ÚJDONSÁG A POLCOMON: GEEK&GORGEOUS 101 C-GLOW SZÉRUM


Az elmúlt hetekben számomra egy nagyon izgalmas újdonságot teszteltem szorgosan és alig vártam, hogy bemutathassam Nektek! A mai bejegyzés fő sztárja egy olyan kis magyar csoda lesz, amire (és akikre) igazán büszkék lehetünk!

Számomra mindig örömet jelentett, ha olyan magyar termékeket mutathatok be Nektek itt a blogon, ami elérhető árkategóriájú és mégis nagyszerű minőségű. Nem is szeretném tovább húzni az időt, de a címben már úgyis lelőttem a poént, szóval a mai bejegyzésben a Geek&Gorgeous 101 C-Glow szérumról fogok írni egy áttekintőt.

A Geek&Gorgeous már egy ideje kapható a magyar piacon, 3 különböző hámlasztóval, ami egyébként magasabb árkategóriájú (7-8ezer), azonban idén létrehozták a 101 kistesót, ami szintén egy magas színvonalú, minőségi, azonban rendkívül megfizethető termékek. Jelenleg 4 terméket dobtak piacra, 2 különböző bőrtípusra ajánlott hialuron szérumot, egy aPAD és egy C-Glow szérumot. Az összes termék 2-3 ezer forint között van, ami szerintem abszolút baráti ár. A termékeket a Skinsmart oldalán megtaláljátok! www.skinsmart.hu

Amikor megláttam, hogy bizony jön egy c-vitaminos szérum, azonnal tudtam, hogy erre bizony le kell csapnom, pont kifogyott a c-vitamonos krémem is, de igazából mindegy, fölösleges kifogásokat vagy magyarázatokat kerestem, annyira örültem ennek a szérumnak, hogy csak meg akartam venni, mert kell kategória volt (ugye tudjátok miről beszélek?!).
Na szóval, maga a rendelés nagyon gördülékeny, a szállítás egy picit tovább tartott, de még így is másfél hét alatt megérkezett hozzám a termék. A szállítás elhúzódására egyszerű a magyarázat, a márka angyalai konkrétan frissen készítik el a C-Glow szérumot!!!!

Először nem akartam elhinni, amit láttam, hogy egy márka veszi a fáradtságot  és ennyire minőségi terméket ad ki a kezei közül, hogy teljesen frissen készíti el a szérumot. Természetesen ez azért is jó, mert tudom, hogy frissen készítették, azonban figyelnem kell rá, hogy a C-vitamin szérumok bizony nem állnak el sokáig, egy pár hónap alatt érdemes gyorsan elfogyasztani.

A csomagolása szerintem nagyon kis letisztult, mégis luxus érzete van (pedig csak 2990 forint volt!!!!). A pepitás megoldás számomra mindig nyerő megoldás a szérumok esetében, jó fogású kis pepita került bele, amivel egyszerűen „kinyerhető” a termék.

15%-os tiszta C –vitamin rejlik az üvegcsében, aminek zseniális a formulája, ugyanis vizes állagú, ezáltal extrém gyorsan beszívódik és szerintem mindegyik bőrtípusra tökéletes választás lehet. Számlatan jótékony hatással van a bőrünkre, hiszen védelmet nyújt és serkenti a bőrünk saját kollagén termelését is. Továbbá feszesít és gyönyörűséges egészséges arcképet kapunk tőle! És ha még nem lenne eléggé meggyőző, akkor a márkáról érdemes még tudni, hogy nem tesztelik állatokon a termékeiket, így a nyuszik boldogsága mellett, mi is örülhetünk! Teljes mértékben illat  - és színezékmentes.

Ezt a szérumot hűtőben kell tárolni, erre mindenképpen figyeljetek, hiszen pár hónapnál tovább egyébként sem bírja. Az elmúlt hetekben minden reggel használom és azóta sokkal egyenletesebbnek látom a bőrömet, kevesebb gyulladással és még fáradtan is kipihentnek tűnik a bőröm.

2990 forintért ez egy csoda és minden beauty rajongónak kötelező kipróbálni!

Támogassuk a magyart!


Szandi

Népszerű bejegyzések