YVES ROCHER ELIXÍR A VÁROSI SZENNYEZETTSÉG ELLEN?!


Nézegettem a fürdőben a piperés polcomat és azon gondolkodtam, hogy mi az a régi termék, amiről még nem írtam nektek, viszont egy ideje már használom. Így került a kezem közé az Yves Rocher Jeunesse folyékony elixír, ami igencsak régóta már meg van, használom és szeretem, szóval itt az ideje, hogy bemutassam nektek is.

Az Yves Rocher termékeit közel 5 éve ismerem és használom, számos kedvencem van, nem csak a arcápolási vonalról, de nagyon sok jó hajápolójuk és tusfürdőjük/testápolójuk is van.
Mivel nagyvárosban élek, ahol rengeteg tömegközlekedek, viszonylag nagy a szmog és a zsúfoltság, ezért a bőrömre is kifejezetten oda kell figyeljek. Nem mindegy, hogy milyen termékeket használok és milyen problémára. Az általános bőrproblémák mellett, mint a pattanás vagy száraz foltok, a városi szennyezettséggel is ugyanúgy foglalkoznunk kell. Amikor felköltöztem Budapestre gyorsan észrevettem, hogy sokkal több gyulladás és mitesszer jelent meg az arcomon, mint korábban. Sajnos ez a mai napig így van, néha nagyon jól jön egy kis vidéki detox.

Az általános városi szennyezettség ellen tökéletes választás lehet az Yves Rocher Jeunesse elixír, ami hozzájárul a méregtelenítő, detoxikáló folyamatokhoz.  Ez egy könnyed, vizesebb állagú nappali elixír, amit akár a hidratáló krémed alá is felvihetsz vagy egy kis fényvédő alá, majd mehet is rá a smink vagy indulhatsz is! 

Az összetevő lista elején áll az aloe vera, aminek számtalan jótékony hatásáról tudunk kívül/belül az emberi testre, például nagyon jó nyugtató hatása van továbbá gyulladáscsökkentő is.
93% -ban természetes összetevőket tartalmaz, nem rosszak az összetevők, azonban az illatanyagra érzékenyek figyeljenek, mert ebben sajnos van, azonban az én érzékenyebb bőrömet egyáltalán nem irritálta, számomra nem zavaró.

A formulája valóban igazat mond a leírásnak, ultrakönnyű és egyszerű vele dolgozni, folytatni a rutinunkat. Én hidratáló vagy fényvédő alá szoktam használni, majd mehet is rá a sminkelős rutin, gyorsan beszippantja a bőr.

Az Yves Rocher oldalán olvastam, hogy az üvegcse is újrahasznosított anyagból készült és fenntartható erdőgazdálkodásból származik a csomagolás.
50 ml-es kiszerelésben kapható, ára: 7990 forint.
Bővebb információ és vásárlás:

Elsőre soknak tűnik az ára, azonban kevés mennyiség sokáig kitart, így igen gazdaságos lehetsz vele.
Nekem azért tubusos, mert kisebb kiszerelés és még egy vásárlás mellé kaptam ajándékba.  Összességében szerintem egy nagyon jó kiegészítő lépése lehet minden nagyvárosi hölgy vagy férfi rutinjába. (Én néha napján ráveszem a páromat, hogy foglalkozzon a bőrével! J ).

Szandi

Népszerű bejegyzések