AZ ÚJ MAKEUP REVOLUTION CONCEAL AND DEFINE KORREKTOR


A Makeup Revolution márkát már többször is említettem Nektek, mivel pénztárca barát és magas minőségű termékeket találunk a márka kínálatában. Az elmúlt (kb.) egy hónapban robbant be a bloggerek/vloggerek világába az új Makeup Revolution Conceal and Define concealer, amit azonnal a Tarte Shape tape concealer tökéletes olcsó változatának tituláltak. Számos amerikai youtuber, mint Laura Lee és társai odáig és vissza voltak ettől a korrektortól, így alig vártam, hogy nálunk is elérhető legyen.

A pinkpanda.hu oldalán kifejezetten gyorsan megjelentek az új korrektorok 18 árnyalatban mindössze 1890 forintért. Szerintem ez egy teljesen korrekt ár, a Maybelline korrektorok ennél sokkal drágábbak (Age rewind, fit me). A pinkpanda.hu oldalon az összes árnyalat kapható volt, amikor én rendeltem, bevallom őszintén nem volt egyszerű az árnyalat kiválasztása. Javaslom, hogy keressetek videókat a termékről, így egyszerűbben tudjátok kiválasztani a számotokra tökéletes árnyalatot. Én Sophdoesnails videójának köszönhetően választottam és nagyon örülök, hogy megnéztem a videót, hiszen itt derült ki, hogy nem feltétlenül van összefüggés a színek száma és az árnyalatok sötétsége között. Végül a C6-os árnyalatot rendeltem, amit kb. egy héten belül az MPL által meg is kaptam. Szerencsémre tökéletes a színválasztás így jöhetett a tesztelés.
Sophdoesnails videója a korrektorról:


Elsőként szeretném kiemelni a csomagolást, igényes külső dizájn rose gold csomagolásban. Tudom, hogy sokakat hidegen hagy a csomagolás, számomra ez is fontos tényező, de bevallom, hogy ennek a terméknek a vásárlásakor nem ez volt a döntő szempont. A Tarte Shape tape korrektort nem volt még lehetőségem kipróbálni, így a külföldi youtuberek véleményének hittem.

3,4 ml-es kiszerelésben kapható, szerintem ez megegyezik a piacon kapható korrektorok átlag mennyiségével. Az applikátor nekem kifejezetten tetszik, sokkal vastagabb feje van, mint mondjuk a Maybelline Fit me korrektornak. A MUR korrektorának kissé dagi applikátora lehetővé teszi, hogy egy „adag” korrektor elegendő legyen az egész arcomra. Maga a termék egy sűrű állagú, magas fedése korrektor. Nem mondanám, hogy teljesen full cover, inkább a medium és full közé helyezném, de a hétköznapokon (is) tökéletesen teljesít.

A textúrája krémes, a szem alatti karikák/foltok elfedésére teljes mértékben alkalmas. Blenderrel és ecsettel is tökéletesen eldolgozható. Gyorsan szárad, így fixálás után biztosak lehetünk benne, hogy az onnan nem fog mozdulni egész nap. Őszintén szólva engem jobban meggyőzött, mint a szintén mindenki által imádott és szeretett Maybelline Age Rewind korrektor, amiről korábban ITT írtam Nektek.  Remélem, hogy a jövőben tervezi a márka, hogy egy alapozót is kidobnak a piacra a korrektor mellé. A korrektort az alábbi sminken a L’Oréal Infallible matt púderével és Makeup Revolution anti-shine fixáló spray használatával tettem tartóssá. Ezzel a kombinációval nem igényelt púdert a nap folyamán.







Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések