Augusztusi kedvencek

Hihetetlen, hogy milyen sebességgel lett vége a nyárnak és máris a szeptembert üdvözölhetjük. Mivel a hónapnak vége van és már régen volt „empties” bejegyzés is ezért most egy augusztusi kedvencek bejegyzést hoztam Nektek. Sok-sok terméket volt alkalmam kipróbálni a hónapban, így lett egy pár kedvencem és nem kedvenc termékem is. Három olyan terméket hoztam, ami mind teljesen más kategóriába tartozik, de mégis annyira meglepően jók, hogy muszáj róla írnom. Az első termék az egy peel off maszk, amit 199 forintért lehet kapni a DM drogériákban. Mostanában egészen rákattantam ezekre a kisebb csomagolású egyhasználatos maszkokra, egy idő után megunom az óriási kiszerelések, illetve tök jó, hogy lehet kísérletezni kisebb méretekkel, ha esetleg van belőle nagyobb kiszerelés is. Ennél a terméknél nagyon bánom, hogy nincs normálméretű kiszerelés, de annyira jó, hogy így is mindig újra fogom venni.
Szerintem a DM által kreált Balea termékek között nagyon jó kozmetikumokat lehet kifogni nagyon jó áron. A Balea soft&clear anti-pickel peel off maszk is egy ilyen termék. 199 forintért kettő adag maszkot kapunk, ez amúgy elegendő lenne több használatra is, csak sajnos eléggé gyorsan beleszárad a zacskójába, így érdemes az egy alkalomra szánt adagot felvinni az arcra. Elsőre nagyon megijedtem, mert egy picit erős alkoholra hasonlító szagot éreztem a felvitel után, azonban nem csípett így türelmesen kivártam a száradási időt és imádkoztam, hogy ne legyen rákvörös utána a fejem. Én kb. 15-20 percig szoktam az arcomon hagyni, hogy biztosan megszáradjon, és szépen lehúzhatóvá váljon. Ez az idő teljesen elég is neki, hogy működjön a termék. Szerencsére nem okozott irritációt, nem volt vörös a fejem utána és még csak pattanások se szaporodtak el rajtam, így nagyon boldog voltam elsőre. Azonban miután lehúztam a maszkot sokkal jobban örültem ennek a terméknek, mert egyszerűen egy csoda, amit csinál. Olyan mélyen kitisztította az arcbőrömet és olyan szépen kiszedte azokat a dolgokat, amiknek nem kellene ott lenniük, hogy teljesen le voltam döbbenve. A másik normál kiszerelésű peel off maszkom, ami egy elég jó márkától van, soha nem tisztította így ki az arcomat. Puha volt utána a bőröm és szép tiszta volt minden, valamint érzékelhető volt a pórusösszehúzó hatása is. 199 forintért nagyon megéri kipróbálni, nekem nagyon bevált és csak ajánlani tudom. Sajnos saját képet nem tudok róla berakni, mert csak egy félbevágott darabkám van és nem volt időm másikat venni a fotózáshoz, így a képet most a Google szolgáltatta.
A másik nagy kedvencem az augusztusi hónapban ez a bebe márkájú méhecskés ajakbalzsam. Alig tudom letenni annyira tetszik! A Müller-ben találtam rá, először a csomagolása fogott meg, mivel olyan kis aranyos, igen impulzus vásárlásom volt aznap. Szóval ez a mézes repair lip balm valami álomszerű termék! Nagyon kellemes, visszafogott, de mégis édeskés illata van. Kellően „zsíros”, nem olyan semmilyen ajakápoló, mint az EOS balzsamom. Hosszantartó hatása van, nem kell 10 percenként kenegetni vele az ajkaimat. Most a nyári, melegebb időszakban nem olyan vészes az ajkaim állapota, mint a hidegebb hónapokban, de azért ilyenkor is fontos odafigyelni az ajkak ápolására is (valamint a fényvédelme is). Ha olyan típus vagy, mint én, akinek elég gyorsan és csúnyán kiszáradnak az ajkai, akkor próbáld ki ezt a terméket, nem fogsz csalódni! Sok ajakbalzsamot próbáltam már egészen az olcsótól a drága kategóriáig, de eddig az Alverde körömvirágos ajakbalzsamon és a Neutrogena balzsamon kívül semmi nem segített a téli hónapokban, biztos vagyok benne, hogy ez az ajakbalzsam jó társam lesz a hidegebb őszi/téli napokon is. A Müllerben megtaláljátok, ha jól emlékszem 495 forintba kerül.

A harmadik és egyben utolsó augusztusi kedvencem a Rimmel Natural Bronzer, ami annyira jó, hogy egész nyáron alig használtam más bronzert a fiókomból. Minden reggel, amikor elkezdek sminkelni mindig ezért a bronzerért nyúlok. Régebben még a tavasz folyamán vettem ezt a bronzert a Glamour vagy Joy napokon, azóta rendszeresen használom is, viszont az elmúlt hónapban mindig ezért nyúltam. Egy egyszerű sminket is csodásan feldob, természetes hatást lehet vele elérni és nincs benne glitter vagy csillám, mint sok-sok bronzerben. Egy soft matt hatású bronzerről beszélünk, melynek állaga már szinte krémes és gyönyörűen eldolgozható az arcbőrön. Nagyon jól építhető, pigmentált és nem tűnik el fixáló spray nélkül az arcról akár 1-2 órán belül. Én ezt egy nagy RT ecsettel szeretem felvinni, valamint az Avon új ecsetei közül a pirosító/bronzosító ecset is nagyszerű választás lehet. Egyébként ezt az új Avon pirosító ecsetet nagyon ajánlom kipróbálásra, mert 1500 forintért egy nagyszerű ecsetet kapunk. Két árnyalatban kapható ez a bronzer ha az emlékezetem nem csal, az én árnyalatom: 021 SUN LIGHT. Az ára 1500-2000 forint körül mozog. 


Szép hétvégét Nektek!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések