SUMMER HAUL: ORSAY, H&M, DEICHMANN, ROSSMANN, DM


A mai bejegyzésben összeszedtem Nektek, hogy miket vásároltam eddig a nyári kiárusítás alatt. Ez az egyik kedvenc időszakom, hiszen a jó idő mellett lassan minden üzletet elárasztják a jobbnál jobb akciók, ilyenkor mindig érdemes lecsapni egy-két áhított darabra. Érdekes, hogy az összes megvásárolt darab közül egyedül az Orsay online rendelés volt tudatos, a többi mind a véletlennek köszönhető.

Először is szeretném az ORSAY kupaccal kezdeni. Az Orsay-t én azért is szeretem nagyon, mert az elköltött összegek után van egy szuper pontgyűjtő rendszerük, aminek köszönhetően igen gyorsan összegyűlnek a 2500 (vagy nagyobb összegű) forintos kuponok. Ezek általában 3 hónapig érvényesek és a leértékelt termékekre is felhasználható. Céltanul nézelődtem az üzletben, miután megláttam, hogy kaptam egy kupont, hátha találok valami szép kis nyári darabot. Ezt a csíkos paperbag stílusú nadrágot egy nadrágkupac tetején találtam, nem volt benne címke vagy ár, így próba cseresznye alapon bevittem a próbafülkébe és valamilyen csoda folytán nagyon tetszett a látvány magamon, a méret is jó volt és maga a nadrág is eszméletlenül kényelmes. Valamiért úgy gondoltam, hogy ez a nagyon mintás/csíkos nadrág nekem tuti nem fog jól állni és ezért egy picit tartottam tőle. Egyébként egy rendkívül jól kihasználható darab, mivel 2 alapszínből áll, az outfit képen látható, hogy egy egyszínű zöld felsővel párosítottam, ami szintén egy Orsay darab.


A kasszánál jött csak a meglepetés, amikor kiderült, hogy ez a nadrág bizony csak 2000 forint, így talán ez volt az idei nyár legnagyobb akciója.

A másik két darab az online áruházból érkezett, ez a két felső is hiperszuper olcsó volt. A zöld 1200 forintba került, a rózsaszín pedig 800 forintba, így az üzletbe való szállítással, ami ingyenes, összesen 2 ezer forintból rendeltem magamnak 2 jól kihasználható alapdarabot.

Sajnos az oldalon úgy látom, hogy ezekből a felsőkből már nincs, de érdemes még a boltokban is szétnézni:
A nadrághoz nem találtam linket.

A Deichmannba is teljesen véletlenül tévedtem be, ahol megtaláltam álmaim legkényelmesebb szandálját. Mostanában már lehet kapni kifejezetten puha talpú szandálokat is, ami olyan, mintha felhőcskén lépkednék, extra lábkímélő!



Az árát teljesen megérte, próbáljátok fel az üzletben, nem fogtok csalódni és még csajos is!
Sajnos nem volt a méretemből, így át kellett mennem egy másik üzletbe és a kasszához vezető úton találkoztam ezzel a papuccsal, amit nem tudtam otthagyni:

Egyszerű, de nagyszerű. Imádom, hogy Rose gold és a lézerkivágás is nagyon feldobja. Kényelmes viselet, igazi nyári darab, 2990!!! forintért meg teljesen megéri!

Időközben találtam még egy papucsot, amit már régen kinéztem, viszont sajnos a méretem (40) kicsi volt rám és nem is volt belőle nagyobb így szomorúan elváltunk egymástól.
És persze mire odaértem a Corvinba a szandálomért, akkor találtam egy számmal nagyobbat a csodaszép púderrózsaszín papucskámból, ami tökéletes volt a lábamra, így a szandál mellett vittem őt is haza szépen.

Szerintem nagyon nőies darab, akár egy paperbag nadrághoz, egy picit elegánsabb outfithez is szuper lehet, de egy farmer-póló kombót is remekül feldobhat. Nagyon kényelmes és jól kihasználható darab. Akciósan 4190 forintért vásároltam meg.

A H&M-ben is láttam az óriási leárazás táblákat, így nem bírtam ki és oda is benéztem. A női osztályon kb. 1500 forintra volt leértékelve a kínálat 50 százaléka. Sok mindent felpróbáltam, végül ez  a barack alapon barna pöttyös blúz jött velem haza. Az anyaga nem kifejezetten kellemes, így csak az őszi hónapokban fogom hordani (az a tipikusan izzadós női blúz anyag, elnézést a professzionális nevét nem tudom, de biztosan tudjátok, hogy miről beszélek), szóval ő marad a hidegebb napokra, de 1500 forintért ez is teljesen megérte. Akár egy irodai outfithez, akár egy farmer kombinációval egy barátnős kimozduláshoz is jó választás lehet.


Végül a Rossmannban és a DM-ben is összeszedtem egy-két dolgot. A Rossmannban akciós volt a kedvenc Rexona dezodorom (870 forint), így feltöltöttem a készletet. Ezzel a dobozos Rexonával tudom csak túlélni a nyarat. Megbízható, teszi a dolgát és nem nézek ki úgy délutánra, mint a Niagara festővásznon.

A Gliss Kurr piacra dobott egy nyári sampont, ami fényessé teszi a hajat és segítséget a napsugárzás okozta károsodásokkal szemben. Csupán azért vettem meg a terméket, mert nem a tipikus Gliss Kurr sampon illata volt, hanem egy eszméletlenül finom, nyárias, gyümölcsös illat. Már ki is próbáltam, meglepően nagyon tetszik, gyönyörű fényes és puha lett tőle a hajam. Sajnos balzsamot vagy bármi mást nem találtam még ebből a kollekcióból.

A DM-ben pedig végre találtam az új Avocuddle tusfürdőből, amiben avokádókivonat és eper van. Egy piros, zselé állagú tusfürdőről van szó, nagyon kellemes illattal. Megmondom őszintén engem egyáltalán nem érdekelt, hogy mi van benne, már az első perctől megvettek a csomagolással, baromi aranyos! 249 forint, próbáljátok ki, mert egyébként maga a tusfürdő a cukisága mellett nagyon is jó, hosszantartó illata van és nem szárította a bőrömet. Nyárra tökéletes!


Szandi


Népszerű bejegyzések