Makeup Revolution: Oil control fixing spray

Egy ideig úgy gondoltam, hogy én boldogan elvagyok primer és fixáló spray nélkül is, azonban ez a hozzáállásom megváltozott az elmúlt időszakban. Először az essence márkától vásároltam meg a matt fixing spray-t, ami egyébként nem rossz, de közel sincs ahhoz a termékről, amiről most fogok írni Nektek. 

A Makeup Revolution egy olyan márka, ami többnyire kedvező áron kínál rengeteg terméket. Persze a termékek között is vannak különbségek, némelyik termékük, például az Iconic paletták 2000 forintért szerintem csodálatosak, azonban vannak olyan paletták is, amik annyira nem pigmentáltak, de azért így is teljesen használhatóak. A Makeup Revolution termékeket jelenleg legnagyobb kínálatban a Pinkpanda oldalán tudjátok megrendelni. Itt szinte hetente vannak akciók, így érdemes figyelni az oldalt. A márka már szintén elérhető a Rossmann online áruházában, illetve több budapesti Rossmann drogériában is (én a Jászai Mari tér Rossmannba szoktam elmenni MUR termékekért). A múlt hét folyamán volt egy Rossmannos akció, aminek a kereteiben 33% kedvezmény járt a dekorkozmetikai termékekre. Természetesen nem hagyhattam ki a lehetőséget, hogy beruházzak valami újdonságra. A kosaramban landolt egy Makeup Revolution Oil Control fixing spray, illetve egy Catrice púder. A mai bejegyzés témája a Makeup Revolution fixing spray lesz, ami számomra rendkívül pozitív csalódást hozott. Kedvezményes kb. 1700 forintért vásároltam meg, másnap azonnal tesztelés alá vetettem.
Szerencsére még az időjárás engedte, hogy melegebb, izzadósabb időjárásban is kipróbáljam a fixing spray-t, így tényleg őszinte véleményt tudok mondani róla. Elsőre nekem, ami nagyon szimpatikus a termékkel kapcsolatban, hogy eléggé nagy kiszerelésű a spray. Az essence spray szerintem fele ekkora sincs, sőt…

Felrázás után alkalmaztam a kész sminkemre, nincs kellemetlen, igazából egyáltalán nincsen illata. A szórófej szerintem nagyon jó. Végre egy spray, aminek használata során nem a felsőmre megy a spray nagy része, hanem a fejemet is éri a termék. Ennek a terméknek az esetében nincs ok panaszkodásra, hiszen nagyon jó szórófejjel látták el a flakont, így szépen eloszlik az arcon a termék. Nagyon gyorsan megszárad, így nem kell hosszú percekig várni, hogy megszáradjon a spray. Tartósságát tekintve szintén pozitív a véleményem. A Catrice HD liquid alapozót használom mostanában, amiről már írtam, hogy az én bőrömnek nagyon nem jó és nem vagyunk túl jóban a termékkel, azonban így, hogy a 40 fokos kánikulának már vége van, újra elővettem és elkezdtem használni. Reggel a korai órákban készítem el a sminkemet és a spray-t használva szinte majdnem egész nap tökéletes maradt az alapozóm. Ha melegebb időjárás van az adott napon, akkor délutánra igényel egy pici púderezést, de nem folyik le az alapozó a fejemről, mint korábban. (Egyébként ez lehetséges, hogy az essence spray hibája volt és nem kifejezetten a Catrice alapozó rovására lehet írni, viszont még mindig nagyon oxidálódik és sokkal sötétebb lesz a fejemen, mint reggel.)

Összességében nekem nagyon bejött a termék. T-zónában nagyon fénylik a bőröm, általában 2-3 órán belül már szükség van arra, hogy a púderem után nyúljak, azonban most a fixing spray használata mellett erre csupán 6-7 órával később van szükség és akkor is minimálisan. Jó alternatíva lehet, ha elfogadható áron szeretnél kipróbálni egy fixing spray-t, amire számíthatsz, hogy helyén tartja az alapozódat még egy melegebb napon is.

xoxo

Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések