BLANCHE NATÚRKOZMETIKUM

Izgalmas bejegyzéssel készültem Nektek mára, a Blanche natúrkozmetikum termékei közül szeretnék bemutatni kettőt. A vásárlás előtt is már hosszú ideje nézegettem a márka Instagram képeit, minden alkalommal elámultam a gyönyörű csomagolástól. Letisztult, mégis csajos külső mögé bújtatta a márka megálmodója, Dani Kata a szuper termékeit. Rövidesen felfedeztem a márka weboldalát, ahol újabb meglepetés ért, hiszen azt láttam, hogy gyönyörű csomagolású, jó összetevőkkel rendelkező termékeket árulnak kedvező áron. Hirtelen nem tudtam, hogy mit szeretnék kipróbálni, gyorsan körbenéztem a fürdőben, hogy mi van itthon, így végül egy micellás vizet rendeltem. Kanyarodjunk vissza az elejére és ismerjétek meg a márkát.  A Blanche natúrkozmetikum Dani Kata keze által jött részre, aki először csak hobbiként, majd szenvedélyét beteljesítve egy kozmetikumkészítő tanfolyamot elvégezve belevágott a márka kiépítésébe.  Több év munkáját láthatjuk most az oldalon a termékekben visszatükröződve.  Az arcápolás mellett bőrápolási termékeket is találunk széles választékban.  A szállítás nagyon gördülékeny, hiszen a GLS által 1 munkanapon belül kézben tarthatjuk a rendelésünket.
A választásom a micellás vízre esett, illetve még kaptam egy Rozé ajakápolót is, így a mai bejegyzésben ezekről a termékekről olvashattok.    150 ml-es kiszerelésben kapható a micellás víz és 2190 forintba kerül.  A micellás vizet már nem kell bemutatnom, hiszen tudjuk, hogy mennyire jól tisztít és hatékony a sminkeltávolításban. Ennek a micellásnak a pozitívuma, hogy olyan összetevőket tartalmaz, mint a rózsavíz, a hamameliszvíz, a tisztító tenzid és panthenol.  A rózsavíz jótékony hatásáról szintén sokat hallottunk, bőrregeneráló és feszesítő hatását érdemes kiemelni, valamint gyulladáscsökkentő hatását. Ami számomra még nagyon szimpatikus összetevő az a panthenol, ugyanis ennek szintén gyulladáscsökkentő hatása van és az irritált bőr ápolására is szuper megoldás. Az elmúlt pár héten keresztül teszteltem a terméket, véleményem szerint tökéletes eltávolítja a sminket, tisztának érzem utána a bőrömet, nincs húzódás vagy bármiféle kellemetlen utóérzet a használata után.  Számomra ez egy 5* termék, teljes szívből ajánlom kipróbálásra!

A másik termék, amit teszteltem az a Rozé ajakápoló volt.  A termék ára 1290 forint, a szokásos tekerős 5 ml-es méretben kapható. Összetevők: Kókuszvaj, mandula olaj, méhviasz, shea vaj, természetes eper aroma, menta illóolaj, e-vitamin. Az összetevők közül az eper és a menta illóolaj karakteresebb, ez a kettő érződik a termékben leginkább.  Úgy gondolom, hogy ez a valaha használt legjobb ajakápolóm.  A hidegebb időszakban sajnos nagyon csúnyán kiszárad a szám, azonban egy használat után már szinte azonnal puhává varázsolta az ajkaimat hosszú órákon keresztül.

Összességében mindkét terméket újra fogom vásárolni, szerintem a gyönyörű „pofi” mögött nagyon jó minőségű termékeket kapunk a pénzünkért.  Számomra a minőség mellett a dizájn is fontos, így külön örültem a márka igényes csomagolásának.
Látogassatok el a blanche.hu oldalra és csodáljátok meg Ti is ezeket a szépséges termékeket!

Szép hétvégét Nektek!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések