ÚJ, EXTRA TARTÓS L’ORÉAL RÚZSOK + AKCIÓ!

 

Mindig örömmel tölt el, ha valami újdonságot találok a drogéria polcain és szerencsére mostanában egyre gyorsabban jutnak el hozzánk is az új termékek. Egy izgalmas terméket találtam, ami szerintem sokatok kedvence lesz!



Több márka is elkészítette a saját Lip crayon rúzsát és végre a L’Oréal Paris is beállt a sorba és elhozták nekünk az Infallible Matte Lip Crayon csodás árnyalatait. Már kapható több helyen is, a Müllerben és a Rossmannban biztosan, de a Notino oldalán is láttam, sőt ott most van egy 30 százalékos kedvezmény a mix30 kóddal, aminek a használatával 3740 helyett 2615 forintért tudjátok megvásárolni a rúzst. A Notinon 8 árnyalatban, a drogériákban, ha jól emlékszem 6 árnyalatban találjátok meg.



Sokat vacilláltam, hogy melyik árnyalatot választottam, sajnos a Müllerben nem voltak kint teszterek, így a csomagolás, valamint a netes keresés alapján választottam ki a 105-ös Sweet&Salty árnyalatot. Ránézésre egy olyan rúzsnak tűnt, ami a TÖKÉLETES, igen, a nagybetűs tökéletes őszi rúzs. Kicsit izgultam is, amikor itthon kipróbáltam, de abszolút imádom, gyönyörű árnyalat.

A színe mellett tudjátok, hogy még mi a kedvencem? Az ILLATA! Ennek a rúzsnak konkrétan isteni sós karamella illata van, szóval legszívesebben meg is enné az ember.

És a tartóssága? Mint egy folyékony matt rúzs tartóssága! Nyilván egy zsírosabb ételt nem fog kibírni, de sokkal hatékonyabb, mint egy sima rúzs. Rendkívül erősen pigmentált, matt hatást biztosít és egyszerűen felkenhető.



Oh és ez nem egy szponzorált poszt, csak szerettem volna Nektek segíteni egy kicsit azzal, hogy veletek is megosztom a kódot, amit találtam. Egyébként nagyon sok másik termékre is jó még!

Ezt a rúzst pedig érdemes kipróbálni, eszméletlenül jó és csodaszép árnyalatokat kreáltak!

Szandi

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések