Maybelline Age Rewind korrektor, worth the hype?


Óriási szeretettel fogadta szerintem minden hölgy a hírt, aki egy picit is ismeri a külföldi beauty bloggereket/vloggereket, miszerint már nálunk is kapható a Maybelline Age Rewind terméke. A DM drogériákban már kikerült a Maybelline állványokra a korrektor méghozzá kettő árnyalat. Szerencsém volt pár hónappal ezelőtt Németországból beszerezni a terméket, így tényleg egy őszinte review-t tudok Nektek adni, hiszen én már hónapok óta használom szinte minden alkalommal, amikor sminkelek. Amerikában illetve több külföldi beauty blogger/vlogger imádja és isteníti ezt a concealer-t, a márka igazi sikertermékévé nőtte ki magát az évek alatt. Egyébként bosszantó, hogy ez a termék annyira, de annyira nem újdonság, hogy a külföldi piacokon már vagy három éve jelen van a termék a drogériák polcain, de nem szeretnék panaszkodni, hiszen nagyon örülünk, hogy végre nálunk is elérhető. Szerintem szinte már mindegyik Maybelline állvánnyal rendelkező DM drogériák polcain megtalálható a korrektor, 2399 forintért, ami szerintem egy korrekt ár. Sok külföldi oldalon ennél drágábban tudod megrendelni + az esetleges szállítási költséges, szóval mindent összevetve ez egy korrekt ár a termékért, arról nem is beszélve, hogy tényleg nagyon jó minőségű korrektort kaphatsz a pénzedért. A Krémmánia oldalán itt a következő tulajdonságokat olvashatjuk a termékről:

·         Goji Berry + Haloxyl ™
·         Azonnal eltűnteti a sötét karikákat
·         Láthatóan csökkenti a bőr puffadtságát
·         Micro-korrektor applikátor + szuper koncentrált formula
·         Sugárzó és friss tekintet


Illetve itt megtudjátok nézni részletesen az összetevői listát is. A korrektor kiszerelése szerintem teljes mértékben normális és átlagos mennyiségű terméket tartalmaz. Ami nekem nagyon tetszik az a csavarós megoldás, így semmi felesleges termék nem marad a tégelyben, amit ki kellene dobni és csak kárba veszne. Tehát ez a megoldás egy óriási pozitívum, nagyon praktikus megoldás a márkától. DE, és igen most jön a szokásos „de…” rész, a kiszerelés tetején egy szivacsos applikátor van, ami nem túl higiénikus, hiszen mindig marad benne a „kitekert” korrektorból és ezt sajnos nem igazán lehet kitisztítani. Plusz szerintem még ez a mediterrán 500000000000000 fokos hőség sem tesz jót a kozmetikumoknak. 
Ha úgy döntöttél, hogy szeretnéd kipróbálni ezt a terméket, az újdonság varázsa miatt, vagy azért mert már régóta vágytál rá, szeretnék adni Nektek egy-két tanácsot. Amire az első alkalommal nagyon figyeljetek, hogy ha egy-kettőt tekertek a korrektoron semmi nem fog kijönni belőle, aztán ha tekersz még rajta, hirtelen rengeteg termék fog kijönni belőle, szóval csak óvatosan. A másik dolog, amire figyelni kell, hogy egy picikét gyorsan szárad (ez lehet megint a hőség miatt is). Nekem a Light árnyalatú korrektor van meg. Tökéletes a bőrtónusomhoz és gyönyörűen lehet vele dolgozni. Még egy tipp: próbálj kevesebb terméket használni, mert a sok korrektor könnyedén elronthatja az összképet és a szem alatti területeken felgyülekezhet, ami nem túl szép. Én beauty blender használatával szoktam eldolgozni a korrektort a bőrömön, gyönyörűen és gyorsan eldolgozható korrektor és eszméletlen fedése van, egy jó alapozóval igazán egészséges, szép bőrképet alkothatsz magadnak.  Púder használatával szoktam fixálni a korrektort, hogy egész nap biztosan a helyén maradjon, aminek ott kell maradnia. A héten én már feladtam, hogy olyan sminket kreáljak magamnak, ami a nap felénél nem folyik le a fejemről (nagyon várom már a picit hűvösebb időjárást), de normális körülmények között simán kitart egészen estig. 100%-ig Szandi approved, én imádom ezt a korrektort és csak javasolni tudom Nektek is, hogy próbáljátok ki, mert valóban megéri a hype.


Legyen csodás és hűvös hétvégétek, jó pihenést és irány a strand, hiszen utána hűvösebb időszak van kilátásban.

Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések