Rimmel nyereményjáték + süti


A mai bejegyzésben kicsit másabb jellegű bejegyzést hozok Nektek. A blog Facebook oldalán és az Instagram oldalamon is remélem láttátok már, hogy elindult a blog első nyereményjátéka a Rimmel Magyarországnak köszönhetően. Az egyik pénteken egy szuper Rimmel blogger találkozón vehettem részt, ahol megismerhettük az újdonságokat, valamint a nyereményjátékban szereplő dobozkát is. Létrehoztak öt különböző dobozt, hogy mindenki megtalálja a stílusának kedvezőt. A doboz alaptartalma ugyanaz, csak az árnyalatok illetve a szempillaspirál változik mindegyik dobozban. A doboz tartalma: 1 db Provocalips csókálló ajakrúzs, 2 db körömlakk és 1 db szempillaspirál. A doboz ára 5990 forint, a DM drogériákban holnaptól, tehát szeptember 28-tól megtalálhatjátok. Szerintem megéri a doboz, hiszen a termékek mellett a doboz önmagában is jól felhasználható, például én ebben a dobozkában tartom a gyors reggeli sminkhez való termékeimet, így ha sietnem kell, minden egy helyen van.  
A Rimmel volt olyan kedves és felajánlott egy dobozt Nektek is, ezt a dobozt nyerhetitek meg a Facebook és az Instagram oldalamon. A doboz tartalmát kiegészítettem a saját dobozomból 1-2 dologgal, valamint még belecsempésztem pár meglepetést Nektek.
A játék október 22-ig tart és hétfőn, tehát október 23—án kerül sor a sorsolásra, aminek az eredményét a blog Facebook és Instagram profilján is közzé fogom tenni.

A játék menete:

1. Kövesd az Instagram oldalamat és hívd meg egy barátodat játszani.
2. Lájkold a Facebook oldalamat és nyomj rá a megosztás gombra a nyereményjátékos bejegyzésnél.
3. Hívd meg Facebookon is az ismerőseidet játszani (hiszen nem mindenkinek van Instagram fiókja)
4. Legyél a blog rendszeres olvasója, a blogon fel is tudsz iratkozni.
Link: www.alexandramagyar.blogspot.com
5. Írd meg itt vagy Facebookon ha mindent teljesítettél.
A csomag tartalma:
1. Mark scrub coffee
2. Rimmel Provocalips csókálló ajakrúzs 500
3. Rimmel 60seconds super shine körömlakk 300
4.Rimmel 60seconds super shine körömlakk 400
5.Rimmel 60seconds super shine körömlakk 500
6. Rimmel Wonder'fully real szempillaspirál
7. Ziaja goat milk kézkrém minta
8. Ziaja kakaóvajas testvaj minta
9. 2 db Schwarzkopf Ultimate caviar sampon minta

Remélem tetszik Nektek az ajándékcsomag, sok sikert a játékhoz!


És ha már ilyen örömteli hírt hoztam Nektek, zárásként úgy gondoltam, hogy ma nem egy tesztelős vagy sminktermékes bejegyzéssel készülnék, hanem dobpergéééééééééééééés egy süti recepttel, méghozzá egy különleges egészséges Brownie recepttel. Szerintem nagyon kevés olyan ember van, aki ellen tud állni diéta alatt is az édességnek (és nem is kell neki, hiszen annyi szuper recept van), de nem is kell, diétáról beszélünk, az édesség sok szituációban életmentő lehet. Régóta próbálok egészséges életmódot élni, odafigyelni a táplálkozásomra és a mozgásra is. Egy ideig nagyon szigorú voltam magamhoz, azonban egy idő után rájöttem, hogy ennek ilyen formában semmi értelme és nagyon eredményt se érek el vele, ha csak szenvedés az egész folyamat.  Ez a brownie nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthető, azoknak is ajánlom, akik még kezdők a konyhában.




Hozzávalók:
9 evőkanál eritrit vagy bármilyen édesítőszer, amit szerettek
9 evőkanál teljes kiörlésű liszt
4 evőkanál cukrozatlan kakaópor (Holland zsírszegény kakaó)
2 darab tojás
7 evőkanál tej (bármilyen tej, amit szerettek)
7 evőkanál étolaj (szívbarát)/ olvasztott kókuszzsír

Az összes hozzávalót egy keverőtálban összekeverjük, egy kisebb tepsibe sütőpapírt helyezünk, majd beleöntjük a masszát. Kb. 8 perc alatt 180 fokon elkészül a sütőben. Én a tetejére vagy házi gyümölcslekvárt szoktam rakni, vagy Haas márkájú vanília pudingot 4 dl tejjel és 2 evőkanál eritrittel elkeverve felfőztem, jó sűrű lett így szépen megmaradt a tetején egy rétegként. Arra kell nagyon figyelni, ha eritritet szeretnétek használni, hogy sokkal intenzívebb az íze, mint a xilitnek, így én mindig egy picit kevesebbet teszek bele, de ezt mindenkinek ki kell tapasztalnia természetesen.
Süssetek egy finom brownie-t és gyertek játszani J



Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések