Essence sale


Minden évben eljön a leárazások ideje, nem csak ruházati részlegeken, hanem a dekorkozmetikumoknál is. A Catrice-nek már megy egy ideje a készletkisöprése, ami a márka esetében azt jelenti, hogy minden 699 forint, ami a készletkisöprésben szerepel. Augusztus 3-tól a DM drogériákban elkezdődött az essence termékek kiárusítása is melynek keretében 345 forintért vásárolhatjátok meg a kifutó termékeket. 

Nekem sikerült reggel nyitásra mennem, azonban az üzletben még azt sem tudták, hogy miről beszélek, amikor a kiárusítást említettem, utána telefonáltak és kikerültek a 345 forintos árak. Sajnos olyan DM üzletbe tévedtem be, ahol nagyon basic volt az essence állvány, de azért így is sikerült egy pár dolgot beszerezni gyorsan. A Rossmann-ban egyébként később kezdődik a termékek leértékelése, jövő héten pedig már az essence állvánnyal rendelkező Müllerekben is megkezdődik a kifutó termékek kiárusítása.  


Sikerült vennem egy szempillaspirált, amire egyébként nagyon nem volt szükségem, de Tati videójában nemrégen volt egy essence hot or not és annyira megtetszett a véleménye az essence spirálokról, hogy úgy döntöttem, hogy megveszem a  ROCK'N'DOLL crazy xxxl volume szempillaspirált.  Továbbá vettem egy Satin touch blush-t, gyönyörűen pigmentált és igazi egészséges összképet lehet vele kreálni, határozottan megért 345 forintot. A Blossom kollekcióból megmaradt egy blush, ami szerintem inkább highlighter, nem nagy szám, nem vagyok tőle elájulva. Vettem még kettő Essence Face palettát, az egyik egy kontúrozó paletta, míg a másik egy highlighting paletta. Szerintem ez a kettő abszolút megérte a 345 forint/db árat, hiszen még szemhéjpúderként is használható, még nem próbáltam őket, csak „szvaccsoltam”, a highlight paletta nem rossz, a kontúrt szerintem arra a célra biztosan nem fogom használni, de egy basic eyeshadow palettánakt ökéletes lesz egy eye primer használatával.


Egyébként az essence.eu oldalán megtudjátok nézni a kifutó termékek listáját, hátha van valami, amit nagyon szeretnétek, illetve a DM oldalán megtudjátok nézni, hogy melyik üzleteben van essence állvány. Jó vásárlást Nektek és érdemes lesz figyelni a Müller akcióra is.



Csodás hetet kívánok Nektek!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések