Haul, Haul, Joy hol nem volt

Múlthéten lezajlott a tavaszi Joy shopping napok, ahol sok-sok kedvezmény közül válogathattunk és igazán jó áron juthattunk hozzá termékekhez. A Glamour-napok alatt szerintem én túlságosan is bevásároltam így most nem volt sok mindenre szükségem de azért így is került egy pár dolog a kosaramba.

A Müller-ben most volt egy 20%-os végösszeges kedvezmény, amit lehetetlen volt nem kihasználni. Nyitásra szépen oda is mentem, tanulságos volt az elmúlt évek alkalmai így idén készültem, hogy tömeg lesz. Végre úgy mentem be egy drogériába, hogy újdonságokat, újdonságok és újdonságoook mindenhol, de erre később visszatérek. A Rossmann-ban konkrétan most semmit sem találtam, és a DM-ben is csak egy pár dolgot vettem. 


A Schauma új Nature moments samponjait már kinéztem egy ideje és most a Joy-napok alatt 50% kedvezménnyel lehetett megvásárolni a termékeket. A mézes és az olívás változatot választottam. Mindkettőnek nagyon finom illata van, még nem próbáltam ki így több infóval nem tudok szolgálni. Az Olívaolaj és Aloe vera sampont kifejezetten sérült, száraz hajra ajánlják illetve töredezett hajvégekre. Hát ettől én nem várok sokat, nem nagyon találkoztam még olyan termékkel ami valójában segített volna a töredezett hajvégek problémájában de pozitívan állok hozzá, később jelentek róla. A másik sampon+balzsamban méz elixír és fügekaktusz olaj van, amit törékeny és gyenge hajra ajánlanak. A leírás szerint megerősíti a hajszerkezetet és megvédi a további károsodásoktól. A termék szilikon- és színezékmentes. 1190 forint a termék. 



És akkor most jöjjön a Müller! Végre itthon is kapható a Bioré márka, amivel már ezer éve szemezek és nagyon nagyon kiakartam már próbálni a márka termékeit. Sajnos nem töltötték fel az árukészletet a Joy-napokra, így eléggé kifogyott készletek voltak, de sikerült megvennem az utolsó arctisztító zselét. Ebben az arctisztítóban  aktív feketeszén található, a leírás szerint kétszeres tisztítóereje van, és a pórusok 2x tisztábbak lesznek, mint egy átlagos tisztító használatánál. Olajmentes és hipoallergén. Ezt már  ki is próbáltam és használom is napok óta. Nagyon szépen tisztít, tényleg tisztának érzem a bőrömet és olyan puha lesz a bőröm utána, hogy azt nem tudom szavakban kifejezni, szóval ez a termék so gooooooooooooood, nagyon ajánlom mindenkinek!

A másik termék, amit már kinéztem a Neutrogena Hydra Boost micellás víz. Ebből a termékcsaládból a lemosó arctisztító gélt már használom egy ideje és imádom így nyugodt szívvel vettem meg ezt is. A sminkemet szépen leszedte és meglepően puhának éreztem a bőrömet utána, tényleg az ígért hatást hozta és hidratálta a bőrömet. Vízhiányos bőrtípusra ajánlott a termék, feltölti a bőrt hialuronsavval és minden jóval.  Opció lehet ha egy jó micellás vizet kerestek olcsón. 1499 forint volt a termék és 200ml-es kiszerelésben kapható. Én imádom és nagyon ajánlom!



A DM-ben megláttam ezt az új, legalábbis számomra új Balea tusfürdőt, aminek egyszerűen isteni illata van. Makadámdió és méz a főbb összetevői a tusfürdőnek. Az érdekessége a terméknek, hogy apró kis szemcsék vannak benne, ami segít, hogy puhább és simább legyen a bőr. 399 forint ha jól emlékszem, még nem próbáltam de szerintem a Balea tusfürdők ár-érték arányban nagyon megérik és mostanában egyre több újdonsággal áll elő a DM (például a Trend it up márka, ami a DM új, saját márkás kozmetikai családja, rendkívül sok termékkel és megfizethető áron, a termékekről hamarosan érkezik egy bejegyzés). 
És végül a Fa új Soft&Control dezodorja került a kosaramba. Az illata nagyon tetszett így ezért vásároltam meg, de a termék hatékonysága is megfelelő számomra. Megfelelő védelmet nyújt, érdemes kipróbálni. 



A DM-ben is igazi csodákra bukkantam, hiszen a Maybelline The blushed Nudes palettához 950 forintért jutottam hozzá, én magam se akartam elhinni de 4199 forintról leértékelték 1899 forintra és erre is jó volt az 50%-os kupon így gyorsan lecsaptam rá és imádom, imádom. Gyönyörűen pigmentált, nagyon szépek a színek, krémes az állaga, nekem nagyon bejön, főleg ennyi pénzért. 
Instagram-on és Facebook-on megtalálhatjátok a paletta swatchokat. Érdemes megnézni :) 

A másik termék egy eyeshadow primer, méghozzá a Rimmel-től. Kipróbáltam a terméket a Maybelline szemhéjpúderrel és jól működött, szépen a helyén maradt egész nap. 

A képről lemaradt egy dolog, amit elfelejtettem lefotózni mégpedig a hajhullásomra vettem egy doboz kovaföld kapszulát. Ti mit szoktatok használni hajhullásra, van valami jó házi praktikátok? Sajnos az utóbbi időben nagyon csúnya a körmöm és a hajam is eléggé elkezdett hullani, így próbálok rá megoldást találni. Kovaföldet használtatok már ?

További csodás hetet kívánok Nektek és hétvégén várlak Titeket az új bejegyzéssel!


Alexandra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések