MAC KEDVENCEK - TESSÉK, ITT A PÉNZEM!



Nemrég végre leadtam az első MAC rendelésemet és vettem pár terméket, amikre már ezer éve vágytam. Maga a márka szerintem sokak számára ismerősen cseng, hiszen a Pro, de mégis elérhető vonalon már régóta trónon, 1994 óta az Estee Lauder Inc. birtokában van. Magyarországon online, a Douglas és Mac üzletekben lehet megvásárolni.
Mivel nem olcsó termékekről van szó ezért mindenképpen olyan termékeket szerettem volna kipróbálni a MAC-től, amiket biztosan ki fogok használni.
Ha sminkelésről van szó, akkor a kombinált bőröm miatt mindenképpen a matt alapot választom, ezért választottam az ikonikus Prep prime and Fix+ új verzióját, a Fix+ MATTIFYING MIST fixáló sprayt.

100 ml—es kiszerelés 7400 forintba kerül, ami azért nem olcsó. A Prep + prime + fix +mattifying mist nem csak a smink fixálására, de a felkészítésére is tökéletes, szóval primerként is gyakran szoktam használni. Nincs semmi extra illata, a sminkem viszont sokkal tovább bírja, mint a többi drogériás fixálóval és összességében is szebb az arcképem, sokkal természetesebb.

online itt elérhető:

A múltkori sminkkollekciós videómban (itt újra megnézheted) láthattátok már, hogy kismillió hasonló árnyalatú rúzsom van, folyamatosan kerestem a megfelelő árnyalatú nem túl pink, nem túl barna nude rúzst. Sokan ajánlatták a Velvet Teddy MAC rúzst, a képen viszont nekem nagyon csalókás volt az igazi árnyalata, a pandéma miatt pedig nem tudtam üzletbe bemenni, hogy megnézzem milyen is valójában, végül imádkoztam, hogy jó legyen és megrendeltem.

És hogy milyen jól tettem! Nagyon szép árnyalat, picit barnás, picit pinkes és zseniális textúrával, erős pigmentációval! Természetesen nem olyan hosszú ideig tart, mint egy matt folyékony rúzs, viszont meglepően sokáig bírja és gyönyörű matt finise van! Extra krémes textúra, extra erős szín és természetes matt hatás.  

És a legjobb, hogy rengeteg árnyalat van, mindenki biztosan megtalálja a számára ideális árnyalatot. 6900 forintba kerül!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések