MORPHE - MAKIN' BANK 18B


Már nagyon rég nem volt sminkes poszt, szóval itt az ideje! Szeretitek a Morphe márkát? Én nem olyan rendeltem tőlük először és szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek.
A Morphe szerencsére rendelkezik európai webshoppal, így könnyedén rendelhetünk Magyarországra is anélkül, hogy vámot kellene fizetnünk.

35 euró felett a szállítás is ingyenes, és higgyétek el nekem, nem nehéz összehozni a 35 eurót! J
Szerencsémre volt egy akció, így igen sokat spóroltam és rendeltem is három terméket: az új alapozóból egyet, a híres setting mistet és egy gyönyörű palettát.

A mai cikkben a palettáról szeretnék mesélni nektek, hiszen gyönyörű egy darab és most is remek akciók vannak az oldalon, hátha rendelnétek Ti is valamit! J

A kosaramban az egyik Artistry paletta landolt, a 18B MAKIN’ BANK. Eldöntöttem, hogy szeretnék valami szép sárgás-kékes palettát, ami nem a tipikus nude, amiből jó sok van már itthon. Úgy gondoltam, hogy ez a paletta eléggé izgalmas ahhoz, hogy megvegyem és igazam is volt. Gyönyörűen pigemntáltak a színek és igen változatos sminket tudunk vele elkészíteni.
A paletta tökéletes hiszen 10 matt árnyalatot és 8 fényes/metálos árnyalatot tartalmaz, tehát összesen 18 színt kapunk a pénzünkért. Én akciósan 15 euróért jutottam hozzá, egyébként 20 euró körül lehetett hozzájutni, sajnos már sold out az oldalon.

A palettában van egy viszonylag nagyobb tükör, ami kiválóan használható sminkelésre. A dizájn nagyon letisztult, magának a palettának fancy érzete van, „van anyag benne bőven”, egészen nehéznek tűnik, amikor kézbe veszi az ember.


Az árnyalatok szépen pigmentáltak, jól lehet velük dolgozni. Az élénk színek esetében lehet egy picit tovább kell a blendinget csinálni, de megéri a végeredményért! A metálos/fényes színek gyönyörűségesek, a zöldes-arany árnyalatokért odáig meg vissza vagyok (kék szemnél eszméletlenül néz ki). Az arany-rose gold-vöröses arany árnyalatok is nagyon szépek!
Igazából a pigmentáltság miatt megbocsájtható, hogy egy kicsit porlad, mivel egyáltalán nem vészes!
Igazi jolly jokernek tartom ezt a palettát, hiszen egy sima nude sminktől kezdve egy igazán füstős, vagy élénk sminket is könnyedén elkészíthetünk vele! Én biztosan rendelni fogok még az oldalról, nagyon pozitív volt a tapasztalom velük. Gyors volt a kiszállítás is és a rendelés menete is egyszerű volt.


Most néztem, hogy jelenleg is sok-sok akciós termék van az oldalon! Egy rúzst és egy highlightert mindenképpen kipróbálnék tőlük.

Nálam 10/10 a márka!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések