DECIEM: THE ORDINARY KEDVENCEK



A Deciem márka egyik gyermeke a The Ordinary termékcsalád nem is olyan régen robbant be a beauty világ tudatába és tarolt is rendesen, hiszen pofátlanul jó áron árulnak szuper termékeket. A márka mellett egyébként van még két drágább tesó is, a Hylamide és a Niod, ahol a Niod már tényleg felsőkategóriás termékeket kínál, még a Hylamide egy középkategóriás és határozottan a The Ordinary viszi az olcsó, megfizethető vonalat.

Eddig csak a TO termékeket volt szerencsém kipróbálni, azonban számos termék a listámon van már a másik két testvértől is! Az elmúlt egy évben elég sok TO terméket beszereztem, többnyire ASOS-ról rendeltem vagy a Tinamu budapesti boltjában csaptam le a kiszemeltekre. Egyébként még a Skinsmart odalán is kapható igen széles választékban! Egyébként megoszlik a márkáról alkotott vélemény, sokan nagyon szeretik és vannak, akiket nem igazán vett le a lábáról, azonban azzal nekem is egyet kell értenem a véleményekkel, hogy vannak termékek, amik teljesen átlagosak és igazából nem tesznek rosszat sem, azonban jótékony hatását sem észleltem.

Az egyik óriási kedvencem a 100% Rose hip seed oil, vagyis az organikus csipkebogyómag olaj. Rengeteg jótékony hatása van, bőrfiatalító/szépítő és gyógyító hatással egyaránt jeleskedik. Elsőre a szaga érdekes lehet, nagyon erős halolaj szaga van, ami nem túl íncsiklandó, azonban ez gyorsan elillan, viszonylag tömény arcolajról van szó, így érdemes odafigyelni, hogy ne vigyünk fel túl sokat belőle. Finom mozdulatokkal szoktam bele paskolni a bőrömbe, reggel érezhetően és láthatóan szebb a bőröm összképe, a gyulladt, pattanásos terület pedig szépen megnyugszik és látható a gyógyító hatása. Hidegsajtolású  olaj, ezáltal minden fontos és pozitív tulajdonsága megmarad az olajnak, amire szükségünk lehet. 30 ml-es kiszerelésben kapható, 3990 forint a Tinamu oldalán, ASOS-on is hasonló árban szokott lenni, a Skinsmarton 3490 forint.




A következő kedvencem a 30%-os C Vitaminos szérum, ami egy szilikonosabb textúrájú krém. Éjszakára szoktam használni és ezt sem minden este, érdemes odafigyelni rá, hogy ezt követően milyen termékeket használunk, hiszen számos termékkel nem lehet együttesen használni, ilyen például a Retinol is és másnap mindenképpen használjatok fényvédőt! Előfordulhat, hogy csíp a krém, nekem a legapróbb kis bőrhibáknál is előjön ez az érzés, azonban tényleg ez a szérum is láthatóan szebbé varázsolja másnap reggelre a bőrömet. Érdemes figyelni rá, hogy ne vigyünk fel egyszerre túl sokat belőle, ugyanis nem szívódik be azonnal, elég sokat kell várni rá és azt pedig nem szeretnénk, hogy a párnánkon kössön ki az összes fontos hatóanyag. 30 ml-es kiszerelésben kapható és 2600 forint a Tinamu oldalán, 2490 a Skinsmart oldalán.





Pattanások ellen a Szalicilsavas 2%-os szérumot használom, ami nem lett túl nagy kedvencem, a korábban használt Niaciamide sokkal jobb hatással van a pattanásos bőrre és még nem is szárít, ennél a szalicilsavas szérumnál azért éreztem a szárító hatást, ha éppen elérhető online vagy a Tinamuban/Skinsmart oldalán, akkor inkább a második opciót vásároljátok meg, nem fogjátok megbánni. 30 ml-es kiszerelésben kapható, 2200 forint a Tinamu oldalán, 1990 a Skinsmart oldalán.




Óriási kedvencem lett az AHA 30% + BHA 2% hámlasztó, amitől nagyon tartottam, de gyorsan egymásba szerettünk. A hámlasztástól mindig is féltem egy picit, hiszen komoly tudatosságot és figyelmet igényel a használójától, így a konkrét utasításokat kezdő hámlasztóként nagyon szigorúan betartottam, érdemes ezekre tényleg odafigyelni! Ez a hámlasztó bizony csípett az elején, nem is kicsit! 10 percnél tovább soha nem hagytam a bőrömön, azonban 10 perc alatt olyan, de olyan baba pihe-puha bőröm lesz mindig tőle, hogy csak ámulok és bámulok! Hetente 1 alkalommal szoktam használni! 30 ml-es kiszerelésben kapható, 2900 forint a Tinamu oldalán, 2690 a Skinsmart oldalán.  



Az ultratiszta hialuronsav 2%+ B5 esetében semmi extrát nem tapasztaltam, tette a dolgát, de nem voltam elájulva tőle. Az állaga nekem nem kifejezetten tetszett, mivel egy picit tömény volt és ezáltal lassabban szívódott fel, valamint utána bizony a bőrömnek ragacsos érzete volt, amit annyira nem preferálok a rutinomban. Szerintem vannak hasonló árban jobb hialuronsavak a piacon, pl. a Skinsmart oldalán most elérhető lett három új csoda, szuper összetevőkkel és baromi jó áron, linkeket itt találtok hozzá, valamint a Tinamu oldaláról is beteszem a linket ehhez a szérumhoz:



https://skinsmart.hu/markak/geek-and-gorgeous.html (Alig várom, hogy kipróbáljam ezeket a termékeket, szerintem zseniális alkotás született ismételten!)

A High Adherence szilikon primer szintén egy semleges termék, nem is óriási kedvencem, azonban nem is utálom és lelkiismeretes elhasználom minden cseppjét. A szilikonos állagnak köszönhetően én jobban szeretek rá sminkelni, nem okozott semmilyen irritációt és szebben mutat rajta az alapozóm és a teljes sminkem összképe!  30 ml-es kiszerelésben kapható,  2100 forintba kerül, a Skinsmarton 1890 forint.



Ismeritek a márkát? Van kedvenc Deciem terméket?



Szandi

Népszerű bejegyzések