AZ EGYIK LEGSZEBB PALETTÁM!



Ha ránéztek bármelyik képre ebben a cikkben egyből megragadja a szemeket a gyönyörű csomagolás. A Zoeva Melody paletta egy rendkívül izgalmas külsőbe bújt és a belseje is nagyon szép árnyalatokat tartogat számunkra.

Úgy gondolom, hogy szeretem a színeket, szeretek kísérletezni különböző árnyalatokkal, azonban amikor meglátok egy ilyen szépséges föld színeket tartalmazó palettát, nem tudok ellen állni.  Imádom a kék szememet barnás árnyalatokkal hangsúlyozni és ebben a palettában meg van minden, ami egy szép sminkhez kell.

A Beautybay-ről rendeltem egyébként, ahol 25 euró felett ingyenes szállítás van és volt olyan szerencsém, hogy akció volt erre a palettára, kb. 30 százalék és így, ha jól emlékszem 15 euró körül volt az ára.

A palettában található árnyalatok kellően pigmentáltak, a fényes színek krémesek és könnyen lehet velük dolgozni.  Persze a vásárlásnál engem is a paletta külső csomagolása fogott meg, viszont később elkezdtem videókat nézegetni róla és annyi szép sminket láttam vele, hogy úgy döntöttem, ennyiért a hülyének is megéri.


A színeknek nincs külön neve, ami engem különösen nem zavart. 10 árnyalatot tartalmaz a paletta, ebből 4 matt, 2 duokróm, 3 szatén és 1 csillámos.  A palettában az egyik kedvenc árnyalatom a csillámos lila, amit szinte bármivel jól lehet kombinálni annyira gyönyörűséges!
Bátran ajánlom mindenkinek ezt a palettát, ugyanis gyönyörűek az árnyalatok, jól pigmentálták a festékek és könnyen lehet igazán szép sminkeket készíteni vele!


Bátran ajánlom Nektek! Nem fogjátok megbánni!


Szandi

Népszerű bejegyzések