Garnier csodamaszk


Képtalálat a következőre: „beauty time”

Szeretném leszögezni, hogy én imádom a maszkokat minden formában. Lehet peel off (lehúzhatós) maszk, agyag, iszap, tisztító, tápláló, vagy akár sheet maszk. Minden jöhet, imádok "maszkolni", általában hetente kétszer tartok "maszk napot", de mostanában egyre több és több újdonságot vélek felfedezni, amikkel nem tudok várni, hogy kipróbáljam, így egyre sűrűbben használok a héten maszkokat. Ez történt ezen a héten is. Kétszer is jártam a Müllerben és örömömre szolgált, hogy újra újdonságokat láthattam. A külön kis adagos tasakos maszkoknál sok-sok új termék volt, köztük rengeteg Garnier maszk. A Garnier egyébként mostanában nagyon sok újdonságot hozott be a piacra, sajnos ezeknek a többsége itthon nem kapható. A termékeik között megtalálható egy számomra rendkívül érdekes rózsás termékcsalád, ami egy  természetes vonalat képvisel és emellett több ilyen típusú terméket is piacra dobtak. Egy-két új Garnier krémmel találkoztam a Müllerben, de sajnos nem ezekkel. Nagyon örültem az új Garnier maszkoknak, mert 300-400 forintba kerülnek, kipróbálhatok egy pár újdonságot, és még ha nem is jön be,  még mindig jobban jártam mintha kidobtam volna egy nagy tégelyes pakolásért több ezer forintot, utálnám én is meg a bőröm is és mehetne a kukába a pénzemmel együtt. Egy ideje már sikerült kialakítanom az arcápolási rutinomat, amibe beleépítettem a rendszeres arcpakolást és maszkokat is. Sok-sok terméket kipróbáltam már, köztük voltak drogériás pakolások, de drágább termékek is. Az elmúlt pár évben úgy vettem meg ezeket a pakolásokat, hogy figyelembe vettem, hogy a pénzemért mekkora mennyiséget kapok. Például a The Body Shop tengeri hínáros agyagos arcpakolás 100 ml-es kiszerelésű és kb. 4-5000 forint. Tehát ha végig gondoljuk, és tudatos vásárlóként szeretnénk viselkedni, akkor ez nem egy rossz üzlet, hiszen 100 ml nagyon sokáig elég. Ez így is van, igazán sokáig elég, akár egy évig is használhatod, tehát egy-egy alkalom nagyon minimális összegre jön ki. Viszont ennek is van egy óriási hátránya, ami lehetséges, hogy csak az én személyes problémám, de lehet, hogy másnál is hasonló a helyzet. 
Szóval egy idő után, amikor már hónapok óta ugyanazt a pakolást használom heti egy-két alkalommal, akkor egy idő után a hátam közepére se kívánom és megjegyzem, lehet az akármilyen hiperszuper tökéletes arcpak
olás is. Így jártam egy másik arcpakolással, amit a Rossmann-ban vettem. A Freeman márka az USA-ból jött el hozzánk, sok-sok különböző pakolások, peel off maszkot lehet venni nagyon jó áron, hiszen 175 ml-es kiszerelésekben árulják őket és mindössze 1600 forintba kerül (Kínai diszkontokban ezt megkaphatjuk akár már egy ezresért is). A márkától először a citromos-mentás agyagos pakolást vettem meg és használtam nagyon sokáig. Szerintem az ígért porúsösszehúzó/tisztító ígéretét teljesítette is, tehát szerettem, igen csak szerettem ezt a pakolást, de nagyon sok volt benne, szerintem már hosszú hónapok, talán már egy éve is használtam ezt a pakolást, amikor úgy döntöttem, hogy megválok tőle és szétosztottam a maradékot a barátnőim között. A hosszú hónapokon keresztül történő használat után is bőven maradt benne egy kb 2*50ml. Most a márkától szintén vásároltam egy másik maszkot, méghozzá egy uborkás peel off maszkot, ami szintén jó leszámítva a kovászos uborka illatát, de ettől eltekintek, hiszen szépen működik a bőrömön.
Ezért is döntöttem most úgy, hogy elkezdek kísérletezni ezekkel a kisebb tasakos maszkokkal, hiszen így több újdonságot is ki tudok próbálni, nem fogok ráunni és még kisérletezhetek is, aminek az előnye, hogy több tesztelős/véleményezős bejegyzést tudok hozni Nektek bejegyzés formájában. Visszatérve a Garnier maszkokra, magammal hoztam egy mélytisztító hatású melegítő maszkot, ami kettő részből áll, tehát kettő alkalomra elég és 395 forintba került. Egyébként az első használat után azt tapasztaltam, hogy sok az egy alkalomra szánt termék mennyisége, bőven elég az kettő használatra is, szóval 395 forintért akár 4 alkalomra elegendő maszkot is kaphatunk. Amikor elkezdtem masszírozni a bőrömbe a terméket, azonnal beindult a melegítő hatás, ami nekem nagyon tetszett. A termék leírása szerint csupán pár percig kell az arcon hagyni, de szerintem ez kevés, én szeretem, ha akár 30 percig is az arcomon van. Pozitívum, hogy nem okozott irritációt, nagyon puha volt utána a bőröm és tisztának is éreztem, szóval nem bántam meg, hogy megvettem. Ezen kívül még elhoztam egy vulkános maszkot és a matcha+ kaolin (fehér agyagos) maszkot, ami a következőket ígéri: nem tartalmaz parabént, kombinált vagy zsíros bőrre ajánlott és azonnal megtisztítja a bőrt a faggyútól és szennyeződésektől. Erre is az volt írva, hogy 3-4 percig elég a bőrön hagyni, azonban én őt is az arcomon hagytam kb 20-25 percig. Ebben a tasakban egy adag pakolás található, azonban én ezt is szintén soknak éreztem és kettő alkalomra is elég volt. A termék ára 295 forint volt, ez is egy jó deal szerintem, hiszen kettő alkalmas pakolást kapsz ezért a pénzért. Az illata nem volt tolakodó a terméknek, nem okozott irritációt, igazán kellemes volt az arcomon a viselete. Langyos vizzel könnyedén lemosható és nem maradt utána zöld a fejem, mint sok más zöldes hatású maszk után, amit órákig kell levakarni a fejemről, hogy ne nézzek úgy ki, mint Shrek. A lemosás után én nagyon meglepődtem, mivel olyan puha, sima és egészséges összképet láttam a tükörben, hogy én is meglepődtem. Mindent vártam ettől a Garnier maszktól csak ezt a hatást nem. Krémmánián egyébként nem sok vélemény van a termékről és azok se a legpozitívabbak, de az én bőröm imádta ezt a terméket. Olyan puha volt az arcom utána, hogy nem győztem nem tapizni a bőrömet. Másnap se okozott semmi gond, nem jelentek meg pattanások vagy bármi kellemetlen utóhatás. Biztos vagyok benne, hogy újra megveszem ezt a terméket és a többit is kipróbálom, hiszen még van egy jó pár a Garnier maszkjaiból, lehet még választani egy Juicy nevezetű maszkból, ami a fakó bőr felélinkétésére szolgál citromkivonattal, illetve van még a Honey maszk, amit pedig száraz bőrre ajánlanak igazi feltöltődésként. Én még csak ezekkel a maszkokkal futottam össze, de izgatottan várom és remélem, hogy a többi Garnier újdonság is látható lesz a magyarországi drogériák polcain is. Ha egy kis újdonságra vágytok vagy éppen hasonló cipőben vagytok, mint én és unjátok már az otthon lévő nagy kiszerelésű pakolásokat, akkor javaslom, hogy látogassatok el a Müllerbe és vásároljatok egy-két ilyen kis tasakos pakolást, tegyetek be egy kis zenét, vagy nézzetek filmet, pihenjetek és tesztelgessetek, mert tényleg megéri! 


Ha kipróbáltátok valamelyik maszkot kíváncsian várom a véleményeteket! :) 

További szép vasárnapot Nektek!



Sz. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések