URBAN DECAY – ALL NIGHTER SETTING SPRAY


ÚJ MÁRKA A POLCOMON – URBAN DECAY – ALL NIGHTER


A mai bejegyzésben egy új márkát hoztam el Nektek, az URBAN DECAY-t. Ezer éve vártam már a pillanatot, amikor tesztelhetem a híres márkát. Az UD márka sokak számára ismerősen csenghet, ikonikus termékei a Naked paletták, amiket úgy gondolom, hogy minden sminkimádó ismer és biztosan kívánság listás volt sokunk számára.

Hogy mit jelent számomra az Urban Decay ? Nőiességet, merészséget, minőséget és gyönyörű árnyalatokat. Az én listám nagyon hosszú, leginkább a Naked Heat, Backtalk és a Beached paletta, amire leginkább vágyom, azonban tudni kell, hogy ez bizony nem egy drogériás árkategória, kicsit mélyebbre kell nyúlnunk, ha UD termékeket szeretnénk kipróbálni. Egyébként a márka közel 22 éve gyártja a szebbnél szebb dekorkozmetikumokat, több száz termék közül lehet válogatni az online oldalakon.

Hol vásárolhatod meg az UD terméket?
https://www.lookfantastic.com (Itt ingyenes a szállítás és most akció is van)

Lehetőségem adódott kipróbálni az All nighter fixáló spray-t, így a mai bejegyzésben erről a termékről hoztam Nektek egy tesztet. 118 ml kiszerelésben kapható kb. 32 dollárért, a Look Fantastic oldalán 24 font, most akciósan csak 20 font. (Minden UD spray termékre van 15% kedvezmény). A kiszerelés mérete lehetne több ennyi pénzért, de tudjuk, hogy most egy picit magasabb kategóriáról beszélünk. Extrán csomagolt a termék, a kupak alatt található még egy kupak is, így garantáltan jól lehet vele akár utazni is. Egyébként van utazó méretű is, 30 ml-es és kb 10 fontba kerül.
Source: feelunique.com
Mivel nem egy olcsó termék és sok jót hallottam róla, így eléggé magasra került a mérce és igen sokat vártam tőle. Hosszantartó hatást ígér és szép egyenletes, matt finisht. Olajmentes, parabénmentes, minden bőrtípusra ajánlott. Mivel a T –zónában eléggé fénylik a bőröm, így alig vártam, hogy bevessem egy jó meleg napon. A dupla kupak után a legnagyobb meglepetés a szórófej, ez az, amit én tökéletesnek neveznék, gyönyörűen szóródik, nem keletkezik kisebb pacni a bőrömön.
3-4 fújás elég az egész arcomra, az illata nagyon kellemes (én szeretem az illatos kozmetikumokat, ha Te nem annyira, akkor ezt mindenképpen mérlegeld a vásárlás előtt, azonban megjegyzem, hogy nem kellemetlen parfüm vagy alkoholszerű az illata.).  A száradási idő kifejezetten gyors volt, szép matt összképet láttam a tükörben. Ez a termék egy különleges, hőmérséklet – szabályzó technológiával rendelkezik, tehát minden szélsőséges időjárásban számíthatunk Rá, hogy a helyén és tökéletesen megtartja a sminkünket.


Napközben csak ámultam és bámultam. Reggel a metrón (#konzervbuli) már gyakori, hogy elkezd izzadni a T-zónám és a szép reggeli sminknek már búcsút is mondhatok, mire beérek a munkahelyemre. Ezzel a fixálóval tökéletes volt a reggeli rohanásban és még késő is este a sminkem. Igazából boldog és szomorú is vagyok, hogy ennyire bevált és tényleg nyugodt szívvel ajánlanám mindenkinek, mivel eléggé borsos az ára. 3-4 fújással hosszú hónapokig kitarthat a teljes kiszerelés, azonban érdemes akciókra vadászni és kedvezményes áron megrendelni.

A LookFantastic oldalán 15% kedvezménnyel vásárolhatják meg, illetve minden másra használjtok a PAYDAY kódot 15 % kedvezményért a vásárlásotokra.


Szandi


Népszerű bejegyzések