MOSSA, MOSSA, TE KIS CSODA


Nem is emlékszem pontosan, hogy mikor találkoztam először a Mossa márkával, talán 1-2 évvel ezelőtt egy blogger rendezvényen vagy beauty kiállításon. Az elmúlt évben már láttam, hogy megjelent a Rossmann polcain is a márkának a termékei, előtte nem nagyon láttam drogériákban, csak online.
A Mossa márkáról nem sokat tudtam, így utánajártam, hogy mit érdemes tudnunk róla. Ami elsőre egyértelművé vált számomra, hogy a Mossa inkább a természetes összetevőket részesíti előnyben és egyedisége, hogy aktív, északi növények hatóanyagait rejtették el a termékeikben.
A naturalskin.hu oldalon az alábbi leírást találtam a márka nevéről és mottójáról, ami nagyon megtetszett:
„A lett nyelvben a 'moss' szócska mohát jelent, ami nagy számban előfordul azokon a területeken, ahol ezek a bogyók nőnek - északi erdők, mocsarak, lápok. A moha, puha, zöld, és gondoskodó anyaként védelmezi az értékes bogyókat. Mossa - az erdő királynője, elvezet minket a kincseihez - aprócska ékszerekeihez telis tele energiával.
Mottónk: Az élet gyönyörű!”

Ezen sorokat olvasva már azt érzi az olvasó, hogy igen, ezeket a termékeket én máris ki akarom próbálni, ide velük!
Úgy gondoltam, hogy a Vitamin cocktail duo csomag beszerzése és tesztelése kellő betekintést adna a márka világába, így erre a csomagra gyorsan le is csaptam.
Ez a szett 2 teljes kiszerelésű terméket tartalmaz és 6990 forint körül mozog az ára.
Az egyik termékünk egy Energy multi use mask & night cream 60 ml-es kiszerelésben. Erről a krémről azt kell tudni, hogy használható simán éjszakai krémként is, azonban egy picit vastagabb rétegben maszkként is bátran használhatjuk. Elsőre számomra az illata volt, amire felfigyeltem. Nagyon finom, egyáltalán nem tolakodó citrusos-narancsos illata van, konkrétan mintha frissen facsartam volna egy narancsot.
Ez a krém azt ígéri, hogy hialuronsav tartalmával szépen feltölti a bőrünket és a bogyós gyümikből származó vitaminok pedig üdébbé és hidratáltabbá teszik bőrünket. Maximálisan egyetértek a leírtakkal, nagyon finom a textúrája és kifejezetten kisimultabbnak, élettel telibbnek látom reggel a bőrömet az esti használatát követően. Illatanyagmentes, így az érzékeny bőrűek számára is javaslom a kipróbálását!

A másik kis csoda pedig Vitamin Oil Coctail 30 ml –es kiszerelésben. Ennek az olajkoktélnak még intenzívebb az illata, mint a krémnek, de ez sem tolakodó, egészen kellemes. Az olaj textúrája nagyon jó! Könnyen beszívódik és nagyon jól masszírozható az arcbőrbe. Viszonylag gyorsan beszívódik, és nem marad utána a nagyon olajos és ragacsos érzés.
10 hatékony növényi olaj, málna és homoktövis kivonat is van benne, ami kiváló hidratálóként működik és pihe-puha, feltöltött bőrt varázsol nekünk.
Összetevők: homoktövis, bio málna, avokádó, mandula, jojoba mag, olíva, csipkebogyó olaj, sárgabarack, szilva, zab, paradicsom és parlagi ligetszépe keveréke.  
Az elmúlt hónapokban  kezdtem rendszeresen használni ezt a duót és abszolút kedvencek lettek, épp böngészem a naturalskin.hu odalát, hogy mit próbáljak még ki a márkától (nem szponzorált!!!)
Ismeritek a márkát? Mindenképpen érdemes egy pillantást vetni rá, én kifejezetten szeretem, amikor egy cégnek ilyen a filozófiája, sokkal szívesebben vásárolok ilyen termékeket.
Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések