Arcápolás - kedvenc arctisztítók

Olyan szuper érzés, amikor bemész egy drogériába, most éppenséggel a Müllerről lesz szó és azt látod, hogy végre újdonságok vannak. Új dolgokat próbálhatsz ki, új dolgokat tapizhatsz meg és eljátszhatod a drogériában az igen-nem listát, mérlegelve, hogy szükséged van e arra az új termékre. Aztán rájössz és meggyőzöd magad, hogy persze szükséged van rá, hiszen új termék, lehet, hogy ez lesz a tökéletes arcápolód vagy csupán a vágy fog nyerni, hogy azt az újdonságot, amit lehet, hogy már ezer éve kinéztél és vágyakoztál utána, mert persze külföldön mindenki imádja, és itthon nem tudod megvenni vagy megrendelni, hogy azt végre kipróbálhasd. 

A mai bejegyzésben két olyan terméket szeretnék bemutatni, amiket már régen kinéztem külföldi bloggerek/vloggerek által, azonban eddig itthon nem volt elérhető. Emlékszem, amikor a tél végén besétáltam a Köki-ben található Müllerbe és megláttam, az új Garnier meg a Neutrogena újdonságokat. Arctisztítók, krémek, kendők, tej és micellás víz. Azt se tudtam hirtelen, hogy melyiket válasszam és próbáljam ki. Aztán az arclemosó gél mellett döntöttem, mert akkoriban akartam leváltani a The Body Shop gentle arctisztítóját, mivel úgy éreztem, hogy annyira nekem nem jött be, hogy125 ml-ért közel 4ezer forint kiadjak a pénztárcámból, így hát ez a gondolat segített a döntésben és a Neutrogena gél jött is velem haza. A Bioré termékeire már régóta vágyott a lelkem, szóval amikor ezt is megláttam a Müllerben, nagyon boldog voltam és azonnal válogatni kezdtem. 


A Neutrogena Hydro Boost engem nagyon megfogott, hiszen a csomagolás alapján mindenféle jóság van benne és szuper hidratált lesz a vízhiányos bőröm. A formula egy nagyon könnyed gél, ami hyaluronsavval és glycerinnel feltölti a bőr rétegeit, és segít, hogy a stressz és a külső körülményekből fakadó maradványok ne okozzanak további problémát a bőrödnek. Nagyon hatásosan hidratál, távolítja el a faggyút és a sminket is. Ez az én reggeli arctisztítóm, így reggel miután felkeltem, mindig hideg vízzel megmosom az arcomat, majd egy picit a tenyerembe nyomva felhabosítom és finoman átmosom vele a bőrömet. Egyébként tényleg nagyon jó a hatása. Olyan az érzésem utána, mintha hidratálót is használtam volna, puha lesz az arcom és nem lesz ragacsos. Nagyon jól habzik, elég egy kevéske is belőle és finoman mattítja a bőrt. Nincs kellemetlen illata, nem érződik benne az alkohol, mint sok más arcápolási terméknél. Egyébként az hidratálók közül a géles változatot is meg fogom venni, mert arról is csak jókat hallottam, és nyáron imádom a géles állagú hidratálókat.




A csomagolás nagyon praktikus, egy pumpát helyeztek el a termékben, így nem kell aggódni, hogy túl sokat nyomsz ki a tubusból vagy folyni fog össze-vissza. Kényelmesen és higiénikusan adagolható a gél. 200ml-es a kiszerelés és 1490 forintba kerül, ami szerintem nagyon szuper ár ezért a termékért. Nagyon jól habzik, borsónyi mennyiség is elég az egész arc megtisztításához. Sok arctisztítót használtam már, de ez az egyik legjobb, amit valaha is próbáltam. Nagyon gazdaságos, az ára is tökéletes és a termék minősége is. Egyébként azután lett csak reggeli arctisztító miután megvettem a Bioré-t, előtte őt használtam este is és nagyon jól leszedte a sminket még a micellás víz előtt. Most megvettem ebből a termékcsaládból a micellás vizet is, benne sem kellett csalódni, ugyanolyan tökéletes és az ára is 1490 forint volt, nem okozott nekem irritációt, tisztít és hidratáltnak érzem utána a bőrömet. 
És tök szuper, mert a fej zárható is, szóval akár elvihetem magammal utazni is és garantáltan nem fog kiborulni a táskámban. Szépen elfordítod a pumpa fejét és tökéletes elzártad a terméket. 


A Bioré arctisztító aktív szénnel egy pórustisztító gél, amelyben apró szén darabocskák vannak, amit a bőrödbe masszírozhatsz. Nagyon könnyed állagú gél, rendkívül erős tisztító hatással. Nem kemodogén szóval nem tömíti el a pórusokat, hipoallergén és olajmentes. És ő a másik arctisztító, ami az örök kedvencem. Őt este a zuhanyzómban szoktam használni. Imádom, és úgy érzem, hogy nem akarom lecserélni, a sütőporos testvérét is ki fogom próbálni azért, de ez az én kicsi szerelmem. Nagyon picike is elég az egész arcra. Olyan kellemes érzetem lesz tőle a használata után, nagyon frissítő hatása van, mintha egy picit mentolos lenne, érezhetően tiszta és puha az arcom. A pórusaimra szerintem nem volt hatással, de nem okozott irritációt, nem lettem tőle pattanásos és semmi gondot nem okozott. 200ml-es a kiszerelés és ez is 1490 forint volt. Egyébként úgy reklámozzák, hogy kétszer erősebb tisztító hatása van, mint egy átlagos arctisztítónak. 



Ezt a kettő gélt én nagyon ajánlom kipróbálásra, mindkettő nagyon pénztárcabarát és tényleg nagyon hatásos. Egyébként, mint ahogy említettem is, a Bioré sütőporos arctisztító gélt is meg fogom venni, barátnőm szerint az is nagyon szuper, viszont a tapaszokról nem hallottam semmi jó véleményt és Krémmánián se írtak róla semmi jót.   A Neutrogena Hydro Boost családról azonban csak csupa jót hallottam, ha épp újdonságra vágytok, próbáljátok ki ezeket a termékeket.  Szuper ár, szuper minőség, mindenképpen megéri! (haha ez még egy jó pr szövegnek is elmenne :D) 

Eddigi kettő legjobb termék, amit valaha használtam az életem során.

100%-ig ajánlom ezeket a termékeket, nem fogtok csalódni!

További csodás vasárnapot Nektek!


Sz. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések