VÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ + TESZT: L'ORÉAL PARADISE EXTATIC SZEMPILLASPIRÁL

Alig vártam már, hogy ezt a bejegyzést megírhassam Nektek, szóval remélem, hogy hasznosnak fogjátok találni. Instagramon és Facebookon már posztoltam egy képet az új pajtimról, a L’Oréal Paradise Extatic szempillaspirálról, ami végre már nálunk is kapható. Pár hónappal ezelőtt robbant be az amerikai piacra a Paradise szempillaspirál, ami első ránézésre nem hasonlót az én képemen található spirálhoz. Ez azért van, mert a rózsaszínes spirál, amit bloggerek/vloggerek csatornáin láthattatok azok az amerikai drogériák polcaira kerültek, míg Európa a Paradise Extatic elnevezésű rose gold beütésű változatot kapta meg. Természetesen nincs minőségbeli különbség a két termék között, csupán a név és a csomagolás színe eltérő a két kontinensen. Az amerikai változatnál egyből eszünkbe juthat a Too Faced Better than Sex szempillaspirál a csomagolás és a spirál keféje miatt is. 
A különbség azonban nagy az árat tekintve, hiszen a Too Faced spirál kb. 23 dollár ezzel szemben a L’Oréal itthon 3990 forintba kerül, így szuper választás és dupe lehet a Too Faced társával szemben. Szerencsére nem jövök mindig nagy izgalomba, ha egy új kollekciót látok, azonban erre a spirálra annyira vártam már, hogy azonnal írtam a L’Oréal csapatának, amikor láttam, hogy posztoltak róla. Azonnal tudni szerettem volna, hogy hol kapható és már izzítottam a kabátomat, útra készen vártam a választ. A csapat nagyon kedvesen és gyorsan reagált, miszerint a nagyobb bevásárlóközpontok és nagyobb DM üzletekben már elfoglalta méltó helyét a polcokon a Paradise Extatic szempillaspirál. Rohantam is gyorsan az Árkádba, hogy beszerezzem a kis drágát, azonban csalódva jöttem ki a DM-ből ugyanis itt még nem volt. Jó akkor próba szerencse alapon átmentem a Sugár DM üzletbe hátha ott vár rám, viszont innen is csalódva távoztam. Ekkor elhatároztam, hogy mielőtt körberohangálom egész Pestet a DM applikációt használva felhívok egy pár közeli drogériát, hogy megérkezett – e hozzájuk a spirál. Sok helyen sajnos nemleges választ kaptam, azonban a telefon másik végén egyszer csak felszólalt egy kedves női hang a Pólus DM üzletéből, hogy igen nálunk már a polcokon van a szempillaspirál. Megköszöntem az infót és már pattantunk is a kocsiba. Ennek a rövidke sztorinak az lett volna a lényege, amit egy tanácsként szeretnék átadni Nektek, hogy érdemes a közelben található drogériákba odatelefonálni, hogy elérhető- e már a termék, így nem kell fölösleges köröket futnotok a városban. Egyébként úgy láttam a friss Rossmann prospektusban, hogy már náluk is kapható lesz jövő héttől méghozzá akciósan 3599 forintért. A DM-ben 3990 forint és 6,4 ml-es kiszerelésben kapható.
Első ránézre az jutott eszembe, hogy mennyire pici. Na, jó nem, első ránézésre nagyon örültem, hogy végre az enyém és úgy vigyorogtam, mint egy hülye. Itthon aztán megnéztem egy pár spirálomat és azt vettem észre, hogy bizony majdnem dupla mennyiséget kaptak. A szokásostól eltérően ezek a L’Oréal spirálok dobozkát kaptak, ami ugyanolyan színű, mint maga a termék külső csomagolása.  A szívfájdalmam azonban gyorsan elillant, amikor kipróbáltam a spirált, mivel annyira tetszett és meggyőzött, hogy gyorsan elfelejtettem és megbocsájtottam neki a mennyiségi problémát. Meglepően tapasztaltam, hogy kellően sűrű az állaga már most és egy rétegben gyönyörű eredményt lehet elérni vele. Az eddigi személyes tapasztalatom az volt, hogy kell egy pár hét egy-egy szempillaspirálnak, hogy besűrűsödjön, és szépen lehessen vele dolgozni, itt azonban nem éreztem ezt a problémát.
NO MAKEUP DAY VOLT+TÖBBNAPOS FÁRADTSÁG


Remélem, a képeken látszik, aminek látszania kell, és nem kell feliratoznom, hogy melyik szemem kapott a festékből.  

Tapasztalatok:

  • Egy rétegben is csodálatosan kiemeli a szemet, meghosszabbítja és dúsítja a szempillákat.
  • Nem kenődött fel a szempillatövembe, olyan csúnya, amikor a szempillafesték pacákat kell vakargatni a szemhéjadról és bosszantó is.
  • Nem kezdett el a nap végére potyogni és nem „mászott” le a szempillámról.

Mivel túlságosan izgatott voltam ezzel a szempillaspirállal kapcsolatban és nagy reményeket fűztem hozzá rendkívül boldog voltam/vagyok, hogy egy szuper terméket kaptam a pénzemért és megérte rá várni.

Értékelés: 10/10

Jövő héten pedig a Joy – napokon 50%-os kedvezménnyel juthattok hozzá a DM üzleteiben, érdemes kihasználni a lehetőséget! (3990 forint helyett 1995 forintért vásárolhatjátok meg.)

Remélem, hasznosnak találjátok ezt a kis vásárlási útmutatót és tesztet, jó vásárlást Nektek!



Szandi



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések