Hello Május! Hol van a tavasz? Joy-napok!


may, spring, and flowers kép

A mai napra terveztem egy új bejegyzést azonban az időjárás nem akar kedvezni számunkra. Hiába érkezett el a május, továbbra sincs tavaszias idő. A mai reggelre pedig olyan borús időjárást kaptunk, ami lehetetlenné tette, hogy normális képeket hozzak Nektek. Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de én már annyira unom ezt az esős/szeles/hideg tavaszt. Alig várom, hogy a kellemes, napsütéses 20 fokra ébredhessünk. 

Nem szeretnék rossz minőségű képeket feltölteni ezért úgy gondoltam, hogy a mai bejegyzés nem marad el és még aktuális is lehet sokak számára. A mai bejegyzésben tippeket és ötleteket szeretnék megosztani veletek, hiszen jövő héten már újra JOY shopping napok lesznek  május 12-től 14.-ig. Én már egy ideje megvettem a magazint és kivágtam a kuponokat, amikre valószínűleg szükségem lesz. 
A magazint 895 forintért vásárolhatjátok meg az újságárusoknál. 

Az első dolog a listámon : Rival de Loop arctisztító


A termék ára 2999 forint azonban most egy 33%-os kedvezmény lesz a márka arctisztító termékeire így szuper áron lesz elérhető ez a termék. Krémmánián egyébként nagyon sok pozitív véleményt írtak a termékről, így mindenképpen ki fogom próbálni. A termékhez kettő tisztító fejet adnak és külön is megvásárolható 999 forintért, így könnyen pótolható az elhasznált fej. Mostanában újra problémásabb az arcom alsó részén a bőröm, így az alaposabb tisztítás érdekében ezzel nem lehet mellé fogni. 


Maybelline Fit Me Matte+Poreless Alapozó

Képtalálat a következőre: „maybelline fit me matte and poreless” 
Ezt az alapozót már sok helyen kerestem, azonban én csak a másik változatot tudtam megvásárolni. Az elmúlt hónapban szinte már mindegyik drogériában (Rossmann, DM, Müller) kapható ez a fajta alapozó is. A tesztert már kipróbáltam és egy nagyon kellemes, könnyed, matt fedést biztosít. Ezt az alapozót a L'Oréal Infallible Matte alapozójához tudnám hasonlítani. Nekem a színválasztással voltam bajban, mivel jelenleg még mindig sokkal világosabb a bőröm és egy picikét sötétnek éreztem az árnyalatokat, de ezt okozhatta  a drogéria fénye is (mindig olyan sötét van egy üzletben, megveszek egy alapozót és gyakran normális napfénynél veszem észre, hogy sokkal sötétebb, mint az üzletben). A termék ára kedvező 1699 forint és a Joy napok alatt a DM-ben egy 50%-os kupon, a Rossmann-ban és a Müller-ben pedig 40-40% kedvezmény lesz a márka termékeire. 

L'Oréal termékek

Ennél a márkánál még nem vagyok biztos, hogy mit szeretnék megvásárolni, azonban van egy pár ötletem. 

Gold Obsession Rúzsok

Képtalálat a következőre: „l'oreal gold lipstick”

Csodálatos árnyalatok, nehéz a választás. 

L'Oréal Total Infallible Cover Alapozó

Képtalálat a következőre: „loreal total cover”


L'Oréal Glam Bronze 

Képtalálat a következőre: „loreal bronzer”

Mostanában imádom a bronzosítokat, a jelenlegi kedvencem a Rimmel Natural Bronze 021-es árnyalatban. Ha egy szép természetes hatású bronzosítót kerestek, én a Rimmel-t nagyon ajánlanám. A márka termékeire 50% kedvezmény lesz a DM-ben, illetve 40% a Rossmannban. 

Rimmel Wake Me Up korrektor 

Képtalálat a következőre: „rimmel concealer”

Külföldi bloggerek imádják ezt a korrektort, így én is szeretném kipróbálni. A Glamour-napok alatt nem igazán láttam ezt a terméket, de hátha most sikerrel járok. A márka termékeire 50% kedvezmény lesz a DM-ben, illetve 40% a Rossmannban. 

A Müller-ben most is lesz egy alap 20%-os kedvezmény, így onnnan is kinéztem egy pár dolgot. Egy ideje már használom a Neutrogena Hydra Boost termékcsaládból az arctisztítót, amit imádok és imádok még mindig. Mivel a Garnier Micellás vizem lassan üres lesz ezért kiszemeltem a Neutrogena Hydra Boost micellás vizet. 

Képtalálat a következőre: „neutrogena hydro boost”

A termék ára 1499 forint, ami szerintem nem rossz ár egy minőségi termékért. Érdekes egyébként, hogy mennyire változó a Neutrogena termékei a számomra. Volt már több termékem is, tini koromban utálta a bőröm a márka arcápolóit, azonban most nagyon szeretem a márkát. Az arctisztító amit használok: 

Kapcsolódó kép

Ajánlom mindenkinek, akinek egy picit is vízhiányos a bőre. Nem okozott számomra irritációt és szépen lehozta a szennyeződést az arcomról. A termék ára szintén 1499 forint volt, de már több hónapja használom és nem nagyon fogyott el, hiszen elég egy kevéske mennyiség is belőle. 

Ennek a termékcsaládnak van arctisztító kendője, arctisztító tej, nappali hidratálója és éjszakai hidratálója. 

Kapcsolódó kép



Ha eddig még nem próbáltátok ezeket a termékeket és vízhiányos bőrötök van én feltétlenül javaslom számotokra. 


A kosaramban fog landolni még egy-két alaptermék, mint a tisztítószerek, mosószerek, egészségügyi termékek.  A DM-ben most is lesz 0.nap így érdemes odamenni nyitásra ha megtehed, hogy elkerüld a tömeget illetve a termékek is elég gyorsan elfogynak és ilyenkor nem igazán töltik fel a polcokat. Ó és még egy termékről szeretnék egy pár szót szólni gyorsan, mert tényleg egy zseniális termék és szerintem erre minden nőnek szüksége van!

A Rexona Maximum Protection dezodor: 

Kapcsolódó kép
Régóta terveztem, hogy megvásárolom ezt a terméket, azonban mindig úgy voltam vele, hogy áá fölösleges, jó lesz nekem a hagyományos változata is a Rexona dezodorból, azonban ez a dezodor egy igazi életmentő!!!!! Kicsit drágább, mint a hagyományos dezodorok, ha jól emlékszem 1299 forint és most egy 25%-os kedvezmény lesz rá. Pontosan ezt az Active Shield nevezetű terméket vásároltam meg és, ahogyan a neve is jelzi ez valóban egy aktív pajzsot nyújt a viselője számára egész nap. Nem kell naponta többször használni, elég egyszer reggel és garantáltan szárazon tart egy rohangálós napon is. Még várok a kánikulára, hogy jobban tesztelhessem ezt a terméket, de érzem, hogy nem fogok csalódni. 


Ennyi lett volna mára a listám a Joy-napokra, remélem hasznosnak találjátok majd és sikeres kincsvadászatot Mindenkinek!


Legyen csodás napotok!


Alexandra


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések