Best of 2018: legjobb folyékony matt rúzs győztese: MAYBELLINE MATTE INK



A „szakmámból” kifolyólag is rengeteg rúzst próbáltam már ki az évek során és természetesen nekem is  legnagyobb elvárásom egy rúzst tekintve, hogy tartós legyen. Nagyon sok formulát kipróbáltam, voltak közöttük egész jó termékek is, viszont mindig volt valami gond, ha nem ragadt, akkor tuti nem volt elég tartós, vagy éppen fordítva, vagy olyan mattra száradt, hogy darabokban potyogott le rólam.
Szóval volt szerencsém mindenféle rúzshoz, azonban minden megváltozott, amikor kipróbáltam az első MAYBELLINE MATTE INK folyékony rúzsomat. 

Azt azért szeretném előre leszögezni, hogy mi is tehetünk egy picikét azért, hogy ezek a matt rúzsok jól mutassanak rajtunk. Például, érdemes rendszeresen hidratálni az ajkakat, ezzel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy tartósabb és szebb legyen az ajkainkon a végeredmény.

Ezek a MAYBELLINE rúzsok zseniálisan jók. Kezdeném az első pozitívummal: baromi sok árnyalat kapható itthon belőle, ha jól számoltam. Ez egy óriási előny, hiszen így nagyobb eséllyel találja meg mindenki a számára ideális árnyalatot. Már ez is jól hangzik, de az árától is tuti jobb kedved lesz, ugyanis végre egy rúzs, amiért nem kell kiadni a fél fizetésünket, a drogériák többségében megtalálható, én a dm-ben vettem kB. 2500 forintért,és mivel egy szuper formuláról van szó, ennyit szerintem bőven megér.

A zseniális formula mellett szeretnék egy kis figyelmet fordítani az applikátorra is. Az applikátor kivitelezése lehetővé teszi a könnyed és gyors felvitelt. Magának termékeknek finom süti illata van, és kevésbé fontos tudom, de a termék külső csomagolását tekintve nekem nagyon tetszik a letisztult külső.

Ha csókálló rúzst keresel, ez tuti nyerő választás, ugyanis nem olyan egyszerűen lehet eltávolítani, egy-két vattakorong azért kell hozzá.  Általában reggel 7 körül szoktam fel inni az ajkaimra és amikor este 6-kor hazaérek, akkor még mindig vígan ott van, ahol lennie kell. 
Ebédre én nem nagyon szoktam túl olajos vagy zsíros kajákat enni, de azért a karácsonyi töltött káposztát simán kibírta. Jelenleg a kedvenc árnyalatom a 15:Lover,ami egy gyönyörűséges rózsás – lilás árnyalat.(ez sajnos lemaradt az előre befotózott képekről  mert később vásároltam .).


Mindenkinek csak ajánlani tudom a MAYBELLINE MATTE INK folyékony rúzsokat,  a kedvező ár mellett remek minőséget kapunk.  Az elmúlt hónapok során arra lettem figyelmes, hogy ezeken a folyékony rúzsokon kívül már aligha nyúltam máshoz, ha egy tartós sminket szerettem volna aznapra.


Ha nincs folyamatosan arra időtök, hogy a sminketeket csekkoljátok, akkor ezekben a rúzsokban nem fogtok csalódni, akár egy esküvőre is tökéletes választás.

Tipp: a felvitelnér érdemes várni, ha kettő rétegben szeretnétek felkenni, hogy elkerüljétek a ragadást.

A következő napokban megmutatom Nektek itt a blogon és YouTubeon is a best és worst of 2018 termékeit!

Szandi

Népszerű bejegyzések