Pom-Pom neroli virágvizes arczselé

Jönnek a hidegebb, csípős reggelek, amikor igazán fontos lesz a bőrünk ápolása. Persze ezalatt nem azt értem, hogy az év minden napján nem fontos a bőrápolás, mert igenis fontos, de az évszak változásával a bőrünk is más törődést igényel, mint a forró nyári napokon. A mai bejegyzésben ismét egy magyar márkával ismerkedünk meg közelebbről, amiről már egyszer még a tavasz folyamán írtam Nektek. A Pom-Pom natúrkozmetikumait Péntek Erika álmodta meg, aki az átlaghoz képest nagyon-nagyon elfogadható áron kínál szuper minőségű termékeket babáknak és felnőtteknek egyaránt. A tavasz folyamán leadtam egy rendelést, egy tápláló arcmaszkot rendeltem, valamint a Neroli virágvizes zselét, amiről a mai bejegyzés fog szólni. Mint említettem már régebben vettem ezt az arcápolót, így bőven volt időm tesztelni a márkát. Először is azt szeretném megosztani veletek, hogy számomra nagyon szimpatikus, hogy kézzel készített termékeket kínál a márka és mégsem kell a pénztárcánk mélyére nyúlni. A rendelt termékek igényes csomagolást kaptak, kis pompom hűtő mágnes is jött ajándékba egy kedves kis levéllel.

Péntek Erika és csapata 2014-ben kezdte a termékek fejlesztését és tesztelését. Innovatív fejlesztéseknek köszönhetően tudják elérni, hogy a termékeik a bőr legmélyebb rétegeibe is eljuthassanak és felszívódhassanak. Mindenféle bőrápolási kozmetikumokat árulnák, ekcémás bőrtől kezdve mindenféle bőrtípusig, ebben a kínálatban biztosan megtalálod a Neked való natúrkozmetikumot.

Személy szerint én picit vonakodva álltam a natúrkozmetikumok irányába. Valamiért nekem mindig rossz tapasztalataim voltak, a kozmetikusnál is, aki általában mindig natúrkozmetikumot használt a bőrömön, illetve itthon is, amikor saját magam vásároltam meg valamit és próbálkoztam a használatával sokáig. Nem mondanám azt, hogy teljes mértékben rossz volt, de nem éreztem soha, hogy annyira sok pluszt adott volna nekem és a bőrömnek egy natúrkozmetikum.
Először a negatívummal kezdeném a terméket illetően. Tudtam, amikor megrendeltem, hogy ez egy Neroli virágvizes zselé mandarin illattal és én nagyon-nagyon utálom a mandarin illatot, mégis megrendeltem. Olyan a zselének az illata, mintha egy virágos mezőn lennél, ahol van mindenféle édes gyümölcs és virág. Szerintem, aki imádja, magát a mandarint biztos vagyok benne, hogy imádja a zselének is az illatát, mert nem egy mű illata van az arcápolónak, igazán kellemes lenne, ha szeretném a mandarint vagy az illatát. Ettől függetlenül a Krémmániás vélemények meggyőztek, hogy ezt az arczselét válasszam a többi közül, itt voltak a legpozitívabbak a vélemények.

Lássuk, hogy mit is tud ez a zselé. Az oldalon szépen leírják Nekünk, hogy mi is az a virágvizes arczselé. Én soha nem hallottam még arczselékről, persze géles állagú krémeket használok rendszeresen, de azért ez mégis más. A pom-pom.hu oldalon a következőket írják:
  •               Vizes alapú növényi kivonatokból és hidratáló alapanyagokból készült krémre emlékeztető zselé, ami rengeteg vizet juttat a bőr mélyebb rétegeibe. Zsiradékot nem tartalmaz, 85 % vizes alapú összetevőből áll. Intenzíven hidratál és hatóanyagaival ápolja, feltölti a bőrödet
Elsősorban arcra és dekoltázsra ajánlják, én pontosan így szoktam alkalmazni. A nagyarányú víztartalma miatt extra hidratáltságot kapunk és sok vizet jut a bőr rétegeibe, vízhiányos bőrre tökéletes, ezért is választottam ezt a zselét. Használata után gyorsan, szinte azonnal beszippantja a bőr és igazán baba popsi puhaságot érezhetünk. Én legtöbbször éjszakára használom, valamiért nekem nappal nem bírja a bőröm, olyan mintha egy réteg képződne, és nem kapna levegőt a bőröm. Ez nem jelenti azt, hogy ez egy rossz termék, csupán annyit, hogy számomra úgy vált be, ha éjszakára használom. Az éjszakai használat mellett tökéletesen puha és hidratált lesz tőle reggelre a bőröm. Nem okozott semmiféle irritációt vagy pattanásokat. Valamiért a nappali használat során sminkelni se tudtam rá szépen, így jött az ötlet, hogy kipróbálom éjszakaiként és láss csodát úgy tökéletes számomra. Imádom, hogy pumpás a kiszerelése, így nem kell belenyúlni kézzel, ezzel távol tudom tartani a bacikat is. A pumpás kiszerelés mellett egy olyan kis funkciót is elrejtettek benne, hogy ha lenyomod a pumpát, akkor a krémet szépen felnyomja, így semmi fölösleget nem kell kidobnunk a végén, tehát szuper gazdaságos, és még nem is beszéltem az áráról.

Tavasszal 2490 forintért rendeltem az 50 ml-es kiszerelésű arczselét. Az elmúlt hónapokban olvasható volt, hogy az alapanyagok drágulása miatt nekik is emelniük kell az árakon, hogy továbbra is ezt a minőséget tudják nyújtani számunkra, meglepődve láttam az imént, hogy csupán 100 forinttal lett drágább az arczselé, tehát 2590 forintért tudjátok megvásárolni. Most létrehoztak egy újdonságot is a citromfüves virágvizes zselét, valamint arckrémeket és szemránckrémeket is létrehoztak számunkra.

Összességében nekem pozitív csalódás volt a Pom-Pom márka, a Szelíd simogatás arcmaszkot is nagyon szeretem, illetve ez a virágvizes zselé is nagyon bevált éjszakára. Én ajánlom a márkát, mert tényleg kedvező áron kínálják a termékeiket és nagyon odafigyelnek az igényes minőségre.

Próbáltatok már valamit a márkától?


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések