BIODERMA - NEHÉZFEGYVER A SZÁRAZ BŐR ELLEN


Bőrünk védelme szintén nagyon fontos, ezért a mai cikk a kéz és az ajkak ápolásáról fog szólni. Számtalanszor meséltem már Nektek a Bioderma márkáról a blogon, imádom a Sensibio micellás vizüket, szerintem továbbra is világbajnok, viszont nem csak ez az egy remek termék van a kínálatukban.

Ma két kedvencemről szeretnék mesélni, amit még karácsony előtt kaptam a márkától és azóta is nagy szeretettel használom, hogy pihe-puha kacsóim és ajkaim legyenek.
A Bioderma Atoderm Kéz – és körömápoló krém számomra nagyon bevált, ugyanis kisebb, kompakt méretének köszönhetően a kisebb táskáimban is elfér, így bármikor velem lehet.

A krém állaga nem túl „tömény”, tudjátok nem lesz tőle olyan nehéz, ragacsos érzetű a kézfejetek tőle, könnyen beszívódik és az első alkalom után érezhetően hidratál. Az illata számomra teljesen semleges, nincs semmi túlzó alkohol vagy parfüm illata.  50 ml-es kiszerelésben kapható és kb. 1000-1500 forint körül mozog az ára a patikákban, de már online is meg tudjátok venni.

Érdemes jól a kézfejbe és a köröm területére is masszírozni, napi használat mellett garantáltan nem fog kiszáradni a kezed és a család kedvence is lehet (nálunk a párom is szívesen használja)! J
Tudniillik nagyon szeretem ám az ajakápolókat, rengeteget kipróbáltam belőlük és valamiért szeretek ajakbalzsamokat venni, akár egy időszakban többet is használok „egyszerre”. A Biodermától még soha nem próbáltam ajakápolót, viszont az Atoderm ajakápoló balzsamról sok jó ajánlást kaptam, így izgatottan próbáltam ki. 

Nem a szokásos tekerős csomagolást kapta, ez egy kis „nyomkódos”, tubusos termék, 15 ml-es kiszerelésben, szóval jó sok balzsamot kapunk a pénzünkért!
J
Kifejezetten ajánlom a nagyon cserepes ajkakra is, hiszen olyan összetevői vannak, mint az avokádóolaj és a shea vaj, ami segít az ajkak regenerálódásában. A termék állaga kellemes, nem túl ragacsos és nem is túl „sűrű”. Érezhetően hidratálja az ajkakat és az érzékeny felületeket is jól nyugtatja.
A tubus fejét én gyakran áttörlöm egy zsebkendővel, hogy ne ragadjon rá semmi és higiénikusabb legyen!

Abszolút nyerő kombó, a kisebb táskákban is jól elfér és garantáltan pihe-puha kacsókat és ajkakat kapunk a használatukkal.


Te próbáltad már?


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések