April empties

A mai bejegyzésben az előző hónap elhasznált termékeit szeretném bemutatni nektek és elmondani a véleményemet. Vegyesen vannak termékek és sajnos nem mindegyiket venném újra. Lássuk mit használtam el áprilisban. 



april empties






Először is a kedvenc samponomról szeretnék egy pár szót szólni. A Garnier Fructis Grow Strong samponja nálam a legjobbak legjobbja még mindig. Nagyon kellemes gyümölcsös illata van, nem tolakodó és hajmosás után is érezhető az illat. Nálam fontos szempont volt, hogy ne zsírosodjon gyorsan a hajam és ez a sampon nem kifejezetten zsíros haj ellen van, de mégis tökéletes. Sokkal erősebbnek és élettel telinek érzem a hajamat tőle. Határozottan kedvenc és nagyon ajánlom, hogy próbáljátok ki ezt a sampont. 

Kettő arctisztító kendőt is elhasználtam, egyet a Nivea-tól, a másik pedig a Garnier terméke volt. Vegyesek az érzéseim a kendőkkel kapcsolatban, én mindig is jobban szerettem a micellás víz használatát, de mivel a Nivea-s ajándék volt a másikat pedig rendkívül kedvező áron vettem meg így mindenképpen szerettem volna elhasználni. 


A Nivea kendő minden bőrtípusra jó (elvileg), olyan az illata mint a kis kék tégelyes Nivea általános krémnek és a hatása is olyasmi. Érezhetően tisztább lesz a bőröm és hidratáltabb, viszont az én bőrömet olyan szinten csípte/marta/harapta, hogy azt nem tudom szavakba önteni. Így nálam ez a kendő egy csalódás volt, ha érzékenyebb bőrötök van érdemes vigyázni vele, lehet, hogy ez csak az én személyes problémám volt, de nekem nem jött be. 25 darab kendő van a csomagban. 

A másik kendő a Garnier-től van, ennek a kendőnek egy kellemes uborkás illata van, nem irritálta a bőrömet. A sminket szépen leszedni, azonban utána én még használtam micellás vizet mert az alapozónál azt éreztem, hogy még mindig van szennyeződés az arcomon. Összességében ez nem rossz termék, ha a bőrödet szeretnéd felfrissíteni tökéletes választás, ha egy könnyebb sminket szeretnél eltávolítani arra is. 'Masszívabb" sminknél én ajánlom a további sminkeltávolítókat is.  A csomagban 25 darab kendő van. Ezt a terméket nem hiszem, hogy újra vásárolnám. 



A következő termék a Dove márkától kettő darab krémtusfürdő. Személyes kedvencem ez a krémtusfürdő, sokkal hidratáltabbnak érzem a bőrömet a használatuk után. A sárgás csomagolású tusfürdő nekem annyira nem jött be. Az illata semleges volt, talán ezért is passzolom ezt a terméket, nálam nagyon fontos, hogy egy tusfürdőnek kellemes illata legyen, amit zuhanyzás után is érzek. A másik tusfürdő viszont nagy kedvenc lett. Egy virágos, mandulatejes krémes állagú tusfürdőről beszélünk. Nagyon finom az illata és zuhanyzás után is érezhető volt. Ezt a terméket biztosan megvenném máskor is. 

Az új Fa Coconut water tusfürdő egy álom. Az illata mesés finom kókuszos de nem az az erős tolakodó kókusz illat, nem szárította a bőremet, sőt hidratáltabbnak éreztem és a zuhanyzás után is érezhető volt ez a finom, kellemes illat a bőrömön. Biztos, hogy újravevős :)


Térjünk vissza egy kicsit a hajápolásra. Szintén egy Dove termékről van szó, méghozzá a hajvégápoló olajról, ami szerintem nálam örök kedvenc lett.  A kiszerelése nem nagy, viszont nagyon sokáig elég és az az illat, ha most tudnék nektek illatot küldeni, megtenném! Az illata isteni, mesés, csodás, egyszerűen imádom. Imádtam, hogy nem hagyott olajos érzetet a hajamon (ellenben a mostani hajvégápolómmal, ami egy L'Oréal Elseve termék, nagyon vigyázni kell az adagolással, a Dove-ból 2-3 pumpát simán a hajvégemre kentem és tökéletes volt, azonban a L'Oréal-nál egy pumpálás is bőven sok lehet és elronthatja az összképet). Ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki ezt a terméket, ennek a termékcsaládnak a többi változatát még nem próbáltam, de ezt a hajvégápolót határozottan megveszem később is. 



Az utolsó termékem hasznos lehet hölgyeknek és uraknak egyaránt. A Müller saját márkás termékéről van szó,  a CV orrtapaszról. Szerintem a mitesszerek és a tág pórusok problémája elég sokunkat érint így ez egy jó termék lehet, ha tenni szeretnél valamit ellene. A Müller-ben tudjátok megvásárolni, egy csomagban 6 darab tapasz található. A használata nagyon egyszerű, benedvesített orrfelületre szépen száraz kézzel rásimítod, 5-10 perc alatt megkeményedik a tapasz az orrodon, érezni fogod, hogy mikor veheted le. A tapasz eltávolítása után érdemes lemosni a tapasz helyét. Szép és alapos munkát végez, én hetente egy-két alkalommal szoktam ezt elvégezni. Mindenképpen ajánlom ezt a terméket, illetve a másik hasonló termék, amit még nagyon szeretek a JimJams márkától van. A JimJams orrtapaszt a Rossmann-ban találjátok meg, 3 darab van egy csomagban és 395 forintba kerül. Mindkettő termék nagyon jó, ajánlom őket. A jövőben biztosan újra fogom venni őket. 

Ezzel  az áprilisi elhasznált termékeim végéhez értünk, remélem hasznos lesz számotokra ez a véleményezős bejegyzés. Fontos, hogy mindent a saját tapasztalataim alapján írtam le, lehet, hogy a Te bőrödön teljesen máshogy fog viselkedni a termék. Arra gondoltam, hogy hamarosan lehetne egy 'Mi van a zuhanyzómban?' bejegyzés illetve a reggeli és az éjszakai arcápoási rutinomról is lesz egy bejegyzés. 

További szép hétvégét Nektek!


Alexandra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések