Teszt: Ziaja napozó termékek


Javában zajlik a nyár, szerencsénkre az időjárás is a kikapcsolódásnak kedvez (mondjuk, néha úgy érzem, hogy az már szó szerint megsülök a melegtől, de azért örülök a nyárnak. Annyi minden történt mostanában, hogy idén a nyaralás sajnos számomra kimarad. Próbálok minél többször kijutni a strandra viszont ezt sem olyan egyszerű megvalósítani. Őszintén szólva, amikor elérkezik a hétvége, úgy érzem, hogy a hűvös lakásban lenni egész nap sokkal barátiabb, mint a tűző napon, 40 fokban ropogósra sülni. Persze én is szeretek pihenni és kimozdulni, de néha olyan jó csak otthon lenni. Azonban ma döbbentem rá, hogy holnap már augusztus van és mindjárt vége a nyárnak, én pedig bizony sehol nem volt még, így elhatároztam, hogyha nem is egész napos fürdőzéseket tudok leszervezni a naptáramba, de egy pár óra fürdőzés és napozás is tökéletes kikapcsolódást nyújthat egy hosszú hét után. A mai bejegyzésben egy számomra kedves márka nyári termékeiket szeretném bemutatni Nektek. Korábban már írtam a Ziaja márkáról és az első üzletről, amit a Campona plázában nyitottak meg, illetve webshop-ról is tudtok már rendelni. A júliusi hónapban napozó termékek érkeztek tesztelésre. A csomag tartalma egy napozás utáni gél, SPF 30 naptej, SPF 50 C-vitaminos napvédő arckrém és egy napozást gyorsító spray. Szerencsémre volt alkalmam tesztelni ezeket a termékeket, így most szeretnék egy összefoglalót írni ezekről a Ziaja napozós kozmetikumokról. Először is szeretném azzal kezdeni, hogy ezek a termékek (is) rendkívül jól megfizethető árban vannak. Nagyon sokszor érzem azt egy-egy drogériában, hogy 4-5ezer forintot elkérni egy naptejért bizony nem kevés, persze amikor nyaralni megy az ember akkor fontos a napvédelem, így ezzel soha nem szoktam szórakozni, mert fontos a bőröm védelme. Ezeket a Ziaja termékeket is megvásárolhatjátok a webshopjukban, ahol látható is, hogy milyen pénztárcabarát az összes termékük. A napozás utáni bőrápoló gél csupán 785 forintba kerül, a kakaóvajas barnulást gyorsító spray 1395 forint, a napozó antioxidáns arckrém 1645 forint és a 30-as faktorszámú napozó spray-nek nem találtam az oldalon az árát, de ha az emlékeim nem csalnak, nem volt drágább, mint 1500 forint.
A kakaóvajas spray eredményére nagyon kíváncsi voltam, hiszen nem sokat voltam napon, sajnos az irodában nem barnul az ember. Tipp: ha csak bevásárolni mentek, vagy bárhova gyalog és pántos felsőben vagytok, nyugodtan fújjátok be vele a karotokat és a mellkasotokat. Eszméletlenül kellemes az illata, olajos az állaga ezért figyelni kell a mennyiségre. Finoman belemasszírozva a bőrödbe egy hosszú séta során is sokat segíthet a barnulásban, ha nincs időd kimenni a strandra vagy a vízpartra napozni.  Egyébként a vízparton érdemes ezeket a termékeket mindenféleképpen a hűtőtáskában tárolni, mivel nagyon gyorsan felmelegszenek + ha a hűtőtáskába teszed, akkor még a hatása is kellemesebb lehet.  Tekerjünk vissza a lépések elejére. Egy 30-as faktorszámú napozó spray-t kaptam tesztelésre. A kialakítása szerintem nagyon jó, felrázás után már használhatod is és a szórófej által könnyedén eloszlatható a bőrödön, illetve a mennyiségre is jobban lehet figyelni így, hiszen nem eshetsz könnyedén abba a csapdába, hogy túlnyomtad a tubust és túl sok termék került a kezedbe.  A termék azt ígéri, hogy vízálló és ezt az ígért tulajdonságot be is tartotta a termék az én bőrömön. Érdekes volt, hogy a párom is kipróbálta és neki könnyedén lejött a karjáról, pedig betartottuk az előírt időt a bekenés után és a vízbemenetel előtt. Lehetséges, hogy azért is tudta könnyebben lemosni a víz a bőréről a naptejet, mert a szőr felfogta, de az én bőrömön szépen működött a napozó spray. Napközben többször is befújtam magam a kakaóvajas barnulást gyorsító termékekkel, igazából lehet, hogy túl sokszor is. Imádom az illatát és a viselete is nagyon kellemes, valamint hidratáltnak is érzem tőle a bőrömet. Ez a termék is parabén mentes, azt ígéri a termék, hogy ápolja a bőrömet és megakadályozza a vízvesztést. Szerintem ezt teljes mértékben meg is kaptam ettől a terméktől. A spray fő összetevője a kakaóvaj és az E-vitamin.
A következő termék, amiről szeretnék beszélni Nektek az a C-vitaminos antioxidánssal gazdagított napvédő arckrém. Igazából ezt a terméket már egy ideje használom a hétköznapjaim során is. Sajnos van egy igen kellemetlen ’betegségem’, amit fényérzékenységnek hívnak, általános nevén napallergiának. Nálam ez a következő gyakori tünetekkel jár: kipirosodott arcbőr, hólyagos bőrfelület és viszketés. A napi rutinomba a sminkelés és a hidratálás mellé beépítettem az arcbőröm védelmét is. Ez a termék tökéletesen alkalmazható sminkelés előtt, gyönyörűen lehet rá sminkelni és a legjobb, hogy nem kell aggódnom, hogy kihagytam az arcbőröm védelmét a reggeli rutinomból. A krém állagra egy kicsit sűrűbb, azonban az én olajosabb, problémásabb bőrömmel tökéletesen működik. Nagyon ajánlom kipróbálásra, hiszen nem csak nyaralásnál jöhet jól, de nagyszerű társad lehet a hétköznapok során is. A terméket kifejezetten a nap káros sugarainak kitett arcbőr védelmére fejlesztették ki egy SPF 50 UVA+UVB védelemmel. Így nem csak a kellemetlen tűntetek lehet megelőzni, de a bőr idő előtti öregedését is. A C-vitamin és antioxidáns tartalma táplálja a bőrt, rendkívül jótékony hatása van a C-vitaminnak arckrémek formájában is.
Végül, ha már kipihentük magunkat, gondolnunk kell a bőrünk napozás utáni ápolására is. Van egy remek tippem számotokra.  Ha van esetleg egy napozás utáni testápolótok vagy géletek, mint a Ziaja napozás utáni gél, rakjátok be a hűtőbe a strandolás előtt és este a napozott bőrödnek igazi felüdülést fog jelenteni. Nekem egy picit piros lett a vállam a nap végére, este használtam a napozás utáni gélt, illetve a következő napokban még egy pár alkalommal és gyönyörűen barna lettem mindenféle kellemetlen hámlás vagy egyéb irritáció nélkül. Nagyon ajánlom ezt a terméket is Nektek, hiszen jótékony hatása és pénztárcabarát ára elengedhetetlen kelléke lehet a nyaralós táskádnak. Valamint ha szoliba jársz, akkor is egy szuper választás lehet ez a termék. A Ziaja napozás utáni bőrápoló gél összetevői: 3% D-panthenol (provitamin B5), allantoin, kálcium és A-vitamin.
 Próbáljátok ki ezeket a termékeket, kedvező áruk megtévesztő lehet, de a minőség nagyon szuper!





Legyen csodás hetetek és strandolásra fel! J


Szandi 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések