Érzékenység ellen? Mixa!

A mai bejegyzésben a közelmúltban megjelent márkáról szeretnék írni Nektek a Mixáról. A Mixa egy francia márka, ami 1924-ben mutatkozott be először a francia gyógyszertárakban. Először kisbabáknak készítettek termékeket kifejezetten érzékeny bőrtípusra, majd ezt a skálát kibővítették az érzékeny bőr minden területére a felnőttek körében is. Minden termékük hipoallergén és az érzékeny bőrűeknek könnyebb lehet a választás, hiszen micellás víztől kezdve mindenféle bőrápolási, valamint arcápolási terméket is lehet találni a Mixa kínálatában. Elfogyott a kedvenc kis Neutrogena Hydroboost micellás vizem, amit egyébként nagyon szerettem, de az erősebb sminket már nem tudta könnyedén leszedni, így nem vásároltam meg újra. A Garnier micellás vizei közül is van egy-kettő amit nagyon szeretek, de most valami újdonságra vágytam, hogy tesztelhessek egy új terméket, ezért a Mixa micellás vízre esett a választásom. 
400 ml-es kiszerelésben lehet kapni, szóval jó nagy és sokáig elegendő lesz. 1500 forint körül mozog az ára, szerintem a mennyiségért cserébe teljesen korrekt ár. Először amikor kibontottam nagyon meglepődtem, mert egy fura ragasztószag csapta meg az orromat, de utána ez pillanatok alatt eltűnt és soha többé nem éreztem. Lehetséges, hogy a kupaknál volt valami kis mesterséges anyag, aminek a szagát érezhettem. A Bőrnyugtató micellás vizet választottam, amiről a következőket lehet olvasni a mixa.hu oldalon: Kíméletesen eltávolítja a sminket, frissíti és hidratálja a bőrt. A tiszta, hidratált és friss bőrért. 5,5 ph értéke kíméletesen bánik a bőrrel, valamint a panthenol tartalma miatt bőrnyugtató/regeneráló hatása is van, tehát segít megelőzni a bőrirritációkat.

A hétköznap folyamán én mindig viselek sminket (szempillaspirált is), ezért nekem nagyon fontos, hogy egy olyan micellás vizet találjak, ami gyengéden tisztít, de mégis tiszta lesz tőle a bőröm, szépen eltűnteti a sminkmaradványokat, nem hagy ragacsos érzetet, valamint hidratál is. Röviden én ennyit várok el egy micellás víztől. Ez a termék minden elvárásomnak megfelel és remekül teljesít. Ha egy masszív mennyiségű full cover smink van rajtam egész nap, akár több réteg szempillaspirállal, ezzel a termékkel nem kell harcolnom és öt tonna vattakorongot elhasználnom, ha leakarom varázsolni a sminket a fejemről. Egyáltalán nincsen illata, nem marad ragacsos érzés utána, nem szárítja a bőrt és szépen eltávolítja a sminket. A szempillaspirál se okozott neki gondot, nem kellett harcolnom a festékkel, könnyedén lemosható a Mixa micellás vízzel. Számomra, ami még nagyon fontos tényező az a pattanások kérdése. Ha egy termék használata után pattanások/mitesszerek jelennek meg az arcomon, azt a terméket sajnos nem fogom többet használni. Ennél a terméknél nem tapasztaltam bármilyen irritáló utóhatást szerencsére. A téli hónapokra biztosan befogok szerezni egy testápolót is a márkától, mivel télen olyan mértékben kiszárad a bőröm, hogy az már néha fájdalmas, illetve a Hyalurogel nevezető krémet néztem ki most magamnak, ami kifejezetten érzékeny és vízhiányos bőrre fejlesztett gél állagú hidratáló.

A Mixa márka termékei már szinte mindenhol elérhetőek, hipermarketekben, mint a Tesco polcain is megtaláljátok, valamint minden drogéria kínálatában is egyaránt. Az ára szerintem kedvező 1000-3000 forint között mozognak a terméknek. Ha próbáltatok már más terméket is a márkától kíváncsian várom a véleményéteket és remélem, hogy ez a bejegyzés hasznos lesz Nektek, ha éppen már kacérkodtál a gondolattal, hogy új micellás vízre lenne szükséged, vagy csupán a Mixa márkát szeretnéd már régóta kipróbálni. Szerintem ez egy kötelező márka minden érzékenybőrű férfi és nő számára.

További csodás hétvégét kívánok Nektek és kellemes pihenést!
Élvezzétek ki még a napsütést!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések