5 PERCES, OLCSÓ AVON SUPREME PALETTA IHLETTE SMINK


Istangramon posztoltam a napokban egy képet, amin egy AVON paletta által ihletett smink látható, amely részleteit ebben a posztban megosztom veletek!

Hozzám mindig is közel álltak a melegebb tónusú sminkek, szerintem a kék szemhez, barna hajhoz kifejezetten jól mutatnak. A hetekben jött ki az AVON felhívása, amelyben 2 új palettájuk által ihletett smink valamelyikét kellett elkészíteni. A Supreme paletta engem azonnal megfogott, a hétköznapokban is leginkább ezeket az árnyalatokat alkalmazom előnyben, így kérdés sem volt, hogy melyiket válasszam.  

Ebben a cikkben megmutatom milyen termékeket használtam ehhez a gyors, pár perces sminkhez, amit egy kezdő is könnyedén elkészíthet magának!

Általánosságban elmondható,hogy szeretem az olyan termékeket, amely funkciójától eltérően máshol is jól használhatóak, így történt az, hogy például ezeket a pirosító gyöngyöket használtam a szemhéjamra is!

Alapozóként az AVON luxe kasmír alapozóját használtam Beige linen árnyalatban, ami egy nagyon könnyed, közepes fedésű, azonban jól építhető alapozó. Ennek a terméknek a különlegessége, hogy amennyiben erősebb fedésre vágysz, de egy hidratáltabb alapra, akkor ezt bizony primerként is használhatod.


Korrektorként az egyik nagy kedvencemet, a Maybelline Eraser-t használtam, majd fixálásra a L’Oréal Infallible matt púdert beige árnyalatban.  Pirosítóként ugyanazt a terméket használtam, mint a szemhéjamra, az AVON True blush pearls pirosító golyókat radiant glow árnyalatban, amit egy Avon pirosító ecsettel vittem fel az arcomra, majd egy másik ecsettel a szemhéjamra. Szemhéjpúderként is könnyen eldolgozható, jól építhető és másodpercek alatt egy szép smink készíthető el vele.

Régi nagy  kedvencem az AVON Supershock szempillaspirál, amitől óriási és extra fekete pilláim lesznek, így a sminkem fixálása után (Essence – you better work setting spray), természetesen ezt használtam az igéző tekintetért.  

Zárásként már nem kellett más, csak egy szép szín az ajkaimra! Úgy gondoltam, hogy az Inglot 45-ös árnyalata tökéletes választás lesz ehhez a sminkhez, ami egy gyönyörű terrakottás árnyalat. Az Inglot HD Lip Tint Matte szintén óriási kedvencem, mert extratartós és nagyon pigmentált.

A finom illat sem maradhat el, az egészet megkoronáztam az AVON új Maxima for her parfümmel, aminek isteni és nagyon szexi illata van! 

Ennyi lett volna az én gyors, 5 perces sminkem, amihez nem kell több tízezer forintnyi luxus termék!


Szandi

Népszerű bejegyzések