VISZLÁT FÉNYLŐ BŐR AVAGY HOGYAN LEGYEN EXTRA TARTÓS AZ ALOPOZÓD



Tegye fel a kezét, aki nem szenved azzal a problémával, hogy pár óra után a felvitt alapozója már fénylik is és az elkészült smink már nem is olyan gyönyörű, inkább egy fénylő diszkó gömb. Oké, ha feltetted a kezedet, akkor ez a cikk számodra nem lesz túl hasznos, de azért remélem, hogy velem maradsz és elolvasod.

A lent maradt kezeknek írom most ezeket a sorokat és remélem, hogy ezzel a két termékkel segíthetek nektek, hogy jó pár órával tovább maradjon gyönyörű és tartós a sminked.
Primerek és púderek hadseregeit próbáltam már ki kutatva az igazi után, ami legalább egy fél napig majd szépen egyben tartja a reggeli sminkemet. Sajnos sok kudarc ért engem is és a pénztárcámat is, számtalan terméket kellett elajándékozni, mert nálam nem működött. Hosszas kutakodás után találtam rá Ebayen a mai cikk 2 csillagjára, amikről olyan pozitív visszajelzéseket láttam, hogy én sem akartam elhinni, hogy igaz.


A koreai szépségápolás szerintem sokatok számára már nem ismeretlen, zseniális összetevőket használnak és viszonylag elég jó áron árulják ezeket a csodákat. Tudtátok, hogy Ebayről is tudtok rendelni koreai terméket és többnyire ingyenes a szállítás is?

Innen rendeltem meg az Innisfree No sebum blur primert és a No sebum porpúdert, amikről mindenki ódákat zengett. A primert nagyon sokan hasonlították a Benefit pore professional pimerhez, amihez még nem volt szerencsém, viszont arról is rengeteg jót hallottam, így úgy voltam vele, hogy miért is ne próbáljam ki.

Aztán, amikor megláttam, hogy 2500 forintba kerül a primer, akkor még kíváncsibb lettem és már ment is a virtuális kosaramba.

Innen rendeltem:

A jeju egyébként gyakran megjelenik a koreai termékekben, ebben a primerben is például Jeju szigetéről származó összetevő (datolyaszilva) van benne, valamint természetes menta és egy rakat ásványi anyag. A menta egy picit érződik is, amikor felviszem nagyon minimális hűsítő hatása van, de nem lesz tőle hideg a fejem, viszont a bőrpirosságra is jó lehet!


A termék állaga sűrű és tömény, viszont nagyon könnyen el lehet dolgozni a bőr felületén. Gyönyörűen kitölti a pórusokat és rendkívül jól mattítja a bőrt. Ez az alap nálam tuti nyerő, majdnem az egész napot kibírja reggel 6-tól a sminkem, kb. délután 3-ig, anélkül, hogy hozzányúlnék újra. Azonban ehhez kell egy nagyon szuper púder is, ami szintén ebből a családból származó No sebum porpúder, ami egyszerűen ZSENIÁLIS.

Innen rendeltem:

Higgyétek el nekem, 1500 forintért nem fogtok ennyire jó púdert venni! Sajnos nem túl nagy kiszerelés, viszont nem is drága, így megbocsájtjuk neki. A púder állaga annyira selymes, hogy szinte már jó érzés felvinni, a színéből adódóan (fehér) nem lesz fehér vagy világosabb a sminked, gyönyörűen el lehet dolgozni és annyira jó minőségű kis puffot adnak hozzá, hogy én nem is használok mást a felviteléhez. Az alapozó szép selymes lesz tőle és hosszú órákon át remekül mattítja a bőrt, a primerrel együtt használva pedig verhetetlen kombó.

Nekem kb 1 hét volt Koreából a szállítás, kaptam egy csomó mintát is, amik szintén mind zseniálisak voltak, így érik is egy újabb rendelés.

Ha zsírosabb, T-zónában fénylő bőröd van és szeretsz sminkelni, akkor ez a Te tuti nyerő párosod!



Szandi

Népszerű bejegyzések