Szeptemberi kedvencek



Eszméletlen, hogy már a szeptemberi kedvenceimről írhatok nektek. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de számomra elrepült a nyár és igazából eddig 2017 is. Egész nyáron azt hajtogattam, hogy „de jó lenne már egy kis ősz, egy pulóver, pokrócba betekeredni egy könyvvel és egy finom teával” azonban most, hogy itt a hűvösebb idő és a sok eső, így már visszasírom a napsütést. Vannak dolgok, amiket azonban imádok az őszi hónapokban. Először is a színeket, szerintem ilyenkor (is) csodálatos a természet, a lehulló sárgás-vöröses falevelek, a hűvös időben az arcomat melegítő napsugár és természetesen a divatot tekintve is örülök ennek a hónapnak, hiszen előjönnek a bokacsizmáim, bőrkabátok és a vöröses árnyalatok. A reggeli csípős hidegektől eltekintve ennek az időszaknak is megvan a maga szépsége.


Úgy gondoltam, hogy ha már október elsejét írunk, így az új hónap beköszöntével egy kedvences bejegyzéssel készülnék, méghozzá a szeptemberi kedvenceimről olvashattok ebben a bejegyzésben.
Az elmúlt időszakban sok terméket próbáltam ki, azonban most mégis ezt az öt terméket emelném ki, mint a TOP 5 szeptemberi kedvencem. Ezek közül az én fürdőmben a tusfürdő az, ami óriási fogyóeszköz. Ha megtetszik egy tusfürdő, akkor óriási mennyiséget képes vagyok elhasználni egy-egy zuhanyzás alkalmával. Az egyik kedvenc tusfürdőm a Ziaja kókuszos tusfürdője. Eszméletlen illattal rendelkezik, amit zuhanyzás után is éreztem, nem szárította a bőrömet és nagyon jól habzik. Az is a termék mellett szól, hogy 500 ml-es kiszerelésben lehet kapni igen kedvező áron, kb 990-1200 forint között mozog. Egyébként képzeljétek, a Ziaja márkát a Campona-ban már meg is találhatjátok, ahol nyitottak egy gyönyörű üzletet eszméletlen választékkal, valamint az online oldalukon is tudtok már rendelni. (Nem szponzorált tartalom, szimplán csak szeretem a termékeiket és jó, hogy már van egy saját márkaüzletük is + egy webshop). Ugyanebből a termékcsalódból egyébként még óriási kedvencem a kókuszos ajakápoló, ami a best one a Korres ajakbalzsam után. A hideg időszakot a bőröm nagyon megviseli, így egy testápolót is tesztelni fogok a következő rendelésnél.

A következő termék az AVON ikonikus illata, az Imari elixír parfüm. Nem igazán szeretek katalógusból parfümöt rendelni, még ha illatmintát is tartalmaz az adott oldal, mert gyakran ég és a föld a valóság és az újságban érzett illat. Ezt a parfümöt azonban az egyik barátnőm is használja, így tudtam, hogy mire számíthatok, ha megrendelem. Engem egy kicsit az első Lady Gaga parfümre emlékeztet az illata. 50 ml-es kiszerelésben kapható és 2500 forint körül mozog az ára. Szerintem ennyi pénzért ez egy nagyszerű parfüm.  A leírás szerint orientális-virágos illat szederrel, rózsával és vaníliával, de ha nem vagytok biztosak benne, szerintem érdemes megszaglászni egy drogériában a fekete, első Lady Gaga parfümöt, mert nagyon hasonlít a két parfüm karakteres illatvilága. Imádom magamon ezt a parfümöt, néha nem érzem magamon, talán azért mert megtelik vele az orrom, amikor reggel körbefújom magamat, de este, amikor hazaérek és ruhát váltok, akkor tisztán érzem a reggeli illatot.
A Balea Aqua hidratáló szövetmaszk remek választás lehet, ha a mostani hűvösebb időben kicsit kiszáradt az arcbőröd és egy gyors hidratlálóbombával akarod megajándékozni. Az illata nekem nagyon tetszett, semmi extra, de mégis kellően volt „illatos”. Némelyik szövetmaszknál idegesítő, hogy annyira erős illatanyaggal látják el, ami már zavaró a viselete közben is. 15-20 percig szoktam az arcomon hagyni, majd a tasakban maradt fölösleges krémet, illetve az arcomon maradt „fölösleget” a bőrömbe masszírozom, így biztosan mélyrehatóan hidratált lesz. 299 forint, ha jól emlékszem egy ilyen szövetmaszk, amiben egy maszk található. Ez egy korrekt ár érte, hiszen használ is és az én bőrömnek nem okozott semmiféle irritációt vagy pattanást. A DM drogériákban keressétek ezeket a maszkokat, nagyon sokfélét létrehozott most a Balea nagyon jó áron, így tényleg megéri válogatni.

Sajnos most fogproblémával küszködök, és ez a gyulladás pattanások formájában az arcomon is megjelent az arcomon. Ezt az aloe vera készítményt szoktam használni a pattanásaimra, nyáron a megégett bőrfelületre, vagy bármilyen sérült, gyulladt bőrfelületen alkalmazva nagyszerű hatása van, de szerintem nem kell kisregényt írnom az aloe vera jótékony hatásáról. Ezt a márkát én a Rossmannban vettem, de szerintem mindegyik drogériában megtalálhatjátok. Kétféle változata van, van egy „nyomós” géles állagú aloe vera készítmény, illetve ez, amit én nagyon szeretek, a spray változatú aloe vera. Azért preferálom jobban a spray kiszerelést, mert sminkelés előtt nagyon jól alkalmazható, gyorsan beszívódik, hidratálja és megnyugtatja a bőrömet. Viszonylag sokáig elegendő egy ilyen flakon, 1300 forint körüli áron mozog (most láttam, hogy a Glamour napokon lesz rá 25% kedvezmény a Rossmannban!), persze ez attól is függ, hogy mennyi mindenre használjátok. Egy igazi kincs lehet a sminkes táskádban, vagy ha épp családod van és pici gyerekeid, jól jöhet a lakásban egy aloe spray/gél.

Az utolsó kedvencem, ami nagyon sok kényes szituációban életmentő volt, az a Rexona Maximum Protection Active Shield dezodor. Ez egy drágább kategóriájú dezodor a többi drogériáshoz képest. 1200-1500 forint között mozog az ára, talán 5 féle változatban lehet kapni, illetve van férfi változata is, amit a párom is nagyon imád. Ez egy különleges formula, krémes állaga van, nem szárít, kifejezetten hidratáló hatása van és a 40 fokos hőségben is szárazon tartott, vagy egy kicsit hűvösebb időben, de rohangálós napomon is számíthatok rá. Az egyetlen negatívuma, hogy szerintem sokkal kevesebb termék van benne, mint egy átlag dezodorban, nagyon gyorsan fogy és ahhoz képest drága, de mivel számíthatok rá a bajban is, így számomra megéri az árát. Erről a termékről azért is szerettem volna írni, mert most jön az az időszak az évben, amikor mindenki rétegesen felöltözik, majd (most a pestiek nevében írok főleg) reggel megközelíti a tömegközlekedést, ahol tömegnyomor van, és mégis megy a fűtés a levegő helyett, leizzadsz, ideges leszel és így kezdődik a napod a munkahelyeden, ami nem egy pozitív élmény.  Egyébként nem értem a logikát itt, hideg van kint és az emberek felöltöznek, teljesen normális, hogy minimális fűtés van a tömegközlekedési járatok, de az, hogy feltekerik a hőmérsékletet és nem számolnak a tömeggel és a levegőhiánnyal, na, ez számomra érthetetlen.


Legyen csodás hetetek, az előző posztban ITT olvashattok a nyereményjátékról, ne maradjatok le az értékes Rimmel dobozról és egyéb meglepetésekről.

Szandi



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések