THE VAMP STAMP l HOT OR NOT


Nem is olyan régen sok-sok külföldi beauty vlogger/bloggernél látható volt egy bizonyos újdonság, ami egy fura alakú szilikon pálcika volt. Ez nem más, mint a Vamp Stamp, ami egy pár hónapja robbantotta be magát a köztudatba. A Vamp Stamp hivatalos oldalát itt találjátok, ahonnan rendelni is lehet: https://thevampstamp.com/

 A szemhéjtus egy része a sminknek, ami nagyon különlegessé varázsolhat egy egyszerű sminket és kiemelheti a szemet. Könnyűnek tűnik elkészíteni, azonban gyakori eset, hogy elsőre nem sikerül a tökéletes tusvonal, de hát gyakorlás a kulcsa mindennek. Nagyon sokféle tusvonalat lehet elkészíteni, a különböző szemformákhoz mindenki megtalálhatja a saját jellegzetes tusvonalát. Én eléggé válogatom a tusvonalamat, gyakran csak egy vékony vonalat húzok a szempillatövembe, olykor pedig szép hosszú tusvonalat készítek többnyire szép végekkel. Egyébként nekem nagyon gyakran sikerül egyformára, de szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Látszatra jónak tűnik és egyformának, azonban én pontosan tudom, hogy az egyik mindig csak testvére a másiknak és nem ikrek. A Vamp Stamp ezt a problémát próbálja megoldani és gyorsabbá minden nő reggelét, aki szeret sminkelni és tusvonalat használni. A csomagban van egy ecset, illetve egy kétvégű szilikon rúd, amivel elkészítheted a perfekt winget és egy éjfekete cushion gél eyeliner. Izgatottan álltam hozzá ma, hiszen no makeup day volt, így nem izgultam, hogy elronthatja az egész sminkemet és akkor ez már rosszul indítja a napomat befolyásolva a nap többi eseményeit. Szóval „csupasz” arcomon gyorsan ki is próbáltam.

Először a kézfejemen teszteltem vajon hogyan is kell használni ezt a kis csodát. A használata igen egyszerű. A szilikon rudacska egyik végét finoman bele kell nyomni a cushion szemhéjtusba, majd a jobb illetve a bal szemedhez passzoló végét beállítva a megfelelő pozícióba kell finoman a bőrödbe nyomni. Elsőre meg is lepődtem, hogy milyen könnyedén sikerült ez a wing és nem is volt rossz, azonban ez a típusú wing sajnos nekem nem áll jól, vagy csak nem ez, amit már megszoktam magamon. Kb. fél perc alatt megcsinálhatod magadnak a tusvonalat mindenféle szenvedés nélkül. Jelenleg a L’Oréal Super Liner perfect slim a kedvenc eyeliner a neszesszeremben. Pár mozdulattal, gyorsan kibővíthető a már korábban elkészült wing, egy kis rúzs plusz szempillaspirál és kész is a tökéletes smink. Aliexpressen, ebayen illetve több rendelős oldalon is elérhetőek már, valamint az eredeti oldalon is megrendelhető.


A következő linkeken olcsó ajánlatokat találtok:
Legyen csodás és napfényes hete Mindenkinek!

Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések