Hova érdemes menni? A H&M huge sale + HAUL


Haul, Haul, Haul... 


A mai bejegyzés egy rövidebb bejegyzés lesz, kicsit a nyári leárazásokról akarok írni Nektek. Az elmúlt hetekben már beindultak a nagy leárazások az üzletekben, így nagyon jó áron lehet hozzájutni a termékekhez. A H&M üzleteibe érdemes benézni, hiszen 250 forinttól 2000 forintig gyönyörű kincseket lehet kifogni. 

Én az Arénában és a Váci utcai H&M üzletben jártam, ahol még sok-sok minden kapható volt. Például  ezeket a körömlakkokat 250 forintért vásároltam. Nagyon szeretem a H&M körömlakkokat, ezért a minőségért simán kifizetném a teljes árát is, ami 1290 forint. Egy rétegben is nagyon szép a szín, igazán gyorsan szárad és tartós is. Szóval nem kell részleteznem mennyire örültem a 250 forintos leértékelésnek. Egyébként velem jött még egy gyönyörű baby blue árnyalat is, de egyszerűen nem találtam meg. 

A kis tégelyecske egy eszméletlenül szép arany krém eyeshadow/liner-t tartalmaz, ami szintén 250 forint volt!!!! Erősen pigmentált, nem kopik le primer használata nélkül sem, viszont vigyázni kell vele, mert ha megszárad, akkor ő onnan nem fog mozdulni.  Határozottan imádom, van másik H&M cream eyeshadow/linerem és tényleg jó minőségűek. 
Ez a kettő eyeshadow stick is 250 forint. Annyi volt ezekből, hogy azt se tudtam melyiket válasszam. Szépen pigmentáltak, tartósak, szuper vásár volt. 

Annyira szépek, pigmentáltak, tartósak és nagyon olcsóóó!


Ezt a kettő terméket úgy vettem meg, hogy nem tudtam megszagolni, mivel le volt zárva. Szerencsémre nagyon tetszik az illata a testpermetnek és meglepődtem a tartósságán. Reggel fújtam magamra belőle illetve a hajamra is egy keveset és egész nap éreztem, szóval intenzív az illat. Nekem nagyon hasonlít az illata a Lady Gaga fekete parfümhöz, ami egy rózsás, fűszeres illat. Ez is 250 forint volt, nagyon jó deal volt ám. A mellette lévő termék egy kézkrém, ami szintén 250 forintba került, ugyanaz a Rose Reverie illat. Tetszik, hogy olyan a tubus, amit ki kell lyukasztani, mint a tubosos pizza krémet például és a testpermet is fóliával volt lezárva, így biztosan olyan terméket tudtam vásárolni, amit senki nem használt előttem. 


Ez a matt púder 500 forint, szép a kiszerelése is és még egy tükör is helyet kapott a dobozkában, nem úgy, mint a márka pirosítói. Nagyon kevés árnyalat volt már a polcokon ezekből az akciós púderekből, és sajnos nem az volt a dobozban, mint ami a doboz leírásán fel volt tüntetve, szóval ez egy világos alapozó, de nagyon jól működik a picit sötétebb alapozómmal, így ez is egy szuper vásár volt. Teszteltem már a jó kis 35 fokos pesti hőségben és jól működik, tartós és nagyon szép a finishe. 

A képek alatt lévő mintás dolog egyébként egy párnahuzat, ami szintén egy 250 forintba került, eszméletlen, ugye?  Sajnos csak egy darabot tudtam belőle venni, de párnahuzatból természetesen sose elég. 

Illetve még a H&M Home részlegről vettem egy csodaszép fürdőszoba szőnyeget 1000!!!!! forintént, annyi minden lett volna ott is, csak szegény lakásunkban nem tudtam volna hova tenni a dolgokat. 

Nézzetek el a nagyobb H&M üzletekbe, ahol van Home és Beauty részleg is, mert tényleg igazi kincsekre bukkanhattok akár már 250 forintért is. A ruhákat én most nem néztem meg, de láttam, hogy azok is nagyon jó árban kaphatóak. 


Jó vásárlást! :)


Sz. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések