Lancome Ombre Absolue Paletta review + nyereményjáték


A mai bejegyzéshez egy sminkterméket hoztam Nektek, méghozzá egy Lancome palettát. A Lancome Ombre Absolue Paletta 4 színt tartalmaz, egy világos alapot, egy halvány mályva/lila árnyalatot, egy gyönyörűséges ezüstszínt valamint egy sötétebb mályvaszínt, amivel valóban szép ombre hatást lehet elérni. Először a csomagolásról szeretnék egy pár szót szólni Óriási pozitívum a terméknek, hogy van egy tükör a palettában, jól záródik és a kompakt eléggé masszív anyagból készült. Szerintem, ha elejteném a palettát nem biztos, hogy összetörném a szemhéjpúdereket. Na de térjünk rá a lényegre. 
Az elején már említettem, hogy ez egy Lancome paletta, tehát nem egy drogériás kategóriáról beszélünk, így az ár is magasabb természetes és vele együtt az elvárásaim a termékkel szemben.  Őszintén szólva szerintem annál bosszantóbb dolog nincs is, amikor elköltesz egy csomó pénzt egy highend termékre és nagyon nem jó, persze lehet „elmegy” kategória is, hiszen mindenkinek más a bőre és lehet, hogy amit én utálok, Neked pont az a dream terméked.  Rövidre fogva az elképzeléseimet a termékkel szemben, úgy gondoltam, hogy ennek a palettának azért jó kell lennie minden tekintetben, eszméletlenül pigmentált lesz és tartós is. 
Ebből mi jött be? Olvasd tovább és megtudod! J

Az én szemem nagyon érdekes, mert nagyon világos kék, viszont amikor borúsabb az idő, akkor változik és szürkésebb árnyalata lesz. A kék szemhez pedig szerintem az ezüstös-mályvás árnyalat nagyon jól mutat, így alig vártam, hogy kipróbáljam élesben is a palettát. Kétféle módon is teszteltem a szemhéjpúdereket, először eye primer-t is használtam, méghozzá a Rimmel-től, amit nem tudok szavakba önteni, hogy mennyire szeretek, mert tényleg zseniálisan működik és a reggeli szemsminkem a nap végére is szinte tökéletes. A másik alkalommal pedig csupán korrektort használtam a szememen is, fixáltam és utána teszteltem a szemhéjpúdereket.
Természetesen az időjárás nem volt egyik alkalommal sem kedvező a fotózáshoz, de a swatchok jól sikerült, így láthatjátok, hogy milyen gyönyörűségesek ezek az árnyalatok. Szeretném kiemelni, hogy nem használtam az ecsetre spray-t, hogy intenzívebb színeket kapjak vissza a karomon, csupán belemártottam az ujjacskámat és szárazon kipróbáltam a bőrömön is. Pozitívumként szeretném még kiemelni, hogy nem tapasztaltam nagyobb mértékű porolást az árnyalatoknál. Primer használatával és nélküle is szerettem a sminkem az adott napokon, persze sokkal intenzívebb és tartósabb volt a primerrel a szemsminkem, de nélküle is szépen a helyén maradt és látszódott a reggeli smink még a délutáni órákban is. 



Az első legvilágosabb színt nagyon jól lehet alapként alkalmazni, majd egy crease brush-t alkalmazva a mélyítő vonalban nagyon szép hatást lehet elérni a kettő mályvás árnyalattal. Az ezüstszínt én a mozgó szemhéjam közepére vittem fel, hogy fényt és kiemelést adjon, majd egy tiszta ecsettel finoman enyhítettem az éles határokon. Sajnos képet nem sikerült készítenem a kész sminkről, mivel szörnyű, hogy már reggelente sötét van és munka előtt nincs időm, akármennyire is szeretném, hogy a tökéletes megvilágítást felállítsam, de ígérem, hogy később updatelni fogom, hogy láthassátok milyen szépséges ez a paletta.
A palettában van kettő applikátor is, amit én képtelen vagyok használni (mondjuk van olyan, aki az ezekhez csomagolt ecsetkéket használja?)
A Douglas drogériákban szerintem megtalálható ez a paletta és sok-sok Lancome szépség. Az ára 9000 és 10000 forint között mozog.
Összességében található a piac kínálatában akár már pár ezer forintért is hasonló jó minőségű paletta, mint a Makeup Revolution vagy akár a Maybelline paletták, tehát 2-3000 forintért is lehet több árnyalatot tartalmazó, nagyobb palettákat olcsóbban megvenni.

Szeretitek a Lancome termékeket? Mi a kedvencetek?

És végezetül szeretnék egy kis előzetest hozni a közelgő nyereményjátékomról. Lájkoljátok az Instagram, valamint a Facebook oldalát is a blognak, mert ott láthatjátok majd a nyereményjáték részleteit, és hogy mit is tartalmaz a csomag. Ízelítőként annyit szeretnék elárulni, hogy Rimmel jóvoltából egy csodás dobozka kerül majd kisorsolásra, amit kiegészítettem Nektek még egy-két aprósággal. Jelenleg Instagramon 380-an vagyunk, Facebookon pedig még nagyon kevesen, csupán 46 a létszám, így szeretném, ha mindkét oldalon egy szép kerek számra ébredhetnék. Tehát első lépésként, amint eléri a blog Insta profilja a 400-as követőszámot, valamint a Facebook a csodaszép és kerek 100 főt, elindításra kerül a nyereményjáték egy szuper Rimmel termékeket tartalmazó dobozért. 



Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések