dm trend IT UP Expert finish powder



A trend IT UP márka egy pár hónappal ezelőtt robbant be a dm drogériákba, min a sajátmárkás ágazatuk igazán megfizethető termékekkel, széles kínálattal körömlakkoktól, mindenféle dekorkozmetikumokig. Az árak 500 és max 2500 forint között mozognak, ha nem csal az emlékezetem. A matt rúzsok gyönyörűek és az állaguk is tökéletesek az árhoz képest, ami 799 forintot jelent, igen-igen 800 forintért zseniális matt rúzsokat lehet találni a dm trend IT UP termékei között kutakodva. A mai bejegyzésben az egyik olyan terméket szeretném bemutatni Nektek, ami még jól jöhet a hátralevő nyári napokon, ez nem más, mint az Expert Finish arcpúder. Selymes- matt végeredményt ígérnek, anti-shine hatást, amit meg is kaphatunk a púdertől. Először is a csomagolásáról szeretnék beszélni. Személy szerint én nagyon utálom, ha egy tégelyes loose powder kinyitása utána egy csomó termék a kezedre vagy az asztalra kerül. 

Az Etude House No sebum púderemnél például ezt a problémát úgy oldották meg, hogy egy kis púderpamacsot raktak bele, így a púder nem ömlik ki egyből a tégelyéből. Sikerült egy olyan napot kiválasztanom a tesztelésre, amikor igazi nyári hőség volt, így tényleg kiderült, hogy működik-e a termék.  Igazi rohangálós, vásárlós nap volt, tömegközlekedéssel megfűszerezve illetve egy jó kis 30+ fokos hőséggel. Az eredmény? Igen, működik! Egy Vichy alapozót próbáltam ki, ami egyébként az én bőrömön szörnyű volt és utáltam, de a púder által matt maradt az arcom, valóban selymes hatást éreztem az arcomon. Nem fényesedtem ki délutánra, ami igen nagy szó egy púder esetében, hogy bármiféle igazítás nélkül simán kibírt egy napot. Ha jól emlékszem 1500-1800 forint között van a termék és ezért nem egy nagy mennyiséget, csupán 4 grammot kapunk, de egy ideig biztosan elegendő lesz. Nekem első tesztelésre nagyon tetszett ez a púder, szépen eldolgozható a bőrön és az összhatás is egy üde arcbőr, nem egy maszk. Ha egy olcsóbb kategóriájú loose púdert szeretnél venni, akkor ez egy remek választás.



Legyen csodás hetetek!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések