MILVA ÚJDONSÁG:HAJNÖVESZTŐ CSODASAMPON TESZT


A hajápolás szinte már havonta visszaköszönő téma itt a blogon, nem tehetek róla, imádom a hajkencéket és nagyon odafigyelek, hogy mit próbálok ki és mivel kezelem a hajamat. A Milva termékeiről már többször beszéltem Nektek itt a blogon, Facebokon,Instagramon és még a youtube csatornámon is. Idén volt szerencsém megismerkedni a termékeikkel és olyan minőséget találtam a márkában, amire nem is számítottam. A hajápolási termékek mellett imádom a tusfürdőiket is, igazán jó minőségű és tápláló termékekről van szó.

A mai bejegyzésben egy újdonságot hoztam el Tőlük, ami tesztelésre érkezett, itt is szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a Milva-nak, imádom a termékeiteket, a gondosan készített kozmetikumokat és a garantált hatásukat!

Az új samponokban olyan összetevőket raktak egybe, ami külön-külön is nagyon szuperül működik, így természetesen nagyon kíváncsivá tett, hogy vajon ez az új sampon mit tud. A makadámia olaj+kinin sampon ismételten nem okozott csalódást!

Mielőtt belevágnék a részletekbe, szenteljünk egy kis figyelmet a csomagolásnak is! A megszokott formától eltérő módon, ezek a samponok új külsőt is kaptak. Nekem nagyon bejön a szögletes forma és az aranyszínű kupak a tetején, ezáltal már a kipróbálás nélkül is egy nagyon pozitív, magasabb árketegóriájú termék benyomását kelti.

Természetesen nem tesztelték állatokon, nem tartalmaz parabént vagy szilikont sem a sampon. 200 ml-es kiszerelésben kapható, 3000 forintért, viszont eléggé gazdaságos, így megéri beruházni rá.   
Bevallom, hogy a kinin család óriási kedvencem lett és a barátaim, akik kipróbálták, szintén pozitív visszajelzéseket adtak a márkáról és a termékekről.

A kininről már írtam korábban is, hogy rendkívül jótékony hatással van a fejbőrre és serkenti a hajnövekedést is, nekem pl. nagyon sok babahajam lett tőle, a növekedést „sajnos” nálam nehéz megállapítani, mert az átlagosnál sokkal gyorsabban növekszik a hajam.

Ebben a samponban olyan értékes összetevők rejlenek, mint a makadámia olaj, ami a meggyengült hajat újra élettel telivé varázsolja, anélkül, hogy zsírosítaná és elnehezíteni a hajunkat. A töredezett hajvégek ellen is remek fegyver!  Nekem nagyon puhává és fényessé varázsolta a hajamat már az első alkalom után is!

A kinin továbbá szuper a hajhullás ellen is és mint említettem serkenti a hajnövekedést is, így ez a kombináció tuti nyerő páros lehet az egészségesebb hajért!

Jól habzik, kevés mennyiség is elég belőle, nálam abszolút kedvenc lett ez a termék is!


További részletek:

A sampon tesztelésre érkezett. 


Szandi

Népszerű bejegyzések