KRÉMMÁNIA BEUATY BOX UNBOXING




A Krémmánia csapata a harmadik Beauty dobozát hozta el Nekünk, ami rekordidő alatt elfogyott. A doboz tartalma meglepetés, azonban a márkákról kapunk egy-két csipet információt, hogy mégis kb. mi várható a doboztól. A leírás alapján gondolkodás nélkül magaménak akartam a dobozt és izgatottam vártam a hétfőt, az előrendelés napját. Eddig én az összes doboztól lemaradtam és a második doboz után egy kicsit szomorkodtam is, hogy megint utólag láttam meg a dobozt. A tapasztalatok alapján ezért elvetemült üzemmódra kapcsolva vasárnap éjszaka a www.szepsegbolt.hu oldala volt a programon. Éjfél után már pár perccel a kosaramban volt a doboz és gyorsan meg is rendeltem online. Egy kicsit furcsának találtam, hogy először azt írták, hogy a doboz 4990 forint lesz, és az ár tartalmazza a szállítást is, azonban a fizetésnél kicsit meglepődtem, amikor a rendszer hozzárendelte a szállítási költséget. Ettől függetlenül gyorsan és gördülékenyen zajlott a rendelés.
Térjünk rá a lényegre, a csodaszép Krémmánia Beauty boxra. A külső csomagolás nekem nagyon tetszik, gyönyörű nude-rózsaszín dobozt metálos pöttyökkel díszítették. A csomagolás rendkívül csajos és a kivitelezés igényes munka. Személy szerint én imádom ezeket a kis dobozkákat, hiszen sok-sok apróság elrejthető benne és mutatós is a polcon. A harmadik Krémmánia dobozban 12 termék lapult, ebből 7 teljes kiszerelésű, 4 utazó kiszerelésű és 1 darab minta.

A www.kremmania.hu oldalán az alábbi előzetes leírást kaptuk a doboz tartalmáról:
·   Artdeco: Sminkelőknek igazi alapdarab, egy "Artdeco klasszikus" fog lapulni a dobozban. 
·  Bioderma: A Krémmánia egyik legkedveltebb patikai márkájától egy általánosan használható arcápoló került a válogatásunkba. 
   Catrice: Nem egy, hanem két smink meglepetés is lapul a dobozban az egyik legnépszerűbb sminkmárkánktól, a Catrice-tól. 
·  Desigual: A spanyol divatmárka egy illat újdonsággal fog meglepni Benneteket . 
·  Essence: Egy praktikus, táskába dobós apróságot fogtok az Essence-től a dobozban találni. 
·  Kell a Púder: A magyar sminkmárkától egy hosszan használható, klassz darab került a KM boxba. 
·  L.O.V.: A Catric és az Essence testvérmárkájának fő ígérete a prémium minőség elérhető áron, amit a KM dobozzal most Ti is letesztelhettek. 
·   Makeup Revolution: Az angol sminkmárkától egy KM kedvenc került a boxba. 
·   NIVEA: Kettő terméket is találtok a Niveától a dobozban, és annyit előre elárulhatunk, hogy mindegyik hidratál és mindegyik újdonság. 
·   The Body Shop: Az állatkísérletek elleni munkájáról és fincsi illatairól ismert angol márka egyik fürdőterméke került a dobozba. 

Ezek alapján ígéretesnek tűnt a doboz, azonban a kibontáskor voltak vegyes érzelmeim. Kezdjük akkor az első termékkel.
Az Artdeco márkától egy 5 ml-es szemhéjaplapozót rejtett a csomag, ami tartósabbá teszi a szem sminket, és intenzívebbé a színeket.  Szerintem teljesen korrekt a kiszerelés, mivel csak a szememre fogom használni. Az Artdeco márkát én egy jó sminkmárkának tartom, így örültem, hogy volt tőlük egy termék. Az egyetlen egy negatívuma a primernek, hogy tégelyes, ezáltal mindig bele kell nyúlni, ami nem túl higiénikus.  Örülök neki, alig várom, hogy tesztelhessem.
A második termék egy Bioderma arcápoló méghozzá a Hydrabio 15 ml-es széruma. Hidratáló krém alatt is használható, de önmagában is megállja a helyét és segít visszaállítani a bőr természetes nedvességtartalmát. Az állaga szuper, szeretem a vizesebb krémeket. Szerintem ez mindenkinek jól fog jönni a hideg téli napokon, csupán azt sajnálom, hogy utazó kiszerelést kaptunk belőle, de teszteléshez mindenféleképpen elegendő lesz.
A harmadik termék a Catrice volumizing lip booster ajakdúsító szájfénye volt. Ettől a terméktől én nem estem hasra, annyira nem vagyok oda a szájfényekért. DE! Kellemes rózsaszínes árnyalat, bizsergető hatással. Első benyomás alapján tetszett, amit kaptam.
A Catrice márkától még egy sminktermék lapult a dobozban, méghozzá a Glam&Doll false lashes szempillaspirál.  Leírás alapján extra fekete pillákat kapunk a használat után, ami nem hullik, nem pereg mégis könnyű lesz eltávolítani. A kefe kivitelezése szerintem ideális az alsó szempillasor festésére. Mivel nemrég vettem meg a L’Oréal Paradise Extatic spirált és odáig meg vissza vagyok tőle annyira hiper-szuper jó a termék, így annyira nem lettem izgatott ettől a spiráltól, természetesen ezt is tesztelni fogom, hogy mennyit tart be az ígéreteiből.
A negyedik termék a Desigual Fresh Bloom EDT 15 ml-es változatban. A parfümtől kicsit tartottam, mivel vagy tetszik az illat vagy nem, de gondoltam, hogy ez lesz a márkától. Féltem, hogy nem fog tetszeni az illat, azonban ez egy óriási meglepetés volt számomra, mivel egy olyan illatot rejtettek a dobozba, amit talán még magamtól is megvettem volna.
Az essence márkától származó terméknél viszont csalódottságot éreztem, egy cherry mini körömreszelőt raktak a dobozba. Szívesebben láttam volna egy kézkrémet vagy egy sminkterméket a márkától, de biztosan ez is hasznos lesz.
A KELL A PÚDER (KAP) márkától egy szuper szemhéj ecset került a dobozba, ami valóban hosszú ideig társam lesz a sminkelésben. Korábban már írtam a márkáról ITT. Minőségi, igényes és magyar.
A másik nagy csalódásom az a L.O.V. márkától van. Izgatottan vártam, hogy vajon mi fog lapulni a dobozban, azonban amikor megláttam a mintát hirtelen nem tudtam hova tenni. Az unexpected eyeshadow metallic névre hallgató szemhéjpúder mintát kaptam. Igazából nem is értem, hogy ezt a mintát hogyan is kellene  használom, számomra ez egy passz és nem örülök neki. Inkább az újdonságok közül láttam volna egy terméket.
A Makeup Revolution egy csodálatosan szép pirosítója lapult a dobozban, ami első próba alapján pigmentált, a márka termékeit többségében imádom, így alig várom, hogy egy hosszabb napon tesztelhessem.
A Nivea márkától kettő teljes kiszerelésű terméket helyeztek el a dobozba. Mindkettő jól kihasználható termék. Az Aloe&Hydration testápoló tejnek nagyon örültem, mivel ebben a hidegebb időben brutálisan kiszárad a bőröm mindenhol, így számomra kiemelten fontos a bőrápolás. A másik Nivea terméket én már majdnem megvettem, örülök, hogy berakták nekünk a csomagba. Ez a termék nem más, mint a Q10 Plus C energetizáló ránctalanító éjszakai arckrém. Kíváncsi vagyok rá és örülök neki, az Ordinary márkától jelenleg is használok egy C vitaminos krémet, amit imádok.
És végül a The Body Shoptól egy Mandulatej&Méztusfürdőt kaptam 60 ml-es kiszerelésben. Szeretem a TBS tusfürdőket, isteni illatuk van. Ígérete alapján ápol és hidratál a bőr kiszárítása nélkül. Hétvégén úgyis relax Sunday lesz, alig várom, hogy kipróbáljam.

Összességében tetszik a doboz, egy-két termék helyett én mást választottam volna. Önmagában csupán a C vitaminos krém kb. 3600 forint, így valóban megérte az árát. Úgy gondolom, hogy általánosan jól kihasználható termékeket kaptunk.A csomagban még kuponokat is elrejtettek, amit magazin ra lehet felhasználni, az ecipő.hu oldalán 20% kedvezményt biztosít és még egy The Body Shop kupont is kaptunk, amivel 10 ezer forint fölötti vásárlásnál egy 50ml-es testvajat kapunk ajándékba.   Nektek sikerült megrendelni? Hogy tetszik?


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések