GARNIER HAIR FOOD SAMPON ÉS BALZSAM VÉGRE A DROGÉRIÁK POLCAIN! FUSSATOK ÉRTE! ZSENIÁLIS!



Azok, akik szeretik a Garnier Hair food hajmaszkokat, odáig meg vissza lesznek a hírtől, ugyaniiiiiis végre csináltak belőle sampont és balzsamot is!

Azt hiszem soha nem csináltam még ilyen gyorsan cikket egy frissen vásárolt termékről sem, de erről muszáj pár sort írnom, hogy gyorsan le tudjatok rá csapni!
Számomra óriási favorit a Garnier banános hair food maszk, amiről bővebben ITT olvashattok, hiszen korábban már írtam róla! J Ennek a kollekciónak a különlegessége, hogy 98%-ban természetes összetevőket tartalmaz, vegán, nem tartalmaz szilikont, parabéneket és mesterséges színezéket.

Így már repült is a kosaramba a a banános és papayas sampon+balzsam kombó! Tegnap este gyorsan ki is próbáltam a banános sampont és balzsamot, egyáltalán nem volt csalódás, ugyanazt a minőséget és eszméletlenül finom banán illatot kaptam, mint a hajmaszk esetében.

A sampon és a balzsam is 350 ml-es kiszerelésben kapható, a dm-ben 1499 forintba kerülnek. Összességében természetesen drágának tűnik egy drogériás samponhoz viszonyítva, azonban nagyon kevés kell belőle és nem egy átlagos drogériás termékről van szó!

Mint már említettem az illat teljes mértékben megegyezik a korábbi maszkok illatával. A samponból nagyon kevés is elegendő akár hosszú hajra is, hiszen rendkívül jól habzik (számomra nagyon meglepő volt, hogy kevés mennyiségből milyen nagy adag krémes állagú hab lett), ezáltal gazdaságos is a kiszerelés. A balzsam állagra nagyon hasonlított a maszkhoz, de mivel az egy 3in1 maszk gondolom még jó, hogy hasonlít rá, egyáltalán nem hígabb a formulája első érzésre, szerintem nagyon azonos a két termék!


A fürdőnek eszméletlenül finom banán illata lett és persze a hajamnak is. A vizes hajam kibontása meglepően könnyen történt, nem voltak nagy gubancok és érezhetően finom volt a hajam textúrája már nedvesen is. Hajszárítás után pont azt az eredményt láttam, amire számítottam, nagyon puha és fényes hajkoronát kaptam!

Őszintén bízom abban, hogy ez nem csak egy limitált kollekció, mert ennyi pénzért ő is beállt az örök favoritok sorába!

Nem szponzorált cikk, a saját pénzemből vettem a termékeket, csupán annyira örültem neki (+annyira jóó), hogy muszáj voltam gyorsan róla írni, hogy a hosszú hétvégén legyen lehetőségetek egy kis hajkúrát és hair spa day-t tartani!

A banános verziót száraz hajra, a papaya duót sérült hajra javasolják, és még van egy makadámos verziója, viszont azt sajnos nem néztem meg, hogy mire javasolják, ugyanis én a fent említett kettőt vettem meg gyorsan! J

Aki szereti a maszkot, annak kötelező ez a duó is, imádni fogjátok! J


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések