A LEGJOBB EXTRA FEDÉSŰ SZÁJFÉNY? 900 FORINT?


Hellobello mindenki! Üdv újra itt! Nagyon rég volt már sminkes bejegyzés és nem is ezt terveztem mára, de annyira de annyira jó ez a cucc, hogy muszáj gyorsan írnom róla egy cikket, hátha még Ti is tudtok belőle venni.

Szerintem már sokan ismeritek a dm saját sminkmárkáját a 183 days termékeit. Ha nem ismered, akkor annyit érdemes tudnod róla, hogy nagyon jó árkategóriában árulnak szuper minőségű sminkcuccokat. 183 days a neve, mert 183 naponta a teljes szortiment cserélődik, tehát nincsenek állandó termékeik, kb. fél évente a teljes kollekciót lecserélik.

Teljesen véletlenül láttam meg múlt héten szombaton, hogy új kollekció van kint, amiben aztán vannak izgi termékek is. Így került a kosaramba az új Royal Darling Lipgloss, ami egy álom! Tudni kell rólam, hogy nem vagyok nagy szájfény párti, azonban vannak olyan esetek, amikor teljesen beleszeretek egy-egy szájfénybe, ilyen volt a Fenty Beauty gloss bomb is. Ez a szájfény 899 forintba került, ami eszméletlenül jó ár érte. Nézzük a csomagolást. Hát a csomagolás egyszerűen cuki, a kis korona a kupak tetején, imádnivalóóó! Nevéhez hűen igazi royal külső! J

Maga a formula szintén verhetetlen, a benne lévő pigment ennyi pénzért kiemelkedően jó, rendkívül pigmentált! Ebben az árkategóriában nem láttam még ennyire jó szájfényt! Tartósságra egyébként meglepően jó, nem kopik le rögtön, azonban ez nem is egy matt rúzs, nem az a feladata, hogy 12 órán keresztül épp maradjon az ajkakon.

4 árnyalatban kapható, 899 forintért. A finish egy gyönyörűen pigmentált intenzív fényű szájfény, ajkaidat nem fogja szárítani, mivel még argán olaj is van a formulában!

Az én árnyalatom: 030


Erre a szájfényre próbálj gyorsan lecsapni, nem fogod megbánni, ZSENIÁLIS! 10/10!

Szandi

Népszerű bejegyzések