bh cosmetics + Makeup Revolution Flawless 3 - Pinkpanda unboxing


A pinkpanda.hu oldalán nézelődtem, amikor megláttam egy kihagyhatatlan akciót, méghozzá a Makeup Revolution Flawless 3 paletta + a bh cosmetics rose quartz 9 darabos ecsetkészlet fél áron volt. Már régóta játszadoztam a gondolattal, hogy rendelnem kellene még egy pár ecsetet, így most éltem is az alkalommal. Egyébként a palettát is nézegettem már egy ideje, mivel ez egy remek másolata az Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palettának. Ha szeretnétek egy összehasonlítást a jövőben a két palettáról, jelezzétek kommentben. Szerintem a két paletta központi színei nagyon megegyeznek, viszont az áruk között óriási különbség van.
A pinkpanda oldalán pont ingyenes szállítás volt, így tényleg nagyon kedvezményesen jutottam hozzá a rendelésemhez. A szállítás sajnos megváltozott és már nem olyan gyors, mint volt (már nem a GlS, hanem az MPL szállít), de így is 5 munkanap alatt megkaptam a rendelésemet. Térjünk is rá a bejegyzés lényegére, a csodás palettára és a gyönyörű ecsetekre. Tényleg csak azt sajnálom, hogy nem tudom nektek megmutatni, hogy mennyire szépségesek, sajnos képeken nem jön úgy át, mint élőben.
A bhcosmetics.com oldalán már ezer éve szemezek az ecsetekkel, de a vám miatt nem szerettem volna tőlük rendelni. A pinkpanda.hu oldalán már igen széles választékban lehet kapni a márka termékeit, viszont nem olcsó, pénztárcabarát márkáról beszélünk, így nem tudtam kihagyni, hogy kb. 3500 forintért hozzájuthassak a bh cosmetics 9 darabos ecsetkészlethez. Először csak az ecset miatt adtam le a rendelést és úgy voltam vele, hogy oké biztosan elfogom használni a palettát is, de tegnap, amikor kinyitottam a csomagomat, iszonyatosan boldog voltam, hogy a palettát is megkaptam. A paletta és az ecsetkészlet ára 7700 forint volt, ami egy great deal volt.


Az ecsetek meglepően nagyok, nem számítottam rá, hogy ilyen nagyok lesznek. Első látásra szerelem volt, gyönyörű kivitelezést kapott ez a készlet, szinte már rózsás-márványos hatást kelt, de a hivatalos megnevezése rose quartz. A szett tartalma: 1. nagy kontúr ecset, púder/pirosító ecset, highlighter ecset, ceruza ecset, blending ecset, füstösítő ecset, kis füstösítő ecset, szemhéjárnyalú ecset és egy kisebb korrektor ecsetből tevődik össze.  Akció nélkül a pinkpanda.hu oldalán 10.990 forintért megvásárolható. Rendkívül puha sörtét kaptak az ecsetek, annyira puhák, hogy legszívesebben egész nap fogdosnám őket, tökéletesen tömött, így biztosan remekül fogom tudni használni a mindennapokban.  Első látásra, éles teszt nélkül 5 csillagos.

A rendelés másik része a Makeup Revolution Flawless 3 palettája volt.  A pinkpanda.hu oldalon 4290 forintért vásárolhatjátok meg a 32 színt tartalmazó palettát. Elsőre odáig meg vissza voltam a csomagolást. Magát a palettát egy pink holo szerű dobozba rakták, ami már önmagában is gyönyörű volt. A dobozt kinyitva a paletta rendkívül igényes és drága hatást keltő. Rose gold színű és kb. tükörnek is lehetne használni. Ennek ellenére a paletta belsejében bekerült a szokásos óriási tükör, ami nagyon megkönnyíti a sminkelést, ha éppen rohanásban vagyok.




eszméletlen pigmentált 



A paletta 32 színt tartalmaz, ezek között eszméletlenül pigmentált matt színek, valamint csillogósabb árnyalatok is vannak. Csodaszép idő volt ma, így tökéletes volt az alkalom fotózásra, azonban mégis azt érzem, hogy nem jönnek át a színek, nem tudom nektek átadni azt, amilyennek én látom valójában. Higgyétek el nekem, gyönyörűek! Meglepődve tapasztaltam, hogy a világosabb színek is pigmentáltak és nem porladnak. Nagyon sok palettánál az az alap problémám, hogy a világos alapszínek nem pigmentáltak, porladnak és használhatatlanak. Ez a paletta kivétel.  Minden egyes színe kihasználható és gyönyörű. Az alábbi képeken láthatjátok a swatchokat.
             
Szép hétvégét Nektek!

Szandi 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések