Termékek a pokolból 1.rész

Termékek a pokolból első felvonás.
Ma nem egy örömteli tesztelős bejegyzést hoztam, azokról a termékekről fogok mesélni Nektek, amiktől úgy érzem, hogy pokol a szépségápolás. A blogra minél változatosabb és színesebb témákat próbálok összeállítani ezáltal nagyon sok terméket próbálok ki. Szerintem nem csak nekem, hanem másoknak is az elsődleges segítség a Krémmánia oldala. Ha a Krémmánia nem létezne, szerintem a pénzem fele biztosan a kukába menne, mivel rosszul választanék kozmetikumot (vagy bármi más szépségápoláshoz köthető terméket). Tehát a Krémmánia csodás alkotóinak és a sok-sok aktív kommentelő miatt nem sűrűn futok bele nagyon szörnyű termékekbe. A kosaramban négy különböző termék landolt, mégis egy dologban megegyeznek: A POKOLBÓL JÖTTEK EL ÉRTEM.

Először is a FREEMAN márka termékével szeretném kezdeni. A FREEMAN márka szerintem sokak számára ismerős lehet, a drogériák és hipermarketek polcain is megtaláljátok. Magyarországon elsősorban arcmaszkokat árulnak, ezeket azonban igen széles választékban. A márkától már elhasználtam egy mentás- agyagos arcmaszkot, ami kifejezetten kombinált, problémás bőrre fejlesztették ki. Nagyon imádtam azt a maszkot, az egyetlen problémám az volt vele, hogy óriási kiszerelésben árulják (175 ml, ha jól emlékszem) és egy idő után, kb. fél év használat után is még rengeteg volt benne, hát sajnos én megunom ezeket a dolgokat (erről már szerintem többször is beszéltem Nektek).  Pár hónapja kitaláltam, hogy vennem kell egy jó peel off maszkot, mivel a pórusaimmal most nem vagyok kibékülve, illetve elég sok mitesszer jelent meg az arcomon (sajnos a budapesti levegő nem tesz jót a bőrömnek, nagyon nem…) A márkát mivel szeretem, így szétnéztem az ő kínálatunkban, hátha találok egy jó peel off maszkot. Találtam is egy uborkás változatot, így azonnal felmentem Krémmániára, hogy mások milyen véleménnyel rendelkeznek a termékről. Többnyire pozitív volt a visszajelzés, szóval úgy voltam vele, hogy egye fene, 1600 forint egy ekkora doboz maszkért nem lehet óriási pénzkidobás. Megvettem a maszkot a Rossmannban és alig vártam, hogy végre kipróbáljam. Nyár végén kezdtem el tesztelni a legnagyobb hőségben, így az először alkotott véleményemet ez is befolyásolta. A maszknak valóban erős uborka illata van, mondjuk én inkább a kovi ubihoz tudnám hasonlítani, de kinek mi….  A 40 fokos afrikai hőségben hosszú-hosszú perceken át vártam, hogy megszáradjon a fejemen és lehúzhassam végre. Konkrétan fél óra várakozás után is voltak „nedves” foltok az arcomon. Most, hogy hűvösebb idő van, egy óra után se száradt meg, így egy szenvedés lekaparni a fejemről. Nagy reményeket fűztem ehhez a termékhez, először arra gondoltam, hogy túl vastag rétegben viszem fel, de nem számít. Leheletvékony rétegben is minimum 30-40 perc a száradási ideje. Sajnos ez a termék nekem egy passz, de lehet, hogy csak az én bőrömmel nem öribarik.
A második termék egy DM sajátmárkás Balea-s újdonság, az aktívszenes arctisztító kendőcske. Mostanában az aktív szénnel ellátott termékeket nagyon hypeolják, így erről én se maradhattam le. Elvileg ez a Balea termék egy limitált szériás kiadás, 399 forintért tudjátok megvenni a DM drogériákban. A csomag 25 darab kendőt tartalmaz, maga a kendő az fekete színű és bőséges adag „krém” réteg van rajta. A leírás szerint smink eltávolítására alkalmas a kendő. Ami pozitív volt, hogy kellően „krémes” volt a kendő, talán túlzottan is… A pillanat, amikor az arcomhoz ért a kendő azonnal eldöntötte, hogy nem leszünk jóban. Többször próbálkoztam vele, hátha megszeretjük egymást, de nem, sajnos nagyon-nagyon nem szeretjük egymást. Amikor hozzáér az arcomhoz, olyan érzésem van, mintha csiszolópapírral dörzsölném a fejemet, ami nem éppen kellemes érzés egy hosszú nap végén. Tényleg leszedi a sminket, azonban az érzés miatt nem tudom elviselni a használatát.

A harmadik termék egy hajápolási termék, méghozzá a Syoss-tól egy hővédő spray. U-T-Á-L-O-M. Szó szerint utálom. A szórófej kegyetlenül rossz, mindenhova jut belőle csak oda nem ahová kellene. További nem jó az illata (nálam ez is fontos szempont), rossz tapintású lesz tőle a hajam és extra gyorsan bezsírosodik. Az én hajam viszonylag nem gyorsan zsírosodó típus, akárhányszor ezt a terméket használom, akkor szörnyen néz ki a hajam tőle. Méltó helyét elnyerte a pokolból érkező termékek sorában.
A negyedik termék miatt nagyon fáj a lelkem, mert imádom az illatát, egyszerűen MENNYEI. A koreai arcápolási termékek mostanában nagyobb figyelmet kaptak, mint valaha. Szerencsére Ebay-ről már rengeteg koreai márkától lehet rendelni. Amit nem szeretek a koreai termékekben az a fehérítő hatása. Sajnos szinte mindegyik (valószínűleg mindegyik) koreai arcápolási terméknek van egy fehérítő hatása, igaz lehet, mivel a saját alapozóimat most sötétnek találom. Ez a berry AHA bright peel éjszakai maszk az Etude House márkától származik és olyan illattal áldották meg, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Az első benyomásom az volt a termékről, hogy imádom. Este felkentem a szérum után és a reggeli arcmosás után olyan pihe-puha volt a bőröm, hogy nem találtam szavakat. Aztán teltek a hetek és minél többet használtam ezt a maszkot annál rosszabb lett tőle a bőröm. Egy idő után egyáltalán nem szívta be az arcbőröm és úgy éreztem, mintha egy vastag réteg lenne az arcomon, végül már úgy éreztem, hogy teljesen eltömíti a bőrömet és sajnos pattanásokat is okozott. Kérlek, ne vedd figyelembe a leírt véleményemet, ha száraz bőrtípussal rendelkezel, ha száraz a bőröd ez a maszk nagyszerű választás lehet, az én kombinált bőrömmel, ami nagyon változékony mostanában, nem volt működőképes. Óriási tégelyben árulják és árban is jó, kb 2500-3000 forintba kerül. Sajnálom, hogy felkerült a pokoli listámra, erről a bőrtípusom tehet, de tényleg próbáljátok ki száraz bőrtípussal és írjátok meg nekem kommentben, hogy mi a véleményetek róla. Ha szeretnétek rendelni Ebay-ről, Jolse oldalát nyugodt szívvel ajánlom. A várakozási idő a koreai termékek esetében sokkal kevesebb, mint egy sima Ebay rendelésnél, átlagosan 8 nap alatt már meg is érkezik.
Remélem segíteni tudtam a véleményemmel Nektek, vegyétek figyelembe, hogy ezek a termékek nekem nem jöttek be, ha ti használjátok valamelyiket és imádjátok, akkor szeressétek és használjátok.

Élvezzétek ki még a maradandó jó időt, töltődjetek fel és pihenjetek a hétvégén!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések