Háda Haul, mit vettem 735 forintért?

A mai betervezett bejegyzés helyett inkább egy Haul bejegyzés lesz ismét. A héten láttam, hogy a Háda üzleteiben, egyaránt a kilós és a darabos üzletekben is 50%-os árengedmény van. Általában ilyenkor (is) számítani kell a tömegre, hiszen nagyon baráti áron szuper ruhákat lehet kifogni. Én a Nagy Lajos király úti Hádába szoktam járni, ami egy kilós turi. Aki még nem járt kilós Hádában, azoknak mondanám, hogy nyugi nem az a turi, ahol ládákból kell kitúrni a ruhákat, itt is szépen vállfára van akasztva minden, tehát rendezetten tudsz válogatni a ruhák közül. Ebben a Hádában cipőktől kezdve, angol nyelvű könyvek, táskák, fürdőruhák, kabátok, alkalmi ruhák, stb. Tényleg óriási a választék és biztosan nem jössz ki üres kézzel. Általában 3500 forint a kilója a ruháknak, és ez az összeg most 1750 forint. Mivel nyár van és óriási a hőség én a nyári felsőkre illetve irodai blézerre vadásztam. Azért jó ez a nyári időszakban lévő leárazás mert ilyenkor lenge felsőket, rövidnadrágot vagy szoknyát hord az ember, aminek a súlya sokkal könnyebb, mint egy vastag téli pulcsinak, így akár már 200 forintért is nagyon jó nyári felsőket lehet kifogni. Sokan nem szeretnek turizni, mivel itt, ha beleszeretsz egy darabba valószínűleg nem lesz belőle másik méret, így nem mindig pozitív élmény, főleg ha igazi kincset találtál, de nem jó a méret.


Nem is olyan régen írtam Nektek egy H
&M haul bejegyzést, ahol szintén nagyon olcsón jutottam hozzá szuper termékekhez. Már javában zajlik a sale mindenhol 50-70%-os árleszállítással tudtok vásárolni. Ilyenkor érdemes a régen kiszemelt darabokra lecsapni, ha éppen akciós, hiszen jelentős összeget meglehet spórolni ebben az időszakban. Például a Tesco ruházati részlegén, az F&F ruházati termékek is már akár 70%-os kedvezménnyel vásárolhatóak meg. Találtam is egy ( na jó nem egy, legalább 20 felsőt, nadrágot, szoknyát, táskát és cipőt), szóval találtam egy szép felsőt, amibe nagyon beleszerettem, kinéztem  már korábban is, amikor új kollekciós volt, azonban nem éreztem úgy, hogy megér nekem 6 ezer forintot. Sajnálatos módon ebből a felsőből nem volt a méretemben így lemaradtam róla és fájt is a szívem miatta.
Tegnap elnéztem a Hádába ha már van ez az 50%-os akció. Elég sokan voltak, hiszen munka után mentem, de így is óriási készletből lehetett válogatni. Egy-egy ilyen alkalommal óriási mennyiségű ruhákat szoktam összeválogatni, persze csak 10 darab ruhát lehet bevinni a próbafülkébe sajnos…
Nagyon örültem, hiszen most csak egy gyors kört futottam és így is több, mint 10 darab felsőt, nadrágot és bikinit sikerült összeszednem.  Végül három dolgot vásároltam meg, egy bikinit, egy F&F felsőt és egy Atmosphere nyári pántos felsőt. Sokan kiakadnak attól, hogy bikinit turikban lehet vásárolni, azonban szerintem ettől nem kell tartani, hiszen van egy jogszabályzat a turkálókban lévő ruhák fertőtlenítésére, itthon meg úgyis többször is átmosom magasabb hőfokon, tehát semmi bajom nem lehet tőle, teljesen fertőtlenítve lesz a végén.
Az egyrészes bikiniért és a kettő felsőért kemény 735 forintot fizettem, szóval kb. darabbonként 250 forintba került, az összes hibátlan, szinte új ruhadarab. Kezdjük az elsővel, aminek szerintem a legjobban örültem, mondjuk az összesnek igazán örültem, hiszen nagyon jó deal volt. Szóval ez a felső egy F&F darab és igen ez pont az a darab, amit pár héttel előtte a Tesco üzletben próbáltam és sajnos nem volt belőle méret. Csodák csodájára ez PONT AZ ÉN MÉRETEM VOLT és tökéletesen állt, szóval több ezer forintot spórolva 250 forintért enyém lett végre ez a darab. Nagyon trendi lett idén a shoulder off felsők, igazán csajos darab és egy blézerrel az irodában is tökéletesen hordható. A következő darab a gyönyörű pántos felső, mellrésznél gyöngyös díszítéssel. Az anyagát annyira nem szeretem ezeknek a típusú nyári felsőknek, mivel az „izzadósabb” anyagból készült. Tökéletes volt a méret, hibátlan a felső, ennek is nagyon örültem és csak 250 forintba került. Jól kihasználható darab, akár ez is hordható az irodában egy blézerrel, de farmer sorttal illetve sok-sok színnel hordható, igazi alapdarab, de a kiegészítőkkel vigyázni kell a gyöngyös díszítés miatt. És utoljára hagytam a nyár egyik legjobb vásárát a 250 forintos egyrészes bikinimet. Régóta vágytam már egy egyrészes bikinire, viszont meglepetten láttam, hogy az egyrészes darabok (is) akár 7-8 ezer forintba is kerülnek a plázákban, de akár a Tescoban is. Nem akartam ennyiért egy bikinit venni,
de nem is gondoltam volna, hogy 250 forintért fogok majd találni. Egy icipicit nagy a méret, de szerintem nagyon csinos, tetszik a hátrésze illetve a mellrésznél van egy kis masni és alatta még egy kivágás. Hibátlan darab, szerintem ez egyébként soha senkin nem volt, mert túlságosan is tökéletes állapotban van. Összességében szerintem több tízezer forintot is spóroltam ezzel a Hádás vásárlásommal és jól kihasználható darabokra sikerült szert tennem.

Ha van lehetőségetek nézzetek el egy kilós vagy darabos Hádába, augusztus 2.-ig tart az akció. Budapesten és országszerte is sok-sok üzlet van.   

 Csodás hétvégét kívánok Nektek :)

Ti mostanában találtatok ilyen turis kincseket?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések