Ziaja teszt l Rózsavaj mikro-bőrradír


A mai bejegyzésben újra arcápolásról lesz szó, de ígérem, hogy a következő bejegyzésben egy izgi unboxing lesz méghozzá egy pinkpanda csomag sok-sok szépséggel.
A Ziaja márkáról már többször is olvashattatok a blogon, ismerhetitek már a véleményemet róluk, imádom őket, mivel nagyon jó minőségű termékeket árulnak és pénztárcabarát áron. Nem szponzorált bejegyzés, azért írok ismét a márkáról, mert úgy érzem, hogy ezért a termékért annyiszor nyúltam az elmúlt hónapban, hogy megéri róla beszélni. Szeretném előre leszögezni, hogy nem vagyok szakérő, nincs professzionális tudásom az adott témában, csupán szeretném megosztani veletek, hogy a bőröm hogyan viselkedik ebben az időszakban.

Alig vártam, hogy vége legyen a nyárnak és végre ne szenvedjek a kombinált, T-zónában zsírosabb bőrömtől. Most, hogy beköszöntött a hűvösebb idő, a bőröm azonnal kiszáradt beleértve az arcomat is. Ilyenkor mindig nagyon figyelnem kell arra, hogy mivel ápolom az arcbőrömet, mivel teljesen mást igényel most, mint nyáron. Kb. május vége óta használom rendszeresen ezt a Ziaja bőrradírt (heti egy alkalommal biztosan) és nagyon megszerettem, így beleépítettem a rendszeresen arcápolási rutinomba.  A külsőt tekintve egy igényes, szép flakonba rejtették a terméket. 60 ml-es kiszerelésben kapható és 1095 forintba kerül, ami szerintem rendkívül jó ár egy drogériásnak tekinthető termékért. Kicsit szkeptikusan álltam a bőrradírokhoz, mivel volt régebben egy bőrradírom, ami brutálisan szétszárította a bőrömet, így egy kicsit félve álltam a dologhoz. Érdekes választás volt ez a rózsavajas bőrradír, mivel érett bőrre van, viszont annyira finom volt az illata, hogy engem már ez is meggyőzött, így ő jött velem haza.


A termékleírás szerint a következőket tartalmazza: Rózsavaj, Provitamin B5 (D-panthenol), B6-vitamin, C-vitamin, E-vitamin. Heti 1-2 alkalommal szoktam használni zuhanyzás közben. Kisebb mennyiséget a tenyeremben felhabosítok, majd finoman belemasszírozom az arcbőrömbe. Nem szoktam egyből lemosni, kb. 5 perc után langyos vízzel leöblítem az arcomat, majd egy tiszta törölközőt használva gyengéden áttörlöm. Rendkívül finom szemcsés radír, az illata isteni és a használata után garantált a puha bőr. Mivel már május vége óta használom, így tényleges véleményt tudok róla adni. Az én bőrömet nem irritálta, nem okozott pattanásokat és nem is szárította ki. Az elmúlt hónapokban azt vettem észre, hogy a kialakult pattanások gyorsabban leszáradnak és szebben begyógyul a helyük.

Tudom, hogy sokan a bőrradír ellen vannak, és úgy vélik, hogy nincs jótékony hatása, azonban én eddig nem tapasztaltam semmi negatív hatását, így nyugodt szívvel használom a továbbiakban is. Május óta heti rendszerességgel használom, és még mindig van a flakonban, szóval egészen gazdaságos és sokáig kitart.

 Egy drogériás, pénztárcabarát termékként szerintem rendkívül jól teljesít, biztosan újra fogom vásárolni, ha elfogyott, mivel biztos helyet szerzett az arcápolási rutinomban. Lehet, hogy a későbbiekben, ahogy változik a bőröm, illetve az időjárás is, másra lesz szükségem, de jelen állapotban nagyon szeretem ezt a radírt, a használata után pedig garantált a pihe-puha arcbőr.


Legyen csodás hetetek!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések