ORIGINS GINZING KRÉM - Most komolyan: kell ez neked?

 Természetesen ez a mai nap kérdése és a cikkből meg is tudhatjátok a választ, hogy kellett - e nekem ez a krém.

Felirat hozzáadása


Az Origins márka külföldön nagyon elterjedt és nagyon sokan szeretik, itthon nem olyan régen került a polcokra, ha jól tudom, csak a Douglas üzleteiben lehet megvenni, viszont 1-2 helyen online is rá lehet bukkanni.

A márkáról annyit érdemes tudni, hogy amerikai és Estee Lauder fia, Leonard Lauder alapított, így természetesen az Estee Lauder csoporthoz tartozik ez a márka is. A márka kizárólag natúrkozmetikumokat gyárt (ami szokatlan az EL csoport kínálatában), az árkategóriája viszont nem egy átlag drogériás ár, inkább egy közép felső kategóriás.

Rengeteg videóban láttam már, hogy imádják az Origins termékeket, a GinZingért pedig nagyon sokan odavannak és szeretik az olajos/kombinált bőrre kifejtett hatását. Az Asos oldalán egyszer volt egy kihagyhatatlan ajánlat, amiben az Origins kedvenc termékei lapultak (köztük a GinZing krém is), így hát gyorsan lecsaptam rá.  A mai posztban csak a GinZing krémről fogok mesélni Nektek!

Bevallom őszintén nagyon sokáig húztam ezt a posztot, többször ambivalens érzelmeket tápláltam a krém iránt, néha imádtam, néha nagyon nem. Ennek az lett az eredménye, hogy elég lassan fogyasztom el a tégely tartalmát, még mindig van benne egy kicsi, de már majdnem elfogyott.

A GinZing krém egy olyan energetizáló krém, amely ginzeng és kávébab kivonatot is tartalmaz, amelyek természetesen nagyon jó energetizáló és serkentő hatásukról ismert. Összességében nem rosszak az összetevői, nincs olyan összetevője, ami számomra nagyon problémás lehet.

Az én bőrtípusomra (kombinált) kifejezetten szeretem a géles, könnyed állagú hidratálókat ebben a nyári nagy hőségben még inkább, de sminkeléshez is kifejezetten jobban preferálom. Ennek a krémnek is kellemes géles, vizes textúrája van, így úgy gondoltam, hogy jó barátok leszünk. Sajnos nem így lett.

Akármilyen terméket használok előtte a rutinomban, rajtam ez a krém folyamatosan kukacosodik és olyan mintha egy réteget képezne a bőrömön. Ha végig simítom az arcomat, érzem, hogy kukacosodik a kezem alatt a felszínen megtapadt krém, amit egyszerűen nem szív be a bőröm. Először azt hittem, hogy túl sokat használtam, azonban kevesebb mennyiséget felkenve ugyanezt a hatást értem el.

Elvileg olajmentes formula, de valamiért a bőröm mégis brutál mód fényesedik tőle, ezáltal minden smink, ami alá ez a krém került, szörnyen néz ki rajtam.

3 méretben kapható, 30 ml, 50 ml, 75 ml. Az ára 5-11e között mozog, méretenként természetesen növekszik. 

Magyarországon a Douglas üzleteiben és online is elérhető:

https://www.douglasshop.hu/p/origins-ginzing-hidratalogel-293574?number=293573

Igazából azért nem bosszant, hogy nekem nem jött be a krém, mert összességében a csomag árával nagyon jól jártam és voltak benne olyan termékek is, amik örök kedvencek lettek! (Nekem az 50 ml-es kiszerelés van meg, aminek az ára 8-9 ezer forint körül mozog) à Erről bővebben mesélek majd egy hamarosan közelgő videóban!

Szeretném kihangsúlyozni, hogy ez a termék az én bőrtípusomnak nem jött be, ez alapján meséltem el a véleményemet, tapasztalatomat. Ha Neked bevált a termék, akkor továbbra is használd egészséggel! J


Szandi

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések