Mi van a zuhanyzómban?



A tisztálkodás és a szépségápolás számomra a fontos napi tevékenységeim közé tartozik, persze ezalatt nem azt értem, hogy hú milyen különleges, hogy zuhanyzok , természetesen itt arra gondolok, hogy szeretek időt szánni a bőrömre és a hajamra is. A mai bejegyzésben megmutatom Nektek, hogy jelenleg mi lapul a zuhanyzómban, mik azok a termékek, amiket naponta használok manapság. 



Először is kezdenem a bőrradírral, ami egy Avon termék és kb. hetente szoktam használni. Nagyon szeretem az illatát, kellemes, friss, gyümölcsös illata van. Maga a termékben lévő gyümölcsmagok segítenek a radírozásban, amit egyébként én hetente 1-2 alkalommal szeretek elvégezni, legtöbbször szőrtelenítés előtt. A radírozó hatás ellenére, nagyon gyengéd szemcséket tartalmaz a termék, a bőröm puha lesz a használat után, így szeretem kéznél tartani. Az árára már nem emlékszem pontosan, de nem egy nagy összeg, biztosan 1000 forint alatti termékről van szó. A hatása is megfelelő a terméknek, de ha egy kis gyümölcsös kényeztetésre vágytok, mindenképpen próbáljátok ki. 

A következő termékem az új Fa tusfürdő, aminek egy csodás mézes illatot kreáltak a gyártói. Ez nem egy krémes tusfürdő, viszonylag kisebb mennyiség is elegendő, hiszen nagyon jól habosodik. Én jelenleg azért imádom ezt a tusfürdőt, mert nem irritálta a bőrömet, nem szárította és zuhanyzás után is annyira kellemes az illata, hogy élmény használni. 250 ml-es a kiszerelés és jelenleg van a DM-ben egy olyan akció, hogy 2 darabtól 399 forint darabja a tusfürdőknek. Ha arra jártok és épp tusfürdőt szeretnétek venni, ajánlom nektek ezt a mézes változatot vagy a szintén új, kókuszvizes tusfürdőt, amiről az Áprilisi elfogytak bejegyzésben olvashattok. 


Az este folyamán, aminek még nagy szerepe van a zuhanyzómban, az egy arctisztító. Általában ha hazaérek és lemosom a sminkemet, utána rögtön az arcomat is lemosom egy tisztítóval és gyakran ezt megismétlem a zuhany alatt is illetve ha a sminkeltávolítás után kimarad, akkor ezt a zuhanyzóban végzem el.  Most a The Body Shop tengeri hínáros arclemosóját használom, ami egy géles állagú lemosó és nagyon jól tisztít. Az ára 3790 forint és ezért 125 ml terméket kaptok. Érdekes illata van a terméknek, kombinált bőrűeknek kifejezetten ajánlom, mivel mattító hatása van de egyben hidratál is a tengeri hínár antioxidáns tartalmának köszönhetően (Ennek a termékcsaládnak több tagját is megvásároltam így a kombinált bőrűeknek érdemes figyelni, hiszen erről is lesz egy poszt a jövőben).  A márkától megszokott már, hogy a termék 100% vegán, szappan- és olajmentes. Szeretem ezt a terméket, szépen eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket a bőrömről, a használata kifejezetten nyáron előnyös, mivel van egy hűsítő hatása/érzett a használata után. 

És végül a hajápolás, most a Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy samponját és balzsamját használnom, amit olyan személyeknek ajánlanak, akiknek hajformázás vagy festés miatt károsodott a hajuk. Igazából bevallom, hogy rám egyik sem igaz, de nagyon megtetszett ez a Fiber termékvonal és a termék illata is nagyon jó volt, így ez landolt a kosaramban. Most már használtam elégszer ahhoz, hogy megoszthassam Veletek az őszinte véleményemet a termékről. Hajmosás után puha volt a hajam, viszont én úgy érzékeltem, hogy kicsit gyorsabban zsírosodott tőle, viszont határozottan puha volt a hajam és a "most jöttem a fordásztól" illata van a hajamnak tőle, tudjátok milyen az szerintem :)  A balzsam szerintem semmi extra, csak a hajvégemre használom, hogy elkerüljem a gyorsabb zsírosodást, a hajvégeim nem szárazak, szóval gondolom teszi a dolgát, de semmi extrát nem nyújt. 


Végezetül egy kis csoda terméket szeretnék bemutatni nektek, méghozzá a Schwarzkopf Essence Ultime Caviar+ Hair Renew Multi-effect szérumot. A Glamour-napok alatt szereztem be ezt a terméket, igazából én egy hajvégápolóért indultam, de végül ezt vettem meg. A Caviar+ sampont már próbáltam és nagyon tetszett, finom illata van, nem zsírosodott a hajam tőle és így adott volt, hogy ezt is ki kell próbálnom. Azonban ez nem egy hajvégápoló, hanem egy kis átlátszó szérumocska, amti igazából én hajvégápolónak használok. Teljesen szabadon használhatod a terméket, a nedves, megmosott hajadon ott kell eloszlatni, ahol szeretnéd. Mivel én a hajvégeimet próbálom nagyon óvni így én mindig ott használom. Fontos, hogy nem kell kimosni, és a hosszan tartó illat garantált. 

Ezzel a bejegyzésem végéhez is értünk, remélem tetszett Nektek ez a típusú bejegyzés is. Fontos, hogy  az előzőleg bemutatott termékekről a saját véleményemet írtam le és minden terméket én vásároltam meg. 



Szép hetet Nektek és várlak Titeket a következő bejegyzésemmel :)


Alexandra 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések