AOK: harc a pattanások és mitesszerek ellen

A mai bejegyzés a bőrápolási rutinom egyik részéről szeretnék Nektek egy kicsit mesélni. Egyre jobb és jobb termékek jutnak már el hozzánk Magyarországra, így van lehetőségünk újdonságok kipróbálására. A Müller-ben láttam meg a Bioré márka (aminek az arclemosói zseniálisak) mellett az AOK márkát. Én még életemben nem hallottam a márkáról, egy picit vonakodó voltam. Viszont a termékek összetevői nem voltak rosszak, ginzeng, fehér tea és zöld tea kivonat tartalmával ápolja a bőrt a krém. A termékcsalád ára egyébként nagyon kedvező, 1000-2500 (nagyon max) forint között mozognak a termékek árai, tehát ha éppenséggel belefutottam volna egy olyan termékbe, ami nagyon nem lenne jó a bőrömnek, akkor nem dőlne össze a világom. Főleg, hogy egy olyan akcióba futottam bele, miszerint 1290 forintos nappali arckrém mellé ingyen megkaptam az éjszaki krémet is, szóval úgy voltam vele, why not. Sok minden vagyunk így, ugye?! J  Annyit kell tudni az AOK termékekről, hogy a Schwarzkopf gyártja és a Müller üzleteiben kapható, jelenleg én még csak ott találkoztam a márkával.

Az általam választott krémek kifejezetten problémás bőrre vannak. A nappali arckrém matt hatást ígér, míg az éjszakai a problémás bőr mélyreható kezelését ígéri. Már egy bő másfél hónapja használom a krémeket, ennél fogva szerintem egy teljesen őszinte véleményt tudok adni a termékekről. Mindkét termék 50 ml-es kiszerelésű és üveg tégelyecskébe zárták a krémet, ami egy igazán drágább hatást kelt. A bőr feltöltését valamint a faggyútermelés korlátozása a fő ígérete a nappali krémnek. Csökkenti a pattanások és mitesszerek számát, továbbá pórusösszehúzó hatással rendelkezik. 
Kombinált, zsíros bőrre ajánlott ez a nappali krém.  Sminkelés előtt ezzel a krémmel szoktam hidratálni és nagyon megszerettem az elmúlt hónapban. A nappali krém és az éjszakai krém állagra szerintem teljes mértékben azonos, nem zsíros vagy nehéz textúrájú. Könnyen felszívódik, és azonnali hidratáltságot érzek a használata után. A nappali krémnek tényleg matt hatása van, gyors felszívódása miatt pedig egyszerű rá sminkelni. Azt ígéri a termék, hogy egész hosszú nap folyamán biztosítja számomra a matt hatást, ez nálam nem valósult meg, de nem is várom tőle a 40 fokos hőségben.  Kevés mennyiség is elegendő az egész arcom ápolására, valamint a nyakam és a dekoltázs körüli részekre is szoktam használni a hidratálóimból.

Az éjszakai krémről nem tudok sokkal többet mondani, hiszen a hatása és az összetevői ugyanazok, az egyedüli különbség a kettő krém között a mattító hatása a nappali krémnek, az éjszakai krém szintén a problémás bőr tünetei (pattanások, mitesszerek) eltűntetésében és a visszatérésük meggátolásában játszik szerepet. Az éjszakai krém állaga könnyed, gyorsan felszívódik és nem hagy maszkos, ragacsos réteget az arcon.  Nekem nem okozott semmilyen irritációt vagy további pattanásokat és mitesszereket a termék, persze ez az én személyes tapasztalatom. Ha egy olcsó terméket kerestek vagy esetleg tini lányod van, aki problémás bőrrel küszködik, viszont nem akartok sokat költeni egy termékre (soha nem tudni, hogy beválik-e, én ezért szeretek mindenből tesztert kérni, ha van rá lehetőségem, mivel érzékeny a bőröm és nem szeretek fölöslegesen pénzt kidobni, persze ennek ellenére én is beleszoktam futni olyan termékekbe, amiket nem szeretek), szóval ajánlom ezt az éjszakai és nappali krémet, 1290 forintot mindenképpen megér! Egyébként a márka kínálatában van még arclemosó, tonik, radír, szemkörnyékápoló, ránctalanító krém, bb krém stb. Röviden igazán széles a márka választéka és rendkívül jó árkategóriában kaphatóak az AOK kozmetikumok.

Várom véleményeteket a termékekkel kapcsolatban, remélem másnak is beválnak ezek az olcsó kis csodakrémek.

Szép hetet Nektek és kitartást, mindjárt itt a hétvége!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések