5+1 megfizethető alapozó

A mai bejegyzésben a jelenleg használt kedvenc alapozóimról és egy nagyon jó The Body Shop termékről fogok Nektek beszámolni. 


Én tipikusan az a személy vagyok, aki nem szeret alapozó nélkül elmenni bárhová is (oké a boltba simán elmegyek alapozó nélkül) de ha az egyetemen vagy a munkhalyemen van megjelenésem, akkor szeretem ha az arcom is egy szép, egyenletes képet ad. 


Szeretném nektek bemutatni azt az 5+1 terméket, amit a hétköznapok során használok és szeretek. Fontos tudni, hogy az összes termék a megfizethető kategóriába tartozik, nem felsőkategóriás termékekről beszélünk, viszont a minőség megbízható. 

Először is a H&M alapozójáról szeretnék egy pár szót szólni. A H&M leginkább a fast fashion ruházatiról híres, azonban az elmúlt években nagyon felzárkóztak a szépségiparban is és óriási választékban alkottak különböző kozmetikai termékeket. Sminktermékektől kezdve, parfümök, ecsetek, körömlakkok, tusfürdők, testápolók stb... minden megtalálható a nagyobb H&M üzletek kínálatában. 

Régóta szemezgettem a márka alapzóival, a pirosítókat imádom illetve a szemöldökceruzájuk is nagy kedvencem (ezekre egy későbbi bejegyzésben még visszatérek). Ennek az alapozónak az ára 2990 forint és viszonylag nagy kiszerelésű, 30 ml-es és még fényvédővel is ellátták (SPF 15). Nem egy matt alapzó, púderezést igényel, de nem is egy fénylő hatást keltő termék. Nagyon szép, közepes fedése  van, elfedi a kisebb bőrhibákat. Amit még nagyon szeretek ebben az alapozóban, hogy odafigyeltek a termék kialakítására. Pumpás a design és ahogy kinyomod a terméket, alul a kis műanyag szépen felnyomja a többit így nem marad felesleg az üvegben.  



A következő alapozó a Maybelline Fit me alapozója, ez nem a matt hanem a luminous változata tehát egy természetesebb hatást keltő alapozóról van szó. A termék ára 2799 forint volt ( talán drágább picivel és én akciósan vettem). Pumpás kiszerelésű, SPF 15 van benne, tehát fényvédőfaktoros és 30 ml-es a termék. Púdert igényel, nem maximális inkább közepes fedésű alapozó, viszont tartós és tökéletes hétköznapi viselet. 

Az abszolút kedvenc alapozóm pedig a Milani 3in1 alapozó, ami egyben korrektor is. Gyönyörű fedése van, kicsit sűrűbb az állaga a többinél és az ára is nagyon kedvező 3990 forint. Szerintem ez a legerősebb fedésű alapozóm, sajnos ez a nyári színem így ezt jelenleg nem tudom használni, de ha végre tavasz lesz és látok napsütést is akkor talán van rá esély). Ezt a terméket jelenleg csak a Milani webshopjából tudjátok megrendelni az alábbi linken: 














A következő három termék egyike a L'Oréal Infallible Matte alapozó, ami a második a dobogón. A pontos ár már nem jut eszembe de 3500 forint körül van az ára. Ez határozottan egy olyan matt, közepes fedésű alapozó, ami nem igényel púdert a felvitel után. Én nagyon szeretem ezt az alapozót, azonban sajnos ez is egy kicsit sőtét most számomra. A kiszerelés szintén 30 ml. 

A Max Factor Miracle Match alapozója az a termék, amiről még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszik e vagy sem. Ez az árnyalat nekem nagyon világos így keverve szoktam használni egy másik alapozóval ezért sem tudok véleményt formálni. Az alapozó állaga is fura, kicsit sűrű de mégis folyékonyabb és önmagában ecsettel nem is szeretem használni, mivel eléggé csíkos marad, blenderrel szebben eldolgozható, de a fedése nagyon átlagos és nekem a termék illata nagyon nem tetszik. Ha jól emlékszem a termék ára 4000 forint körül van. Pumpás a design és 30 ml-es a kiszerelés. 

Az utolsó +1 termékünk pedig a The Body Shop Instaglow CC Cream, ami egy ragyogást fokozó sminkalap. Krémes textúrájú , 25 ml-es kiszerelésben kapható. Fényvédő faktorral ellátott termék, méghozzá SPF 20 van benne. A The Body Shop online webáruházában illetve az üzletekben is megvásárolható a termék. Kb 4-5000 forintba kerül. Én minden sminkelés előtt és hidratálás után használom ezt a terméket. Szebbnek és egyenletesebbnek látom a bőrömet és az alapozó felvitele után is egységesebbnek tűnik az arcom. Már említettem, hogy nagyon érzékeny a bőröm így a fényvédelem fontos számomra viszont sok fényvédőnek olajos, zsírosabb állaga van, ami az én kombinált bőrömhöz nem biztos, hogy a legjobb párosítás, azonban ez a termék tökéletesen teszi a dolgát. 





További csodás hetet kívánok!

Alexandra


Figyelem: 

Érdemes figyelni most a Joy-napokra, hiszen a Max factor, Maybelline, L'Oréal, Rimmel és Astor termékek 50% kedvezménnyel vásárolhatóak meg a DM-ben és egy része  a Müller-ben is, míg 40% kedvezmény van a Rossmann- ban. 

És ha valaki a DM-ben jár érdemes megnézni a Maybelline állványt, én az egyik Nudes palettát vettem meg mindössze 900 forintért, mivel 4299-ről volt leértékelve 1800 forintra és az akciós termékekre is jó volt a kupon. Érdemes megnézni, gyönyörűek a színek! :) 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések