Egyperces olvasnivaló: Lidl

A mai napon gyorsan beszaladtam a Lidl-be és érdekes dolgokra bukkantam. A Lidl limitált kiadású termékei most a trópusi hangulat köré fonódott. A termékválaszték igen színes, többféle önbarnítótól kezdve, folyékony szappanok, tusfürdők, testvajak, arctisztítókendők és még egy nagyon érdekes termék is megtalálható, egy bizonyos Aqua Spray. 

A mai bejegyzés rövid lesz, mivel most értem haza termékekkel így még ki sem próbáltam őket, azonban annyira megtetszett, hogy szerettem volna megmutatni Nektek. 
Az én kosaramban három termék randolt, egy folyékony szappan, egy arctisztító kendő és egy arc-testpermet. 




A folyékony szappan ára: 349 forint és 500 ml kiszerelésű, 3 féle változatban kapható. Az arctisztító kendő 2 változatban kapható, 25 darab kendőt tartalmaz és 249 forint volt az ára. Az aqua spray a normál 150 ml-es kiszerelésben kapható és 399 forintba került, ami egy remek alternatíva lehet a Vichy termál spray helyett, aminek egy kicsit drágább  az ára, 2799 forint. 


A termékeket még nem próbáltam ki, mivel most vásároltam meg őket, így még tapasztalattal nem tudok rendelkezni, de engem már megvettek a trópusi mintával, mostanában imádom a trópusi mintákat és ez a limitált kiadás ígéretesnek tűnik. Amit még érdemes elmondani, hogy a kendő alkoholmentes és smink eltávolítására is alkalmas. 

Csodás napot Nektek!

Alexandra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések