Nivea újdonságok: mousse tusfürdő hab, tavaszi virágoskert testápoló






Üdv újra itt! A múlt hét folyamán nem volt bejegyzés, mert annyi teendőm volt, hogy sajnos nem tudtam fotózni és bejegyzést gyártani vagy instára/Facebook-ra bármiféle tartalmat felrakni. Úgy gondoltam, hogy az elmúlt időszakban rég volt már testápolási tematikájú bejegyzés, így a mai bejegyzésben kettő Nivea újdonságot fogok bemutatni Nektek egy testápolót és egy tusfürdőt. 

A tusfürdő igazi kis különlegesség, hiszen nem a szokásos tejes vagy géles állagú terméket kapunk, hanem egy rendkívül kellemes mousse tusfürdőt, tehát egy hab textúrájú tusfürdőt. Engem egyből a hajhabokra emlékeztetett, hiszen felrázás után egy pici habot a tenyerembe nyomva óriási lett a mérete, szóval egy kevéske mennyiség is elegendő egy zuhanyzáshoz (mondom ezt én, akinek egy hónapig nem elegendő egy tusfürdő, mert olyan sokat használok). Szóval csalóka a kiszerelés, mert rengeteg terméket kapunk a pénzünkért és az ára se vészes, hiszen a drogériákban 700-900 forint körüli összegben lehet megtalálni. Nekem a hagyományos Nivea változat van meg, aminek az illata olyan, mint a kis kék tégelyes Nivea krémeknek. Az én változatom a Nivea Silk Mousse creme care ápoló tusfürdő hab, ami 200 ml-es kiszerelésben kapható. Már több változata is elérhető a boltokban, van egy citrom és moringa limitált kiadású tusfürdő hab is, amit mindenféleképpen ki kell próbáljatok, ha még egy pici nyarat akartok csempészni a közelgő szeptemberbe. A hab használata egészen kellemes hatást kelt, nekem az jutott eszembe róla, hogy igazából ez egy 2in1 termék is lehet, ha mondjuk a borotválkozásra gondoltok, nem szükséges külön borotvahabot venni, hiszen ez is olajokkal gazdagított, sűrű hab állagú, így spórolhatsz magadnak egy termék árát. Én kipróbáltam a lábamon és őszintén szólva semmi különbséget nem éreztem, nálam biztos, hogy ezt a célt is szolgálni fogja. Az illata semleges, a tégelyes Nivea-s krémek illatát kapta, mint említettem. Hidratált érzetet hagy maga után és a bőrömön érződik az illat is sokáig. Jó társ lehet ez a tusfürdő hab a hidegebb hónapok beköszöntével, igazi hidratálás a száraz bőrnek plusz még a hab érzése is nagyon kellemes. Ajánlom ezt a terméket azoknak, akik egy kis különlegességre vágynak a fürdőszobájukba.

A másik Nivea termék az egyik új testápolójuk, méghozzá az Érzéki rózsa változat. Négyféle változatban dobták piacra ezeket a testápolókat, mindnek annyira finom illata van, hogy alig tudtam választani. Nekem elsőre az illat tetszett meg nagyon, illetve óriási pluszt jelentet számomra a pumpás kiszerelésű csomagolás is, hiszen rendkívül praktikus és kényelmes a használata. A cseresznyevirág és jojobaolajos változat mellett esett a választásom. A Müllerben most volt egy szuper akció és 845 forintért vásárolhattam meg, 1300 forint helyett. Alig vártam, hogy kipróbálhassam, mivel mostanában egy picit szárazabb a bőröm az átlagosnál. Az illata mennyei a bőrön, az állaga nem a zsírosabb krémek közé tartozik, kissé vizesebb az állaga, és én pont ezeket szeretem, szóval ez is egy plusz pont neki. Szinte azonnal beszívódott és az illatát reggel is éreztem a bőrömön. Nem hagy zsíros bőrérzetet maga után, a jojobaolaj pedig szépen hidratálja és ápolja a bőrt. 200 ml-es kiszerelésben kapható.
További változatai:
v  Vanília & Mandulaolaj testápoló
v  Rózsa & Argánolaj testápoló
v  Kakaó & Makadámdió olaj testápoló

Ha egy kis kényeztetésre vágytok és a bőrötök is, ajánlom figyelmetekbe az alábbi két terméket!

Élvezzétek ki a napsütés minden pillanatát a héten, hiszen lassan beköszönt az ősz! Csodás hetet kívánok Nektek!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések