PUPA MILANO: MADE TO LAST FOUNDATION + LIP DUO

A PUPA MILANO márka már egyre több helyen találkozhatunk Budapesten és több vidéki nagyváros bevásárlóközpontjaiban is. Nem olyan régóta ismerem a márkát, nyár környékén betévedtem a budapesti Árkádba és vettem egy-két dolgot egy akció keretében. Az üzlet szerintem nagyon szép, óriási választékkal rendelkeznek, nem csak dekorkozmetikai termékeket árulnak, hanem különböző testápolási és arcápolási termékeket is. Az árakat tekintve szerintem teljesen rendben az árkategória, amit a márka kínál. Az első vásárlás után lehetősége van a vásárlónak, hogy törzsvásárlói kártyát csináltasson, amivel a későbbiek folyamán szuper kedvezményekhez lehet jutni. Nyáron megragadtam a lehetőséget és csináltattam egy törzsvásárlói kártyát magamnak, aminek az eredménye a mai bejegyzés, hiszen szülinapom alkalmából a márka meglepett kettő 50%-os kuponnal, amit az üzletben bármire felhasználhattam.

Tapasztalataim alapján az üzletben mindig nagyon kedves volt a kiszolgálás, segítőkészek voltak az előadók és mindkét alakommal sikerült megtalálni a számomra ideális termékeket. A mai bejegyzésben a Made to last alapozóról valamint egy szuper folyékony rúzsról olvashattok. A Made to last folyékony alapozó extrém fedést ígér, hosszú tartóssággal.  A megfelelő árnyalatot könnyen megtalálhatjuk, hiszen 13 árnyalat közül válogathatunk.  Télen eléggé kivilágosodott a bőröm és a legtöbb megmaradt alapozóm nagyon elütött, így egyértelmű volt, hogy az egyik kuponomat erre az alapozóra fogom beváltani. Az én árnyalatom a 020 light beige, ami inkább egy szürkésebb árnyalatú alapozó.
A felviteléhez beauty blendert vagy egy bevált alapozó ecsetet ajánlok. Szépen építhető az alapozó, blenderrel és ecsettel is könnyedén eldolgozható. A kiszerelés a szokásos 30 ml, ami számomra egy picit fura és ezt Krémmánián többen is írtátok, hogy gyorsan elfogy. Az elmúlt egy hónapban csak ezt az alapozót használtam a sminkemhez és valóban azt tapasztalom, hogy már majdnem felénél járok az üvegnek. Egészséges összhatást lehet elérni vele, néha azonban tényleg egy picit többet kell felkennem, ha problémásabb terület van az arcomon. Púder és fixáló spray használatával egészen tartós. Vegyük példának a mindennapjaimat, reggel 7-8 között szoktam elkészíteni a sminkemet és a tapasztalatok alapján kb. 1-2 körül érzem azt, hogy utósimításokat igényel a sminkem.  Az ára 4990 forint, ami nem egy olcsóbb kategóriás drogériás alapozó ár, de nem tesztelnek állatokon és az összetevők se rosszak.  Nincs maszkhatás a viselete során és nem okozott irritációt, pedig igen érzékeny bőrrel rendelkezem.  Örülök, hogy ezt az alapozót választottam, remek reprezentálása volt a márkának.  
Amit a márka ígér:
  •  A hosszan tartó, teljes komfortérzetet kölcsönző alapozó, mely soha nem okoz csalódást.
  • Arra tervezték, hogy tartós legyen és ellenálljon az időnek, a nedvességnek és a magas hőmérsékletnek* 
  • A friss és folyékony textúra könnyen, egyenletesen felvihető. Az eredmény? Arca tökéletes és matt lesz reggeltől estig. Modulálható, közepestől nagyfokúig terjedő fedés.
  • 6 színárnyalat.
  • * Egy bőrgyógyász által 30 nőn végzett klinikai teszt.  
  • A szín értékelése műszeresen történt 10 nőn, magas hőmérsékletnek és páratartalomnak történő expozíciót követően is.
  • Minden bőrtípushoz.
  • SPF 10 - SPF 30
  • Alacsony allergia kockázat
  • Bőrgyógyászatilag tesztelt
  • Nem komedogén
  • Parabénmentes
  • Olajmentes
  • Illatanyag mentes
  • Alkoholmentes
  • Gyártás helye: Olaszország
Az ígéreteit betartja, egyedül a reggeltől estig matt hatással nem értek egyet, de ez inkább bőrtípus függő.
A másik termék, ami a kosaramban landolt az egy Made to last lip duo kétvégű folyékony rúzs. Ez a rúzs nagyon hasonlít a Rimmel Provocalips folyékony rúzsára, ami szintén egy tartós matt hatású folyékony ajakrúzst tartalmaz, valamint a másik oldalában egy ajakfény található. Az én árnyalatom a Rosello Liquido, amit egyébként nem akartam megvenni, de a kedves eladóhölgy javasolta, hogy próbáljam ki az ajkaimon, mivel úgy gondolta, hogy imádni fogom és az én színem lesz. Ez így is történt, így rá esett második termékként a választásom és örültem, hogy 3290 forint helyett (ez a teljes ára) 1645 forintért vásárolhattam meg. A folyékony rúzs árnyalata igazán érdekes, magamtól biztosan nem választottam volna. Barnás-rózsás árnyalat, azonban inkább a barna szín dominál jobban. Pár perc kell mire mattra szárad és utána is egy picikét ragacsos érzete van. Eszméletlenül tartós, egyedül az olajosabb étel fogott ki rajta, de akkor sem tűnt el teljesen. Ajakfénnyel együttesen használva is szép hatást lehet elérni.


Amit a márka ígér: 
  • Vinil hatású ajakrúzs: telt szín és maximális csillogás.
  • A rúzst két lépésben kell használni: először a tartós intenzív színt, majd a fedőréteget az ajkak hidratálásához és az ultra fényes latex hatás eléréséhez.
  • Bőrgyógyászatilag tesztelt
  • Parabénmentes
  • Gyártás helye: Olaszország
  • Használat után jól zárja le
forrás: www.pupamilano.hu

Összességében elégedett vagyok a választott termékekkel, remek lehetőség volt, hogy egy picit jobban megismerjem a márkát. Odáig meg vissza vagyok az új I'm Metallic kollekciótól, ami szebbnél szebb rúzsokat, körömlakkokat és szemhéjpúdereket rejt a sminkőrültek számára. 

Remélem tetszett Nektek a márka bemutatása, jelezzétek kommentben, amennyiben szeretnétek mást is látni a márkától a jövőben. 




Szandi 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések